• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 16:31 ]


    El Diablo.

    Hayley
    'Wat meen je? Wat is er?' vraagt Jason als hij weer bij ons komt staan. Ik zucht even, 'dat hij bij mij ons in de klas komt en hij en Alyson twee week in gleeclub moeten zitten,' zeg ik geïrriteerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Ik krabbel omhoog, en ren dan weer terug naar het groepje. 'Ben ik weer!' roep ik.


    El Diablo.

    Jason.
    "Dat ik en Alyson 2 weken bij de glee club zitten en ik in een andere klas zit," Ik begin te lachen. "Gezellig!" Roep ik sarcastisch en vind het een goede straf voor ze, maar het is zielig voor Hayley. Wacht.. Ik denk aan Hayley.. Snel zet ik har uit mijn hoofd. Danny..
    "Ben ik weer!" Roep Tyler. "Hé jammer!" Roep ik sarcastisch.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 19:56 ]

    Chrissie

    "Hmm, Danny en ik verschillen nog al?"
    Daar heb ik niks aan. Maar hij heeft wel gelijk.
    "Oh, dus jij zou wel terug flirten? En niet tegelijkertijd met Val en Hayley?" lach ik.
    De hele zin spreek ik vrolijk uit, maar de laatste naam spuug ik uit alsof het een vreselijk smakende pil is. Het is ook bitter. Serieus, wat heeft zij dat ik niet heb?
    Ik hef de dekens op en kijk een keer naar mijn lichaam. Niks mis mee, integendeel. Ik weet dat ik niet het knapste gezichtje van de school heb, maar afstotelijk ben ik toch niet? Ik ben aardig, doorgaans. Wat is het dan?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    'Doe nu niet alsof jij hier het slachtoffer bent!' roep ik geïrriteerd naar Hayley. 'Wij zitten er ook niet voor onze lol' mompel ik.


    El Diablo.

    Tristan
    "Niet zo geïrriteerd Haley
    Wij doen het ook niet voor ons plezier" zei ik grijnzend
    "Oke ik wel maarja" fluisterde ik erachter aan

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 19:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    ""We zijn een goed team " zei ik tegen Alyson


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    Terwijl ik wat sms'jes verwijder opent er zich een nieuwe.
    Ik vergeef het je. Het was allebei verkeerd van ons. Toch zou ik het willen weten, vind je hem leuk?
    Er loopt een rilling door me heen. Vind ik hem leuk? Ja, dat denk ik wel. Shit, hoe ga ik dit zeggen. Ik wil absoluut niet liegen maar eerlijkheid? Is dat op dit moment slim?
    Ik zucht diep.
    Ja, ik denk van wel.
    Sms ik trillend terug. Even laat ik mijn blik over Aaron glijden. Ik vind het echt leuk. Zachtjes klik ik met mijn tong en kijk ik Aaron aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    "Oh, dus jij zou wel terug flirten? En niet tegelijkertijd met Val en Hayley?" Lacht ze, maar ik weet dat het haar wel uitmaakt. "Ik heb niks met Valerie en Hayley, ik praat alleen met ze. En als ik flirt, doe ik dat met één iemand tegelijk," Leg ik eerlijk uit. "Ik wil niet lijken op een mannelijke hoer," Grinnik ik.

    Devon

    Geamuseerd kijk ik toe hoe het weer fout loopt tussen Hayley en Alyson.
    "Eigen schuld," zeg ik bijna onhoorbaar op zangerig toontje. Ik besluit toch maar te proberen om de sfeer wat luchtiger te proberen maken. Ik stroop mijn mouw omhoog en kijk even naar de tattoo van een motor met klaprozen als wielen. Dan ga ik aan de piano zitten en speel het liedje dat ik voor mijn vader's begrafenis geschreven had. Alles voor mijn vader.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Gezellig!' roept Jason sarcastisch.'Ben ik weer!' Roept Tyler. "Hé jammer!" zegt Jason tegen hem. 'Doe nu niet alsof jij hier het slachtoffer bent! Wij zitten er ook niet voor onze lol' roept Alyson. 'Niet zo geïrriteerd Haley
    Wij doen het ook niet voor ons plezier,' zegt Tristan dan. Hij zegt nog iets maar ik kan niet horen wat. 'Tuurlijk, jij het slachtoffer,' zeg ik sarcastisch tegen Alyson.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    "Als je wilt dat die 2 weken rusitg verlopen zou ik zo niet reageren Haley " zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Blij dat jij het ook inziet' zeg ik tegen Hayley, en kijk haar bitchy aan.

    Tyler

    Ik kijk naar de ruzie tussen mijn zusje en Hays, ik ga tegen de kluisjes zitten. En gooi de bal een paar keer omhoog terwijl ik toekijk.


    El Diablo.

    Valerie

    Hier kan je beter niet tussen komen dacht ik bij mezelf
    "Gooi die bal is" zei ik tegen Tyler


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    Ik ben er niet echt bij en heb geen flauw idee wat er rondom me gebeurd. Het enige wat ik wél doorheb is dat Alyson weer eens geïrriteerd bezig is. En daar heb ik dus echt geen zin in. Ik wil de ruzie's gewoon een keer overslaan. Maarja, ruzie's horen nou eenmaal bij het leven. Daar kun je niet onderuit komen, jammer genoeg. Als ik eronderuit kon komen, had ik dat zeker bij mijn ouders gedaan. 'Dan, denk nou niet aan je ouders' Hoor ik een stemmetje in mijn hoofd zeggen. Een zucht verlaat mijn mond. "Ik ben zo terug" Zeg ik tegen niemand in het bijzonder, waarna ik me omdraai en de hoek omloop. Daar ga ik de jongens wc's in en gooi wat water in mijn gezicht.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'