• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Bedankt" Fluistert ze zachtjes in mijn oor, nadat ze mijn hand heeft gepakt. Zo snel ze mijn hand weer had gepakt, zo snel laat ze hem ook weer los. "Ga je mee naar Spaans?" Vraagt ze met een klein lachje. "Is goed," Zeg ik en sta op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda
    "Is goed," antwoord hij en hij staat op. Samen lopen we richting het Spaans lokaal. Onderweg gaan er veel senario's door mijn hoofd. Een confrontatie met Jason, Jason sowieso is al eng. Ik voel me schuldig naar hem. Het is niet eerlijk. Ook tegenover Aaron is het niet aardig. Ik bedoel het is nu wel uit maar wat kan ik voor hem betekenen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tristan

    "Kunnen we niet gewoon ergens anders naartoe aangezien ik denk dat de leraar toch niet meer komt" vroeg ik aan Alyson


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Kan, maar dan zitten we straks een maand hier' zucht ik.


    [Kan niemand gewoon even de glee-leraar spelen?]


    El Diablo.

    [Oh Aaron, Chrissie heeft al terug gesmst :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tristan


    "Oh dus beter gezegd je vindt het niets gezellig hier samen
    Ergens zou ik blij zijn dat ik hier ben anders zat je helemaal alleen en had ik nooit bij jou in de klas gekomen" zei ik grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Nee, ik vind het heel leuk dat je er bent' lach ik, en geef hem een kusje.


    El Diablo.

    Tristan

    'Nee, ik vind het heel leuk dat je er bent' lach ik, en geef hem een kusje
    "Mooi zo en het is beter dan wiskunde" zei ik en gaf haar ook een kus


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    'Lekker gezellig, Dave is een goede vriendin. Mij best en je weet dat pap daar geen problemen mee heeft. Maar ze slaapt wel in mijn bed en, voor de duidelijkheid, jij in dat van jou. Arme Jason. Wat betekent dat voor jullie? X' Krijg ik terug gesms't. Ik grinnik even bij de gedachte, als ik Dave als een meisje voor me zie staan. Snel wuif ik de gedachte weg en lees verder. "Blan, je mag bij ons overnachten," Zeg ik glimlachend met een blij ondertoon. 'Jaja, ik snap je. Voor ons? Ik weet het niet. Het lijkt wel alsof ik Jason bedrieg, als ik besluit om met Blanda te nemen. Niet dat ik denk dat zij dat wil.. X. p.s Dave, als meisje? Slechte gedachtes zusje.' Stuur ik terug.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( ik moet gaan):(


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda

    "Blan, je mag bij ons overnachten," meld Aaron mij met een blije ondertoon.
    Ik weet niet zo goed hoe ik hem moet bedanken. Van binnen spring ik rondjes van blijdschap. Met opgewekte ogen kijk ik hem aan.
    "Hoe," begin ik. "Hoe moet ik je bedanken?" vraag ik blij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Byee :( ]


    El Diablo.

    Chrissie

    "Jaja, ik snap je. Voor ons? Ik weet het niet. Het lijkt wel alsof ik Jason bedrieg, als ik besluit om met Blanda te nemen. Niet dat ik denk dat zij dat wil.. X. p.s Dave, als meisje? Slechte gedachtes zusje."
    Ik zucht even wanneer ik Aaron's sms lees. Hij vindt haar echt leuk en toch denkt hij eerst aan Jason. Ik heb hem goed opgevoed. Ik grinnik even.
    "Geloof me, ze wil je. Misschien is het er alleen nog niet het juiste moment voor. Gun haar even om Jason volledige uit haar hoofd te krijgen, en hij haar uit dat van hem. En praat er eerlijk met hem over. En als het dan nog verkeerd uitdraait, heb je mij nog. X"
    Ik leg mijn mobiel naast mijn hoofdkussen en zoek een goede film via digitale tv. Ik trek mijn dekens over Dave en mezelf heen.
    "Wat wil jij kijken?" vraag ik hem.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 22:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Nou, dan weet ik niet wat jij gisteravond heb gedaan als het zo erg is," Grinnik ik zachtjes. "Oja, mijn excuus niet naar school te gaan weten ze niet. Ik was te lui er eentje te verzinnen," Zegt ik en laat me iets onderuit zakken. Ik denk terug aan gister, het moment dat ik de drugs innam, wat ben ik toch een sukkel. "Wat wil jij kijken?" Vraagt ze en ik merk dat ze de tv heeft aangezet. "Kies jij maar, het maakt mij niet veel uit," Ik gaap even en trek de deken goed over me heen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 22:34 ]

    [Ik ga slapen, moet er vroeg uit. Doegh !]