• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Tristan

    "Een ding weet ik wel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Wat dan' vroeg ik, daarna keek ik naar Jake. 'Ga je nog wat doen ofzo?' zei ik


    El Diablo.

    Tristan

    "Dat ik dit langer volhou met jou dan alleen" zei ik grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Nou, dan weet ik niet wat jij gisteravond heb gedaan als het zo erg is. Kies jij maar, het maakt mij niet veel uit," antwoord Dave terwijl hij de dekens verder over zich heen trekt.
    "Ik- Je hebt zelf wel gezien in welke staat ik gisteren vertrokken ben op het feest. Toen ik naar huis liep wilde een vent me...troosten," zeg ik stil. Er loopt een ijzige rilling over mijn lichaam wanneer ik er weer aan denk en onbewust kruip ik dichter tegen Dave aan. Ik kijk nog even verder tot ik een goede film vind, Ace Ventura; Pet Detective. Een komedie, ik kan het wel gebruiken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    'Duhh' zei ik lachend en keek weer naar de leraar. 'Ga je nog wat doen ofzo?' vroeg ik weer.


    El Diablo.

    Jake

    "Ik ga zo beginnen" zei ik tegen Alyson


    Tristan

    "Duh ik zit hier alleen voor jou hoor " zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Beter' gromde ik. 'En ik zei alleen wat je moest doen hoor' zei ik grijnzend tegen Tristan.


    El Diablo.

    Hayley
    Ik zucht even waarna ik Jason weer aankijk. 'Dat weet ik ook wel. Je bent gewoon verdrietig omdat het uit is met Blanda, denk ik,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave.
    "Ik- Je hebt zelf wel gezien in welke staat ik gisteren vertrokken ben op het feest. Toen ik naar huis liep wilde een vent me...troosten," Zegt ze zachtjes. "Sorry.. Ik.. Gister was ik niet erg helder, ik ben dus voor een deel vergeten wat er is gebeurt.." Geef ik toe. Ondetussen zoekt Chrissie een leuke film en kruip dichter tegen me aan. Ik leg mijn arm om haar schouders.

    Tristan

    "Weet ik maar zou jij het 2 weken overleven hier alleen" grijnsde ik
    en gaf haar een kusje op haar wang
    "Nou???"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason.
    "Dat weet ik ook wel. Je bent gewoon verdrietig omdat het uit is met Blanda, denk ik," Ik sla mijn ogen neer. "Hebben we weer een vrouw die dingen kan aanvoelen," Mompel ik en knik. "Je hebt gelijk.."

    Alyson

    'Dan heb je weer gelijk' lachte ik.


    El Diablo.

    Tyler

    Ik gooide mijn boeken in mijn kluisje, en begon met een football te gooien. Opeens zag ik Jason, 'Hé Jason!' riep ik en gooide de bal naar hem.


    El Diablo.

    Chrissie

    "Sorry.. Ik.. Gister was ik niet erg helder, ik ben dus voor een deel vergeten wat er is gebeurt.." zegt Dave. Hij slaat een arm om me heen. Ik til mijn hoofd wat omhoog om hem aan te kunnen kijken.
    "Je leek me nochtans niet dronken," zeg ik fronsend. "Hoe komt dat?"
    Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder en kijk naar de televisie, maar ik concentreer me er niet op. Ik wil eerst een antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Hebben we weer een vrouw die dingen kan aanvoelen,' Mompelt hij, 'je hebt gelijk...' 'Het komt vast wel goed,' zeg ik op een meelevende toon. Ik wil nog iets zeggen maar dan roept iemand ineens Jason's naam en wordt er een bal naar hem gegooid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered