• Dit is toch niet normaal?
    Harry werd aan zijn haar getrokken, Zayn is op de grond gevallen, Liam is zijn schoen verloren, Niall moest huilen en Louis schreeuwde dat ze rustig moesten doen.

    Wat is er mis met die fans? Ik snap wel dat ze blij zijn om ze te zien, maar dit slaat helemaal nergens op.
    Nu zal de beveiliging alleen maar strenger worden.


    I'm in love with you and all your little things

    Carebear schreef:
    Dat kan je nu toch geen fans meer noemen? ._.


    Inderdaad, ik noem ze liever stalkers *valt weer in herhaling*


    Physics is awesome

    SEXYSTYLES schreef:
    (...)

    Zal ik niet opnieuw doen, ik weet toch wel dat ik je niet kan overtuigen (:


    En ik jou ook niet ;D wat zijn we toch lekker koppig ..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eigenlijk noem ik dit gewoon poging tot moord. Oké, dat misschien niet. Maar dit zijn zeker geen fans!

    Gonzalo schreef:
    Dit is dus de reden dat ik niet naar ze toe ga als ze naar NL komen. Ik schaam me dood voor dat soort fans...
    Toen JB hier was had ik aant einde een gekneusde enkel omdat ze mij gewoon wegduwde en over me heen rende.

    DanceStarxX schreef:
    (...)

    Te ver. Ik vind het zelfs erg dat ze aan Harry zijn haren trokken.
    Of dat Niall huilde. En dan Liam met zijn schoen dat is
    niet te geloven dat ze die gewoon pakken.
    Dan Louis hem zou ik ook inderdaad begrijpen dat hij ineens boos werd.
    Die jongens maken nog al iets mee soms.


    En ik me maar afvragen waarom Liam z'n schoen kwijt was. Aha. WTF!?? Oké, nu krijg ik mijn mad momentje weer. Dat was ook toen ze Harry gingen uitschelden en hij in die docu ging huilen. WTFF???!!! 0.0


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Philyra schreef:
    (...)

    En ik jou ook niet ;D wat zijn we toch lekker koppig ..


    Haha klopt (:


    I'm in love with you and all your little things

    ik wist al dat sommige fans gestoord waren. ik bemoei me niet met dat wereldje

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:37 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MissMcGinty schreef:
    (...) Toen JB hier was had ik aant einde een gekneusde enkel omdat ze mij gewoon wegduwde en over me heen rende.


    Misschien ga ik toch maar niet naar ze toe als in Nederland komen aangezien nogal wat fans van JB ook fan zijn van 1D

    En heb je, je enkel in het gips moeten laten zetten? Denk je fijn naar een concert te gaan :|


    Physics is awesome

    Ik las het op twitter en ik dacht zo van: 'Wtf!


    "Ignite, my love. Ignite."


    Als ik dit filmpje zie, durf ik gewoon bijna niet meer toe te gevend at ik ook fan van ze ben..

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:41 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind het nu alleen een beetje raar dat ze álle Franse fans stom noemen. Dat is net zeggen dat alle mensen met blond haar dom zijn :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eyes schreef:
    (...)

    Misschien ga ik toch maar niet naar ze toe als in Nederland komen aangezien nogal wat fans van JB ook fan zijn van 1D

    En heb je, je enkel in het gips moeten laten zetten? Denk je fijn naar een concert te gaan :|
    Nouja, nee wel last omdat ik volgende dag na Stage moest en mijn begeleider (Ja moest een begeleider mee omdat ik half blind ben en hij mijn ogen is en ik moeite heb met lopen) Maar mijn begeleider die heeft me de rest van de avond gedragen naja helpen met lopen want de rest van de week had ik zoveel pijn. En tja ik ben ook van mn stoel geduwt dus tja.

    Eledhel schreef:
    Ik vind het nu alleen een beetje raar dat ze álle Franse fans stom noemen. Dat is net zeggen dat alle mensen met blond haar dom zijn :'D


    Dat is ook wel weer zo.


    I'm in love with you and all your little things

    "When boys arrived at Gare du Nord in Paris. It was insane, I’m still terrified… The girls broke the bareer at my left and jumped on the boys until they came in their car… So, Zayn fell on the floor and cried, Liam lost a shoe, Louis walked into a post, someone grabbed Harry’s hair, Niall couldn’t walk anymore cause he was panicked… What will the other directioners think about you, french directionators? It was terrifying…."

    Dat was van een Nederlands meisje dat er vandaag bij was..


    I'm in love with you and all your little things

    -

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 19:44 ]


    I'm in love with you and all your little things