• Ik heb het vandaag gemaakt maar de kwaliteit is nogal bagger. Toch was het voor zover eerst HD. Waarschijnlijk komt het door de overlay (De strepen)

    Trouwens ik maak gewoon graag filmpjes over dit soort dingen. Dus geen stomme comments daarover.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 12:52 ]

    Ik vind hem niet zo geweldig. Sorry.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Ik vind hem niet zo geweldig. Sorry.

    Wat niet dan? Misschien kan ik daar wat tips uithalen.

    What the Hell is dat voor gedrocht? ._.
    Sorry, but tha Hell.

    Voor de rest vind ik het, zoals Austen zegt, ook niet zo geweldig; 't is meer een fotoslideshow dan een filmpje.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Enobaria schreef:
    (...)
    Wat niet dan? Misschien kan ik daar wat tips uithalen.

    Het hele filmpje gewoon. Heb gewoon een beetje een bloedhekel aan. Het is trouwens ook nogal kort en veel te snel. Eigenlijk is het gewoon een slideshow met muziek. Dat kan iedereen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 13:02 ]


    comfort in c h a o s

    KILMISTER schreef:
    What the Hell is dat voor gedrocht? ._.
    Sorry, but tha Hell.

    Voor de rest vind ik het, zoals Austen zegt, ook niet zo geweldig; 't is meer een fotoslideshow dan een filmpje.

    Hoe bedoel je? Is het niet snel genoeg?

    Enobaria schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? Is het niet snel genoeg?

    Een filmpje zijn bewegende beelden. Dit zijn foto's met een muziekje eronder.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    KILMISTER schreef:
    (...)
    Een filmpje zijn bewegende beelden. Dit zijn foto's met een muziekje eronder.

    Goh, dat is ook de bedoeling van dit alles.
    klik
    dat zijn al die 275 filmpjes van de afgelopen 2 jaar zowat.

    Ik vind hem ook niet zo super. En trouwens, als je geen vervelende reacties wil, waarom zet je hem dan online? Dan heb je altijd kans om vervelende reacties te krijgen. En dat kindje, waarom is die zo enorm opgetut? Is ze daar niet veel te jong voor? Hoort ze niet te leren dat het leven niet gaat om alleen maar uiterlijk?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 13:09 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Voor een slideshow is het niet echt slecht naar mijn mening; je houdt rekening met het ritme van de muziek. De show loopt lekker naar mijn idee. The only thing is dat de beelden te snel gaan en de kwaliteit valt tegen, maar ja, daar kun je wat aan doen bij de settings van je programma.
    Allicht dat je op jouw leeftijd geen volleerd editer bent. Je moet ergens mee beginnen. Bij een volgende stap kun je opnames gebruiken. Een klasgenoot van me maakt trailers en kan dat ook redelijk goed naar mijn mening :].

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 13:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Voor een slideshow is het niet echt slecht naar mijn mening; je houdt rekening met het ritme van de muziek. De show loopt lekker naar mijn idee. The only thing is dat de beelden te snel gaan en de kwaliteit valt tegen, maar ja, daar kun je wat aan doen bij de settings van je programma.
    Allicht dat je op jouw leeftijd geen volleerd editer bent. Je moet ergens mee beginnen. Bij een volgende stap kun je opnames gebruiken. Een klasgenoot van me maakt trailers en kan dat ook redelijk goed naar mijn mening :].

    Ik stel meestal de hoogste kwaliteit in. De filmpjes kunnen inderdaad wat beter maar mijn computer is aan zijn einde aan het komen en mijn workstation is te klein voor dingen zoals Sony Vegas.