• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Hayley
    Als ik zie dat Alyson er ook ineens bijstaat hou ik gelijk op met zingen. hoe kan Tyler ooit familie zijn van Alyson? vraag ik mezelf af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    'Dankje' zeg ik lachend, en trek dan mijn broer van haar af. 'bedank me later maar'.

    Tyler

    Als Alyson me mee trekt, kijk ik haar nep boos aan. 'Nou' zeg ik, en kijk dan weer naar mijn vans.


    El Diablo.

    Blanda

    "Sure," antwoordt Aaron en hij legt zijn boeken neer op tafel.
    Ik lach naar hem en blader door het boek en zoek de juiste pagina. De Spaanse woorden vliegen voor mijn ogen heen en weer. Spaans, het is een latijnse taal. Ik kom er meestal wel mee weg.
    Ongeduldig tik ik met mijn vrije hand op het touchscreen van mijn IPhone. Onbewust opent het smsje zich weer. Mijn ogen glijden voor de tweede keer over het smsje van Jason.
    Eigenschuld, veel plezier, hé.
    Ik moet iets antwoorden. Iets.
    Sorry, zo was het nooit bedoeld.
    Sms ik naar Jason. Snel druk ik alles weer weg en tik ik verder op het screen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    "Vreemd, anders hang je meer de macho uit als je dronken bent," Ik staar naar het einde van het bed. Als ik dronken ben, hang ik ook altijd de macho uit. "Wat had je allemaal op?" Ik denk diep na. "Jägermeister, bier en later heb ik verschillende likeurtjes door elkaar gegooid en met cola opgedronken," Vertel ik en hoop dat ze niet verder vraagt. Wat ben ik toch dom..

    Valerie

    "Bedank me later maar" zei ze
    Even keek ik haar verbaasd aan "Oke"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Zal het nooit meer doen hoor Jay' grijns ik. Ik zie Hayley's blik, 'Ja, hij is mijn broer, problemen mee?' zeg ik geïrriteerd.


    El Diablo.

    Jason.
    Er klinkt een geluidje. Mijn telefoon. Ik haal hem uit mijn broekzak en ontgrendel mijn Iphone. Een berichtje; Blanda. Een diepe zucht verlaat mijn mond, maar ik open het berichtje toch. Sorry, zo was het nooit bedoeld. Ook al is het een sms'je, ik weet dat hier gevoel achter zit. Mijn vingers gaan over het beeldscherm er vormt een berichtje. Het is niet alleen jou schuld. Het is erg onpersoonlijk dat ik het via een sms'je uitmaakte, het spijt me. Ik wrijf even met mijn hand over m'n hoofd en verzend het sms'je.

    Jason.
    "Zal het nooit meer doen hoor Jay," Grijnst Alyson. "Ja, hij is mijn broer, problemen mee?" Geïrriteerd kijk ze naar Hayley. Ik sein met mijn blik dat ze niet tegen Alyson op moet komen, dat kan nog behoorlijk verkeerd aflopen.

    Tristan

    Ik liep naar buiten
    "Heey " riep ik en liep door naar Val
    "Heey zusje"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    "Jägermeister, bier en later heb ik verschillende likeurtjes door elkaar gegooid en met cola opgedronken," zegt hij.
    "Oké," zucht ik. "Dan verwondert het me niet echt."
    Ik kijk hem opnieuw aan, recht in de ogen terwijl ik die van mij tot spleetjes knijp. Ik breng twee vingers van mijn ogen naar die van hem.
    "Ik hou je in de gaten, Dave," zeg ik geheimzinnig.
    Ik moet lachen om mijn eigen, flauwe, grapje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    "Heey Tristan" zei ik vrolijk


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley
    'Ja, hij is mijn broer, problemen mee?' vraagt Alyson als ze mijn blik ziet. Ik kijk even naar Jason als hij diep zucht wanneer hij op zijn mobiel kijkt en even later over zijn hoofd wrijft. Dan zendt hij me een waarschuwende blik. 'Nee hoor, alleen verbaasd,' dat hij zo'n bitch als zus heeft. denk ik er achteraan.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 19:36 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanda

    Ik schrik op van een trillend geluid. Mijn tafel schud zachtjes heen en weer. Een berichtje; Jason. Snel open ik het.
    Het is niet alleen jou schuld. Het is erg onpersoonlijk dat ik het via een sms'je uitmaakte, het spijt me.
    De tranen branden in mijn ogen.
    Ik deed lullig. Ik bedoelde het echt niet zo. Sorry, het spijt me echt.
    Een andere tekst komt er niet in me op. Snel verzend ik het sms'je en kijk ik naar Aaron. Zachtjes knijp ik in zijn hand.
    "Nogmaals bedankt," zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik schrik op uit mijn gedachte, als er iemand in mijn hand knijp. "Nogmaals bedankt," Zegt Blanda zachtjes. "Geen dank, ik doe het met plezier" Zeg ik en schenk haar een glimlach, waarna ik me weer in het boek verdiep.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dave.
    "Oké, dan verwondert het me niet echt," Ze kijkt me aan en me moeite hou ik mijn gezicht normaal, zonder dat ze op een enkele manier weet dat ik lieg. Haar vingers wijzen van haar ogen naar mijn ogen. "Ik hou je in de gaten, Dave," Zegt ze geheimzinnig, en moet al snel weer lachen. "Nu voel ik me bekeken.." Zeg ik nep-ernstig, en begin daarna ook te lachen.