• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Tristan

    "Oke dit kan nog is leuk worden" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda

    "Alles, en ik heb de tijd. School skippen is niet het ergste wat ik ooit heb gedaan" zegt hij rustig.
    Door mijn tranen heen lach ik naar hem. Aan de overkant staat een bankje waar ik me op laat ploffen. Even zucht ik diep.
    "Ik ben geboren in Italië. Zoals je misschien wel weet," begin ik. "Ik woonde daar met mijn hele familie behalve mijn tante Bella, zij woonde in de VS. Mijn moeder, Bambi, mijn vader, Celio en ik waren gelukkig. Met mijn familie hadden ze een goede band. Altijd stond onze deur open voor andere totdat het moment kwam dat mijn vader mijn moeder bedroog. Hij duwde mijn moeder van een rots en sprong er zelf achteraan. Gestorven voor liefde," Even haal ik diep adem en veeg ik een traan weg. "Die zelfde avond stond ik al op het vliegveld naar de VS. Mijn familie in Italië zag het niet zitten om mij als veertien jarige puber verder op te voeden. Ik belande bij mijn tante Bella en hier op school. Bella was niet veel thuis en ik moest voor mezelf zorgen. Zo ver ik dat kan," Ik laat mijn ogen over mijn uitgedunde lichaam glijden. Zorgen. "Gisteravond, toen jij net weg was, belde Giana me. Giana is mijn nichtje uit Italië. Bella was van een clif afgevallen en opslag dood. Ik moest meteen het huis uit want het was nu haar bezit. Toen ik bij 'mijn' huis aankwam stond het volledig in de brand. Alles, alles is weg," eindig ik mijn verhaal. Ik stilte lopen de tranen van mijn gezicht. Met mijn handen friemel ik aan het gouden armbandje met de B, B en de C. Bambi, Blanda en Celio...

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:09 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley
    Jason kijkt me woedend aan, 'Heb jij nog nooit met iemand gehad, ofzo?!' Ik kijk hem even aan en sla dan gekwetst mijn ogen neer, 'ik probeerde je alleen maar iets beter te laten voelen hoor,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaron Evan Ortiz.

    Wanner we op een bankje zijn gaan zitten, begint ze uitgebreid te vertellen. Soms betrap ik mezelf erop dat mijn mond langzaam opengaat van meelijden. Ik kijk vol verbazing en meelijden naar Blanda, waar de tranen langzaam over haar gezicht glijden, als ze klaar is met vertellen. "Dat is.." Zeg ik met een brok in mijn keel, "Vreselijk..". "Je kan altijd bij mij terecht hé" Zeg ik en trek haar wat dichter tegen me aan. "Heb je wel een slaapplek?" Vraag ik me dan hardop af. Ik zou het niet toestaan dat ze in het park, alleen, in het donker, vol met rare mensen om haar heen op een bankje moet slapen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda
    "Dat is," begint hij. "Vreselijk. Je kan altijd bij mijn terecht, hè," stelt hij voor en hij drukt me tegen zich aan. "Heb je wel een slaapplek?" vraag hij voordat ik antwoord kan geven op zijn voorstel.
    "De bankjes in het park schijnen erg comfortabel te zijn," grap ik onder mijn tranen door. Bij het idee alleen al ril ik. Het park. Bah.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    "De bankjes in het park schijnen erg comfortabel te zijn," Grapt ze onder haar tranen door. "Tja, als je liever op een bankje wilt slapen dan bij Chrissie en mij in huis dan ben je toch wel erg gek hoor" Zeg ik glimlachend en word spontaan blijer, omdat Blanda nu ook gewoon grapjes begint te maken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda
    "Tja, als je liever op een bankje wilt slapen dan bij Chrissie en mij in huis dan ben je toch wel erg gek hoor," zegt hij glimlachend.
    Ik lach onzeker mee.
    "Zou Chrissie dat goed vinden?" vraag ik zachtjes. Ondertussen doe ik mijn capuchon af en pak mijn lange haar vast. Ik leg het over mijn schouder en begin er met mijn handen door de kammen. Ik geef Aaron een klein lachje. Hij is zo lief tegen mij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tristan

    Ik kijk Alyson aan "Als dit nog langer gaat duren ga ik maar weer een slushee halen"
    "Jij ook eentje?" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Doe maar een cola-kersen slushee' zeg ik lachend, en geef hem een kusje op zijn lippen.


    El Diablo.

    Tristan

    'Doe maar een cola-kersen slushee' zei ze lachend, en geef me een kusje op mijn lippen
    Kort zoende ik haar terug en liep toen weg
    na een aantal minuten kwam ik terug
    "Een cola-kersen slushee" zei ik en overhandigde hem en zelf ging ik weer naast haar zitten

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Thank you' grinnikte ik, en begon te drinken.


    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Zou Chrissie dat goed vinden?" Vraagt ze zachtjes, terwijl ze haar capuchon af doet en haar lange haren vastpakt. Ze schenkt me een kleine, maar toch warme glimlach. "Tuurlijk," Zeg ik en tover een bescheiden glimlach op mijn gezicht. "Even vragen" Zeg ik er nog achteraan en stuur een berichtje naar Chrissie. 'Boe, is het gezellig daar? Eh, ik wou even vragen of Blanda voor een tijdje bij ons kan slapen, de reden daarvoor vertel ik nog wel, kun je dat vragen aan pap? X Aaron. P.s It's over.' sms ik naar Chrissie en verberg dan mijn mobiel weer in mijn broekzak.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    "Graag gedaan" zei ik en nam zelf ook een slok van mijn slushee

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda

    "Tuurlijk," zegt hij. "Even vragen," voegt hij eraan toe.
    Niet tuurlijk, dus.
    Ik lach naar hem en pak zijn hand.
    "Bedankt," fluister ik zachtjes in zijn oor. Zo onverwacht als ik zijn hand pakte laat ik hem ook weer los.
    "Ga je mee naar Spaans?" vraag ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Chrissie

    Ik schrik me rot wanneer mijn mobiel in mijn broekzak afgaat. Ik klik het schermpje omhoog en lees de sms van Aaron. Ondertussen blijf ik gewoon lekker gezellig tegen Dave aanliggen.
    "Boe, is het gezellig daar? Eh, ik wou even vragen of Blanda voor een tijdje bij ons kan slapen, de reden daarvoor vertel ik nog wel, kun je dat vragen aan pap? X Aaron. P.s It's over."
    Er gaan verschillende emoties door me heen naarmate ik de sms lees. Vertederd, boos, beschermend, geschrokken en opgelucht. Ik doe geen moeite om het berichtje voor Dave te verbergen, die jongen is niet dom, hij heeft vast wel al door wat er aan de hand is. Ik antwoord,
    "Lekker gezellig, Dave is een goede vriendin. Mij best en je weet dat pap daar geen problemen mee heeft. Maar ze slaapt wel in mijn bed en, voor de duidelijkheid, jij in dat van jou. Arme Jason. Wat betekent dat voor jullie? X".
    Ik kan het niet laten Dave te plagen door hem een vriendin te noemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.