• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Alyson

    Ik kijk Devon aan, 'Dankje' zeg ik en glimlach. Opeens komt de directrice uit haar kantoor en loopt naar mij. 'Jij hebt genoeg mensen hier gepest! En als straf moet je 2 weken lang bij de glee club zitten!´ zegt ze. Ik wil wat terug zeggen, maar ze loopt al weg. ´Ook fijn´ mompel ik.


    El Diablo.

    Hayley
    Als Danny geen antwoord geeft kijk ik even om me heen en zie dat Jason met een sip gezicht naar zijn kluisje loopt. En dat is dan nog redelijk zacht uitgedrukt. Ik twijfel en bijt even op mijn onderlip. 'Is er iets mis?' vraag ik hem uiteindelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason.
    Hayley komt naar me toe. Ik haal mijn schouders even op en besluit het direct te zeggen. "Het is uit met Blanda,"

    [Ik ga slapen? Truste!]

    Chrissie

    Ik giechel wanneer ik toch een knuffel krijg.
    "Inderdaag, je bijt niet," zegt Dave terwijl hij naast me komt zitten. Ik vlei me tegen hem aan.
    "Gelukkig heb ik vriendinnen zoals jij, want jongens zijn rotzakken," lach ik terwijl ik hem plagerig por. Dave is veilig terrein. Ik doe er dan wel luchtig over, maar ik ben hem dankbaar dat hij wilde komen.

    Devon

    "Dank je," antwoordt Alyson met een glimlach. Ik sta even perplex, ik had vele antwoorden verwacht maar dit was er niet één van. Ik schrik nog een keer wanneer er plots een razende directrice voor ons staat.
    "Jij hebt genoeg mensen hier gepest! En als straf moet je 2 weken lang bij de glee club zitten!"
    Alyson mompelt iets terwijl ik de vrouw verbaasd nakijk.
    "Nou, haar man had vast geen zin vannacht," zeg ik droogjes. Ik kijk naar Alyson en glimlach opnieuw. Als ze aardig tegen me doet, dan doe ik net hetzelfde. "Welkom bij Glee, ik ben Devon," zeg ik zacht. Ik hoop dat ze er niet kwaad om wordt. Voorzichtig steek ik mijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 23:30 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    Ik kijk haar even aan, en ze lijkt me toch aardig. ´Alyson´ zeg ik, schud haar hand terwijl ik glimlach. ´Nu we het er toch over hebben, glee is maar een club, wat is er zo erg aan? Wanneer is het eigenlijk?' zeg ik.


    El Diablo.

    Hayley
    Jason haalt zijn schouders op, 'Het is uit met Blanda'. Ik werp weer even een blik op Danny en vraag me af of hij het ook gehoord heeft. 'Dat is rot voor je,' zeg ik dan op een vriendelijke toon tegen Jason.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devon

    "Nu we het er toch over hebben, glee is maar een club, wat is er zo erg aan? Wanneer is het eigenlijk?"
    Ik kijk haar niet-begrijpend aan.
    "Sorry," zeg ik rustig. "Maar er worden al jaren Gleeks getreiterd en dan is er plots niks ergs aan? Help me het even te begrijpen want ik volg niet," zeg ik op een niet-beschuldigende toon. Ik ben gewoon echt nieuwsgierig. "En de volgende les is zometeen, je komt mooi onder wiskunde uit."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    'Meestal is het gewoon door de reputatie, door alle aandacht stijgt het naar je hoofd, en glee club heeft dus toch een paar voordelen' grijns ik.


    El Diablo.

    Nagaari

    'En ja, je lijkt me best aardig.' 'Kijk dat vind ik nou niice, waarom nemen de andere niet die moeite?.. Ik bedoel ik wilde Blanda troosten voorderest ken ik alleen jou naammaar ik bedoel, ze bitchde me en die andere chick ook. TIS GEWOON KUT.' ik schreeuwde het gewoon bijna want het frusteerde me erg. 'sorry, word er een beetje boos om.. Trouwens ik bedoelde of een 'gleek ook een cheerleader' kon zijn.' Ik glimlachte terug. Ik mocht haar wel.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Devon

    "Meestal is het gewoon door de reputatie, door alle aandacht stijgt het naar je hoofd, en glee club heeft dus toch een paar voordelen," grijnst Alyson.
    "Arme Hayley," flap ik eruit. "Wacht, wat zeg ik nou?" denk ik luidop. Ik schud mijn hoofd en daarmee ook de gedachte aan Hayley weg. Geweldige vriendin. "Ik hoorde trouwens dat jij en Tristan iets hebben," breng ik ons op een ander onderwerp. "Fijn voor jullie. Geen heimelijk staren voor mij meer dus."
    Ik geef het maar meteen eerlijk toe voor iemand zo laf is me te verraden. Ik heb er ook niet echt problemen mee, ik kende hem toch niet echt. Gewoon een crush.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    Ik grinnik, 'je bent eigenlijk best cool weetje?' zeg ik glimlachend. 'Kom anders mee naar de kantine? Ik trakteer?' vraag ik.


    El Diablo.

    Devon

    "Je bent eigenlijk best cool weetje? Kom anders mee naar de kantine? Ik trakteer?" biedt ze aan.
    "Zal ik je anders even het Glee lokaal tonen? En ik heb nooit gezegd dat ik niet cool was, dat waren jullie," grap ik.
    Ik vraag me even af of ik met ogen open in een gemeen plannetje loop, maar ik geloof graag in de goedheid van mensen en zet die gedachte van me af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    'Is ook goed hoor' zeg ik lachend, en loop mee naar het glee lokaal. Ik kijk op de klok. 'Over 5 minuten begint het, we kunnen net zo goed hier blijven' zeg ik. Ik plof neer op een van de rode stoelen, en begin op de gitaar te spelen die ernaast staat.


    El Diablo.

    Devon

    "Is ook goed hoor. Over 5 minuten begint het, we kunnen net zo goed hier blijven."
    Alyson wat gitaar en na even geluisterd te hebben neem ik een elektrische gitaar die ik inplug. Om me nog wat af te reageren op mijn rottige ex vriendje speel en zing ik Never again. Ik ga er zo in op dat ik even vergeet dat ik niet alleen ben. Wanneer ik klaar ben zie ik Alyson weer zitten.
    "Oh, eh, ik heb soms van die neigingen," zeg ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    'Maakt niet uit, je zingt goed' zeg ik. Zelf begin ik Perfect te zingen. Als het liedje is afgelopen kijk ik Devon aan, 'nu wil je vast weten waarom?'.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.