• Ik heb vanmiddag het boek huiver uitgelezen en daarin leer je een nieuw soort weerwolven kennen, een soort die ik erg goed bedacht vind
    Ik zal even samenvatten wat voor weerwolven het zijn
    Dit zijn geen weerwolven die kunnen veranderen als ze willen, of met volle maan. Deze weerwolven veranderen zodra het te koud wordt in wolven en zodra het weer warm wordt veranderen ze in mensen. Als ze wolf zijn kunnen ze zich niet heel veel dingen herinneren en zijn hun remmingen en emoties zwakker. Als je wordt gebeten ben je een weerwolf, in het begin verander je nog heel onregelmatig. Het veranderen is erg pijnlijk. In het begin verander je in de lente, maar zodra je ouder wordt verander je steeds later totdat je helemaal niet meer verandert.
    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen
    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    ROEDELLEDEN
    Dawn Abiner- Jalouis
    Abby Harington- Jalouis
    Dante Miguel Haves(moet nog veranderen voor het eerst)- Sioux
    Ivy Wright- Sweetest
    Lourie Hazel- afterthesun
    Scott Dwayne Dux- Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno (moet nog worden gebeten)- IHEARTNIALLx
    Als er iemand is die hier een plaatje voor wil maken zou ik dat fijn vinden
    I hope you like it!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 12:26 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scott
    Ik had Abby nog steeds in mijn armen en probeerde haar warm te houden. Jess kwam snel weer terug en deelde mee dat ik haar naar het huisje moest brengen. Snel stond ik op. Gelukkig was Abby jong en licht. Ik sloeg mijn vest beter om haar heen en rende achter Jess aan naar het huisje waar Dawn en de nieuwe al waren. De warmte van het huis deed mij ook goed en ik ging met Abby bij een verwarming zitten.

    Dante
    Tijdens het rennen hoorde ik een gegrom achter me. Ik stopte en zag een mooie bruine wolf die al snel veranderde in het meisje, Ivy. Dus dat was het wat hier speelde. 'Dante, we moeten praten,' zei ze. 'Hoi Ivy, ik vind het best,' zeg ik op een vriendelijk toon en ga me er rustig bij zitten.

    Jessica

    Halverwege stopte ik omdat ik de stemmen hoorde van Dante en Ivy. Ik was dan wel een wolf, maar dat herinnerde ik me nog. Ik liep zo stil mogelijk door de bosjes zodat ik ze in de gaten kon houden.

    Abby
    Langzaam kom ik weer een beetje bij. Ik merk dat iemand mij vast houd. Ik ben nog mens. Ik wil wat zeggen, maar merk dat ik doodop ben. Voor ik nog maar iets kan doen word ik overvallen door de slaap en vallen mijn ogen dicht. Het enige wat nog tot mij doordringt is de warmte om me heen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dawn
    Rustig blijf ik bij het nieuwe meisje. Ik zie Scott binnenkomen met een klein meisje in zijn armen, dat moet Abby zijn. Gelukkig, de twee 'nieuwelingen' zijn binnen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Scott
    Ik voel hoe Abby wat slapper word en haar ademhaling wordt rustiger. Met een glimlach bekijk ik haar, ze is in slaap gevallen. De warmte van de verwarming voelt lekker en eigenlijk ben ik blij dat ik binnen ben. 'Slaap maar lekker,' fluister ik tegen Abby en blijf rustig zitten.

    Dawn
    Als Ambrose haar ogen opent zie ik dat ze even verward is.
    "Rustig maar, je bent in het dorp. Je was bijna aan het veranderen door de koud, we hebben je nog net op tijd in het warme water kunnen krijgen. Ik zal zo even wat droge kleren voor je pakken en een handdoek." Zeg ik. En ik sta op en loop naar een andere kamer. Ik pak een joggingbroek, hempje en een dikke trui uit de kast. Uit een la pak ik ondergoed en warme sokken. ik leg het in de badkamer neer voor Ambrose en trek me dan terug.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ivy

    'Er is... iets vreemds met jou. Het lijkt erop alsof je een wolf wordt, zonder dat iemand hier je heeft gebeten.' Verward keek ik hem aan. 'Voel je niet dat er iets verandert?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    Ik loop de woonkamer in en zie Scott zitten met iets in zijn armen. Ik kom dichterbij en die dat dat iets Abby is, ze slaapt. Zo zonde, zo een jong meisje nog. Ik schat haar niet ouder dan een jaar of 10.
    "Hey." Zeg ik tegen Scott


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dante
    Ivy was niet gemeen, sarcastisch of bijtend? Dat was iets nieuws! Ze was verward. 'Voel je niet dat er iets verandert?' vroeg ze. Ik keek haar even vragend aan. 'Nee, het voelt niet anders,' zeg ik. 'En ik heb geen idee wat je met dat wolf ding bedoel. Het is alleen wat frisjes, maar dat is het elke avond.'

    Scott
    'hey,' zegt Dawn als ze de kamer in komt. 'Hoi,' zeg ik en blijf tegen de verwarming zitten. 'Hoe gaat het met de rest?' Ik kijk even van Amber naar Dawn en weer terug. Nieuwe wolven waren altijd lastig in het begin. Hopelijk gaat ze niet panikeren als ze wakker word en ziet dat ik haar vast heb.

    Jessica

    Ik besluit gewoon rustig te gaan zitten. Alles wat als wolf gebeurd vergeet ik toch altijd. Ik ga rustig zitten en hou de 2 in de gaten, waar ze me ook kunnen zien. Het enige herkenbare aan mij zijn mijn donkerbruine bambi-ogen.

    Ivy

    Mijn ogen stootten nog meer verwarring uit. 'Je ruikt niet meer menselijk. Ik krijg geen dorst meer van je. En dat hoort wel zo te zijn...' Ik beet op mijn lip. 'Misschien moet je vanavond bij ons verblijven. Je zou zomaar op de grond kunnen vallen en veranderen, en het is niet de bedoeling dat iemand dat ziet.' Mijn stem klonk niet gefrustreerd of sarcastich, maar zorgzaam. Ik wilde niet dat hem iets gebeurde, maar ik wist niet waarom.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dawn
    "Ik heb zo een vermoeden dat Jessica Ivy is gaan zoeken, geen idee waar die uithangt. En de rest is nog wolf of nog niet in het dorp." Beantwoord ik de vraag van Scott. Ik zie dat Ambrose staat te wankelen op haar benen en haar ogen amper open kan houden.
    "Kom maar." Zeg ik tegen haar en terwijl ik haar ondersteun neem ik haar mee naar één van de slaapkamers. Ze ploft gelijk neer op het bed en valt in slaap. Ik loop weer terug naar Scott en Abby.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jessica

    Ik loop een rondje rond de 2 en zie dat Ivy hem niets gaat aandoen. De blik in mijn ogen kent Ivy wel, de blik dat ik haar vertrouw en nu wegga. Of straks misschien. Ik ga weer zitten.

    [ik ga wel leuke drama maken van het veranderen hé, aangezien ik dat pijnlijke deel leuk vind]

    Dante
    Ivy's zorgzame houding verbaasde me nog meer dan haar felle zelf. Die was gewoon leuk om mee te spelen. Bij hun blijven? Eerst wouden ze me weg hebben en nu word ik uit genodigd. Het word hier steeds vreemder. 'Ik vind het best,' zeg ik rustig. Een vlaag van misselijkheid ging door mijn lichaam. 'Maar kan ik dan wel ergens gaan liggen. Ik voel me wat misselijk.'

    [Merk je de witte wolf met Oranje-Bruine vlekken niet op Dante ? ;P]