• Dit is toch niet normaal?
    Harry werd aan zijn haar getrokken, Zayn is op de grond gevallen, Liam is zijn schoen verloren, Niall moest huilen en Louis schreeuwde dat ze rustig moesten doen.

    Wat is er mis met die fans? Ik snap wel dat ze blij zijn om ze te zien, maar dit slaat helemaal nergens op.
    Nu zal de beveiliging alleen maar strenger worden.


    I'm in love with you and all your little things

    Eyes schreef:
    (...)

    Inderdaad, de fans die wel rustig kunnen reageren en niet in hystirische gillende gevaarlijk gestoorde wijven veranderen zodra ze 1D zien

    @DanceStarxX

    Je hebt helemaal gelijk en dan vinden de "fans" het raar als 1D boos word of als de beveiliging strenger word vanwege dit. Hoewel ik noem dat soort fans liever stalkers maar goed


    Bedankt dat je mij gelijk heeft : )
    Ja inderdaad en dan verschieten en zeggen :
    'Waarom is de beveiliging zo streng geworden?'
    Dan zou ik tegen die fans zeggen : 'Dat is alleen aan jullie zelf te danken'
    En jij hebt ook gelijk ze lijken op stalkers.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    MissMcGinty schreef:
    (...) Nouja, nee wel last omdat ik volgende dag na Stage moest en mijn begeleider (Ja moest een begeleider mee omdat ik half blind ben en hij mijn ogen is en ik moeite heb met lopen) Maar mijn begeleider die heeft me de rest van de avond gedragen naja helpen met lopen want de rest van de week had ik zoveel pijn. En tja ik ben ook van mn stoel geduwt dus tja.


    En daarom druven veel mensen niet te zeggen dat ze fan van hun zijn dankzij dat soort "fans". Daarnaast lijkt het me voor 1D ook heel angstaanjagend als fans zo doen


    Physics is awesome

    0:40 en je hoort Louis: "LEAVE US ALONE!" schreeuwen.

    Wel lief dat "hopeyou'reokay1D" trending topic is op twitter, worldwide, en in Frankrijk is "franceissorry1D" trending topic. :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    PUKKELxDING schreef:
    :W Ik ga gewoon helemaal niets zeggen en laat de fans helemaal zelf beslissen wat ze er van vinden.

    One direction wordt aangevallen laten we het filmen ;D!


    26 - 02 - '16

    Eledhel schreef:
    0:40 en je hoort Louis: "LEAVE US ALONE!" schreeuwen.

    Wel lief dat "hopeyou'reokay1D" trending topic is op twitter, worldwide, en in Frankrijk is "franceissorry1D" trending topic. :]



    Klopt (:


    I'm in love with you and all your little things

    jeetje, wat een histerische debielen. Ik snap echt niet dat je zo overdreven doet hoor. What the fack? En dan raak je ze aan, en dan?


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Een échte fan doet zijn favoriete artiest geen pijn. Een échte fan laat zijn favoriete artiest niet huilen. Je trekt niet aan je favoriete artiest zijn haar. Je gaat ook niet iemand om ver duwen. Ook stuur je geen excuses brief naar ze op. Dat had je moeten bedenken toen je daar voor ze stond. Toen ze voor je ogen stonden te huilen van angst. Great job, French people..


    Ivar Oosterloo.

    Louisheid schreef:
    Een échte fan doet zijn favoriete artiest geen pijn. Een échte fan laat zijn favoriete artiest niet huilen. Je trekt niet aan je favoriete artiest zijn haar. Je gaat ook niet iemand om ver duwen. Ook stuur je geen excuses brief naar ze op. Dat had je moeten bedenken toen je daar voor ze stond. Toen ze voor je ogen stonden te huilen van angst. Great job, French people..


    Ik ben het volkomen met je eens


    Physics is awesome

    Louisheid schreef:
    Een échte fan doet zijn favoriete artiest geen pijn. Een échte fan laat zijn favoriete artiest niet huilen. Je trekt niet aan je favoriete artiest zijn haar. Je gaat ook niet iemand om ver duwen. Ook stuur je geen excuses brief naar ze op. Dat had je moeten bedenken toen je daar voor ze stond. Toen ze voor je ogen stonden te huilen van angst. Great job, French people..


    Je hebt helemaal gelijk !


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louisheid schreef:
    Een échte fan doet zijn favoriete artiest geen pijn. Een échte fan laat zijn favoriete artiest niet huilen. Je trekt niet aan je favoriete artiest zijn haar. Je gaat ook niet iemand om ver duwen. Ook stuur je geen excuses brief naar ze op. Dat had je moeten bedenken toen je daar voor ze stond. Toen ze voor je ogen stonden te huilen van angst. Great job, French people..

    Dat soort mensen kun je geen fans noemen...
    -voor de rest ben ik het volledig met je eens-.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    DanceStarxX schreef:
    Dit is er echt over. Ik heb zo te doen met de jongens.
    Hoe dat sommige fans zo kunnen doen. Snap ik niet.
    Laat die jongens toch eens even gerust denk ik dan
    als ik dat zo zie. Ze hebben ook nog een leven.

    Bah, wat een vreselijke mensen. -_- En dat noemen zich fans..


    Full of envy behind that anonymous mask

    Louisheid schreef:
    Een échte fan doet zijn favoriete artiest geen pijn. Een échte fan laat zijn favoriete artiest niet huilen. Je trekt niet aan je favoriete artiest zijn haar. Je gaat ook niet iemand om ver duwen. Ook stuur je geen excuses brief naar ze op. Dat had je moeten bedenken toen je daar voor ze stond. Toen ze voor je ogen stonden te huilen van angst. Great job, French people..

    Oh kom op, ik vind dat je gelijk hebt, maar laten we het hele échte en neppe fan weglaten. :'D

    Btw, Niall tweette dat alles gewoon goed was, en dat het erbij hoorde :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    MissMcGinty schreef:
    Dit zijn nou de fans die het voor de andere normale fans verpesten.


    There is nothing more badass than being yourself

    Toen ik net het filmpje keek schrok ik echt erg. Hopelijk zij wij, the Dutch Directioners, niet zo gek om zo te doen (ik zeg niet dat alle Franse fans zo zijn).


    There is nothing more badass than being yourself