• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:31 ]


    El Diablo.

    [@xMinaj je zet er steeds Alyson boven :P]
    Hayley
    'Heey jongens,' zegt Valerie dan die aankomt gelopen. 'Wat? kan toch,' zegt Tyler waarna hij stop met springen en naar de grond kijkt. 'Hij is een footballer en ik zit in de gleeclub. Als hij me al leuk zou vinden zou hij zijn reputatie toch belangrijker vinden zoals alle footballers,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Hij is een footballer en ik zit in de gleeclub. Als hij me al leuk zou vinden zou hij zijn reputatie toch belangrijker vinden zoals alle footballers," Zegt Hayley. Ik doe alsof er niets aan de hand is en haal mijn hand even door mijn haar, waarna ik Valerie opmerk. "Hee, Val" Zeg ik en kijk haar even glimlachend aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda
    "Hoeft niet, wij hebben er tich geen last van, integendeelzelfs," bij het laatste deel gaat zijn stem iets zachter.
    Ik knik blij.
    "Ik verzin wel iets," lach ik terwijl ik op een stoel ga zitten. "Mag ik bij jou mee kijken?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    "Ik was wel dronken, misschien leek het niet zo," antwoordt Dave rustig.
    Ik trek mijn wenkbrauw op en doe mijn mond open dan weer dicht.
    "Vreemd, anders hang je meer de macho uit als je dronken bent," zeg ik dan toch maar. "Wat had je allemaal op?"
    Opnieuw lig ik een beetje aan zijn t-shirt te prutsen.
    Ik kan me echt niet inbeelden dat hij dronken was.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tyler

    'Je zit in Glee club? zing is!' roep ik, en begin weer te springen. Jep, soms ben ik net een klein kind..


    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ik verzin wel iets," Lacht ze, terwijl ze op een stoel gaat zitten. "Mag ik bij jou mee kijken?" Vraagt ze, als ik naast haar heb plaats genomen. "Sure," Antwoord ik en leg mijn boeken neer op tafel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    Ik keek Tyler aan die weer begint te springen "En ik dacht dat mijn broer druk was" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tyler

    'Ik ben het drukst!' zeg ik, en geef Valerie een knuffel.


    El Diablo.

    Hayley
    'Je zit in Glee club? zing is!' roept Tyler waarna hij weer begint te springen. Ik had niks moeten zeggen... Ik zucht even en begint dan It Will Rain van Bruno Mars te zingen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Danny heeft Valerie begroet x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    'Ik ben het drukst!' zei hij, en geeft me een knuffel
    "Yep dat ben je inderdaad " zei ik lachend
    "Heey Dan"

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 19:20 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Opeens hoor ik mijn broer schreeuwen, en springen. 'Momentje' zeg ik en loop naar de gang. Ik loop naar Valerie aan wie Tyler net een knuffel geeft. 'Gaat het goed broertje? Of teveel koffie op' lach ik.

    Tyler

    'Koffie is lekker!' zeg ik lachend, en luister dan naar Hayley.


    El Diablo.

    Valerie

    "Heey Alyson
    Goed gezongen net" en keek haar grijnzend aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason.
    Danny komt er bij staan. "Jay, je bent echt stil!" Ik grinnik even. "Jay, je bent echt stil! ben je verliefd op Hays ofzo?" Ik schud mijn hoofd. "Doe niet zo dom!" Roept Hayley. "Absoluut niet," Zeg ik serieus. "Wat? kan toch." Zegt Tyler. "Mwh.." Valerie komt aanlopen. "Heey, jongens," Begroet Valerie. Hij is een footballer en ik zit in de gleeclub. Als hij me al leuk zou vinden zou hij zijn reputatie toch belangrijker vinden zoals alle footballers," Ik zwijg even. "Hee, Val," Groet Danny. "Je zit in Glee club? zing is!" Roep Tyler. "Alleen als ze het zelf wilt," Flap ik eruit. "En ik dacht dat mijn broer druk was," Ik lach even. "Ik ben het drukst!" Roept Tyler en knuffelt Valerie. "Gaat het goed broertje? Of teveel koffie op?" Vraagt Alyson, die er bij is komen staan. "Alyson, jij mag Tyler géén koffie meer geven," Grinnik ik.

    [En Chrissie dan? :c]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.