• Ikheb op valentijnsdag een jongen bekent dat ik hem leuk vind, hij heeft toen gezegd dat hij niet hetzelfde voor mij voelt. Ik heb er toen vrede mee genomen, maar heb dit natuurlijk wel tegen mijn vriendinnen gezegd. En van hun zat al een paar weken te praten alsof zij hem ook leuk vind. Echt meteen zo van 'Hey Romi, als het niets word tussen jou en hem, mag ik hem dan hebben?' en allemaal van dat soort dingen. Gisteren gingen we met school naar de hmh, voor de schoolawards. Zij zat in een andere bus dan mij, en dan bij die jongen in de bus, schuin tegenover hem, zoals ze me uitvoerig beschreef. Toen we in Amsterdam waren aangekomen, en zij uit de bus kwam, duwde ze me even haar telefoon onder mijn neus, om me even te laten zien hoe leuk ze wel niet met hem had lopen sms'en. Ik werd dus ook gewoon boos, want ze weet dat ik hem leuk vind, en dan gaat ze het mij even lopen inwrijven dat hij mij niet leuk vind, en gaat ze zelf met hem lopen flirten enzo. Nu vind zij het onredelijk dat ik boos ben geworden, terwijl andere vriendinnen van mij vinden dat ik het recht had om echt boos te worden.

    Wat vinden jullie, dat ik onterecht boos ben geworden, of dat ze gewoon echt lullig loopt te doen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik vind niet dat je onredelijk boos bent geworden. Een vriendin doet dat niet! Maar je moet wel accepteren dat die jongen je niet leuk vindt. Je kan hem immers niet dwingen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik zou ook boos worden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is gewoon echt lullig van haar. Slap that bitch, hard.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    Dat is gewoon echt lullig van haar. Slap that bitch, hard.

    Jabberjay schreef:
    Dat is gewoon echt lullig van haar. Slap that bitch, hard.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Nadal schreef:

    Ik vind niet dat je onredelijk boos bent geworden. Een vriendin doet dat niet! Maar je moet wel accepteren dat die jongen je niet leuk vindt. Je kan hem immers niet dwingen.


    Ik accepteer het ook, natuurlijk kan ik hem niet dwingen. Maar ik vond het dom dat ze dat had gedaan.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Jalouis schreef:
    Ik zou ook boos worden


    -

    Sluipvoet schreef:
    (...)

    Ik accepteer het ook, natuurlijk kan ik hem niet dwingen. Maar ik vond het dom dat ze dat had gedaan.

    Het is niet dom dat ze dat heeft gedaan. Het is gewoon gemeen!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jalouis schreef:
    Ik zou ook boos worden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het is echt gemeen, en dat noem je een vriendin?


    Some angels have no wings.

    Ik hoop dat karma haar slaat voordat ik het doe.
    Romi je bent te goed voor haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jabberjay schreef:
    Dat is gewoon echt lullig van haar. Slap that bitch, hard.

    Kijk, als ze niet zo lullig had gedaan was het inderdaad onredelijk als je boos was - maar ze doet fucking lullig, komop, jullie zijn vrienden, dan doe je dat toch niet? Raar mens (cat)

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 12:32 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jabberjay schreef:
    Dat is gewoon echt lullig van haar. Slap that bitch, hard.


    The odds are néver in our favor.

    Sommige mensen op Q hebben echt goede "vriendinnen". Smh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.