• Heey, uhm ik zit met een situatie. Er is dus een jongen die ik leuk vind, maar ik weet niet of hij mij leuk vindt. Hij is altijd jaloers als ik met een andere jongen praat en hij kijkt heel de tijd naar mij in de les, maar op school praten we bijna nooit. En hij wilt wel is afspreken enz, maar dan kan ik niet. Hij zet ook <33 achter zijn berichten en hij heeft een foto van me gevraagd want hij wil me op zijn achtergrond van zijn gsm, kunnen jullie me helpen en zeggen wat dit is, want ik begrijp er niks van.

    -A confused girl :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm just beautiful me.

    Ik denk dat hij wil wel leuk vind. Hahaha het is overduidelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En jij vraagt nog advies aan ons ;D?


    Olive

    nou als hij jaloers is als je met andere jongens praat denk ik wel dat hij op jou is :')


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Ik heb ook zo'n probleem! Hij is echt heel erg sociaal en heeft meerdere vriendinnen maar met mij lijkt hij toch meer bezig te zijn..
    En soms kijkt hij me zo in de ogen en dan staren we echt lang.. maar ik weet niet wat hij voelt en geraak er maar niet wijs uit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Authors schreef:
    En jij vraagt nog advies aan ons ;D?


    Ja ik weet het, maar er wordt gezegd dat hij een player is en dan weet ik het zelfs gewoon niet meer -.-


    I'm just beautiful me.

    Philyra schreef:
    Ik heb ook zo'n probleem! Hij is echt heel erg sociaal en heeft meerdere vriendinnen maar met mij lijkt hij toch meer bezig te zijn..
    En soms kijkt hij me zo in de ogen en dan staren we echt lang.. maar ik weet niet wat hij voelt en geraak er maar niet wijs uit.


    YES! Somebody who knows what I'm talking about :Y)


    I'm just beautiful me.

    ilovemalik schreef:
    (...)

    YES! Somebody who knows what I'm talking about :Y)


    Hehe, het is vermoeiend hè? Ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen om hem te laten weten dat ik iets voor hem voel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Misschien een idee om het gewoon te vragen? Zoals mijn moeder ooit eens zei, nee heb je en ja kun je krijgen 9als antwoord op je vraag)


    Physics is awesome

    Dude he likes you. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Jikan schreef:
    Dude he likes you. (;


    Dat durf ik dus totaal niet te geloven, want hij is zo to good to be true (flower)


    I'm just beautiful me.

    ilovemalik schreef:
    (...)

    Dat durf ik dus totaal niet te geloven, want hij is zo to good to be true (flower)


    Misschien denkt hij dat ook over jou. (;
    Ga anders eens afspreken met elkaar. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Philyra schreef:
    (...)

    Hehe, het is vermoeiend hè? Ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen om hem te laten weten dat ik iets voor hem voel.


    Hij weet dat ik iets voor hem voel, maar ik denk dat hij langs de ene kant het ook niet wilt toegeven aan zichzelf dat hij misschien iets voelt voor mij. Maar toch weet ik het totaal niet, dus het doet me echt goed als ik lees van verschillende meiden dat ze zeggen dat hij me leuk vindt, maar toch iets in me zegt het kan niet waar zijn. (flower)


    I'm just beautiful me.

    ik zou hem eerst beter leren kennen
    je kan hem wel leuk vinden, maar als je te hard van stapel loopt komen daar weer allemaal problemen van


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jikan schreef:
    (...)

    Misschien denkt hij dat ook over jou. (;
    Ga anders eens afspreken met elkaar. ^.^


    Ja dat gaan we dus doen in de paasvakantie, maar ik ben bang om elkaar beter te leren kennen omdat ik bang ben dat hij de echt mij niet leuk vind, onzekerheden man ö


    I'm just beautiful me.

    Duidelijk! Hij vindt je leuk! ^^
    Spreek gewoon eens met elkaar af, dan wordt het vast wel duidelijk!