• Lieve users,

    Het einde van de maand komt in zicht, dus gaan we jullie zoals gewoonlijk weer aanmoedigen om massaal op de xOTM-polls te stemmen. *O*

    Laten we beginnen bij Image of the Month. Zes users hebben de moeite genomen om een mooie foto in te zenden rond het thema schaduw. Laat je stem hier horen.

    Het begin van de zomervakantie is voor velen een periode van feestjes. Quiz of the Month sluit daar perfect bij aan, met drie zeer uiteenlopende inzendingen. Ga snel de quizzen maken en stem op je favoriet!

    Het begint een gewoonte te worden, maar bij Poem of the Month hebben we weer twee polls! Water heeft blijkbaar voor veel inspiratie gezorgd. Als je graag jouw stem wilt laten horen kan dat hier, of hier.

    Voorlopig heeft Column of the Month maar één stem! Daar moet dringend verandering in gebracht worden. Lees jij graag columns over het leven? Neem dan snel hier een kijkje!

    Tot slot hebben we nog Story of the Month. Deze maand zijn er helaas maar twee inzendingen, wat wel betekent dat er niet zoveel tijd nodig is om alles te lezen! Indien horror je ding niet is, kan je deze maand misschien best wel overslaan. Stemmen kan via deze poll!

    Als jij volgende maand ook kans wil maken op 25 credits, moet je vanaf 1 juli het wedstrijdsubforum goed in de haten houden!
    Voor nu alvast veel stemplezier gewenst.

    Groetjes,
    De xOTM-mods


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gestemdd ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gestemd : )


    I just come to read

    Ik zal straks ook eens gaan stemmen als ik het niet vergeet :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Op IOTM had ik al gestemd, zo blijkt, haha. De rest moet ik nog even bekijken.


    26 - 02 - '16

    En ik heb ook gestemd bij alles behalve SOTM, omdat ik daar zelf aan meedoe (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Morgen (al bijna vandaag) is het de laatste dag om te stemmen! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Morgen (al bijna vandaag) is het de laatste dag om te stemmen! *O*


    Een maand is zo snel voorbij, wow!


    I wanna be a wizard!