• bijna een jaar nadat ik op een heel lullige manier mijn toenmalige bff verloor gebeurt het nu opnieuw.
    Ik kreeg toen ruzie omdat ik niet eerlijk was en nu ben ik eerlijk en is het weer niet goed.
    En ik kan er niet meer tegen.
    Ik had mijn bff meegevraagd om maandag in Breda te gaan carnavallen, maar ze deed heel raar, van de andere gaan ook niet mee, en straks is het niet leuk.
    Toen zei ik dat ik meestal de dingen moet organiseren en ik meestal hun meevraag, omdat ik het gewoon ff beu was.
    En toen was ik opeens een bitch
    Dat was gisteravond en ik heb toen in mijn bed liggen huilen
    En toen had ik vanmorgen, op aanraden van mijn moeder, sorry gesmst.
    Begon ze gelijk lullig te doen dat ik mezelf de hemel in prijsde enzoe en dat ik arrogant was.
    Toen begon ze op msn te zeggen dat ik al langer een bitch was en dat de ruzie door mij kwam en dat ik mezelf neerzette als een heilig boontje en dat ik niet eerlijk deed maar arrogant en toen zei ze iets wat mij gewoon erg veel pijn doet
    "Volgend jaar heb je toch geen vrienden, dus wen er maar vast aan"
    En ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik snap gewoon niet waarom ze zo doet. Ze doet al de hele week raar, wel op een andere vriendin wachten, maar niet op mij. wel een andere vriendin overhoren, niet mij.
    Ik zit helemaal te rillen en ik ben hem gewoon echt aan het flippen
    ik moet dit gewoon even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is heel rot, maar als ze zo tegen je doet.. Een ruzie komt niet door 1 persoon,daar ben je met z'n tweeën voor. Als ze zo doet is ze je echt niet waard, hoeveel pijn het je ook doet om het in te zien. Ik weet dat het pijn kan doen, maar je moet nu in de eerste plaats aan jezelf denken.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Aw! Dat is echt heel stom!
    Misschien kun je inderdaad maar beter andere vrienden zoeken, met zo'n vriendin zou ik geen vrienden meer willen zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Postcards schreef:
    Dat is heel rot, maar als ze zo tegen je doet.. Een ruzie komt niet door 1 persoon,daar ben je met z'n tweeën voor. Als ze zo doet is ze je echt niet waard, hoeveel pijn het je ook doet om het in te zien. Ik weet dat het pijn kan doen, maar je moet nu in de eerste plaats aan jezelf denken.


    26 - 02 - '16

    Misschien moet je inderdaad maar andere vrienden zoeken. Als ze nu al zo doet, gaat dit echt nooit meer beter worden, en/of goed komen. Ik weet dat het nu even pijn doet, maar jij bent belangrijker, en in dat opzicht mag je best een beetje arrogant over jezelf zijn.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hmm, ik ken het.
    Ik had ook zoiets met een toenmalige 'bff'.
    Ik was altijd degene die haar moest vragen om iets te doen, en ze had nooit tijd voor me. En toen ook uit het niks was ik opeens arrogant , en geen echte vriendin, en dat soort dingen.
    Maareerlijk, ben ik blij dat ik niet meer met haar omga.
    Ik had zoveel problemen met haar.
    En over wat ze zegt, van dat je volgend jaar helemaal geen vrienden meer hebt, trek je daar niet teveel van aan.
    Zoiets in die richting zei ze ook tegen mij, en ik heb alsnog zat vrienden, die er wèl voor me zijn. Zij vraagt nu steeds aan iedereen hoe het met mij gaat, en dat ze zou willen dat we geen ruzie zouden hebben, maar ik ben er klaar mee. Als ze het ècht goed wil maken, moet ze naar mij toe komen, en niet tegen anderen zielige verhalen op gaan hangen, omdat de meesten mijn kant kiezen, en er nog maar een paar mensen zijn die haar echt mogen.
    Ze komt zichzelf wel tegen, maak je daar maar niet druk om ^^


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik ben ook op een vervelende manier mijn beste vriendin kwijt geraakt, en dat is verschrikkelijk. Maar ik ben het met Postcards en de rest eens. Aan zo'n vriendinnen heb je niets! En als het je opvrolijk: ik heb nu een nieuwe beste vriendin, en nu weet ik pas wat het woord "beste vriendin" of "hartsvriendin" betekend. Want achteraf gezien was die (eerste) beste vriendin niet eens een goede vriendin, laat staan mijn beste vriendin (;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    ik snap gewoon niet waarom ze opeens zo lullig doet, net weer
    Ik gedrag me kinderachtig, zet me neer als het slachtoffer
    Ik had een quote geplaatst op facebook en nu zit ze te zeuren dat ik die weg moet halen omdat ze vind dat het over haar gaat en ze begon over de ruzie van vorig jaar
    En ik kan geen andere vriendinnen vinden
    Ik woon in een kut klein stadje met elk jaar dezelfde leerlingen die mij niet mogen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Postcards schreef:
    Dat is heel rot, maar als ze zo tegen je doet.. Een ruzie komt niet door 1 persoon,daar ben je met z'n tweeën voor. Als ze zo doet is ze je echt niet waard, hoeveel pijn het je ook doet om het in te zien. Ik weet dat het pijn kan doen, maar je moet nu in de eerste plaats aan jezelf denken.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Oh, ik ken het. Zulke "vriendinnen" heb ik ook gehad. Ze deden altijd dingen achter mijn rug om, vertelden aan iedereen dat ik dom was etc. Ze spraken af zonder mij, tenzij ik hen vroeg, maar dan ging het alsnog vaak niet door, en noemden me toen ook ineens zielig. Eéntje zei zelfs tegen mijn klas dat ik mijn BH opvulde met WC papier -wat niet waar was natuurlijk.

    Wat k hiermee wil zeggen, is dat je dat niet moet pikken. Ik heb het jarenlang gepikt en werd er niet gelukkig van. Ik dacht ook dat er amper mensen op mijn school waren waar ik bij terecht kon, maar er bleken wat mensen tussen te zitten die heel aardig waren en waar ik het goed mee kon vinden. Er zitten altijd wel aardige mensen tussen, al zijn ze soms wat moeilijker te vinden. Ik ben toen andere vrienden gaan zoeken, na die nepvriendinnen, en ik heb nu genoeg vrienden, dus laat die woorden van die "vriendin" van je niet je zelfvertrouwen naar beneden halen!

    Postcards schreef:
    Dat is heel rot, maar als ze zo tegen je doet.. Een ruzie komt niet door 1 persoon,daar ben je met z'n tweeën voor. Als ze zo doet is ze je echt niet waard, hoeveel pijn het je ook doet om het in te zien. Ik weet dat het pijn kan doen, maar je moet nu in de eerste plaats aan jezelf denken.


    ^dit. Ik vind het echt heel erg voor je..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het is eigenlijk vrij simpel:
    ze is geen vriendin.
    Echte vriendinnen zeggen zoiets niet tegen elkaar.
    Slap that bitch.

    Postcards schreef:
    Dat is heel rot, maar als ze zo tegen je doet.. Een ruzie komt niet door 1 persoon,daar ben je met z'n tweeën voor. Als ze zo doet is ze je echt niet waard, hoeveel pijn het je ook doet om het in te zien. Ik weet dat het pijn kan doen, maar je moet nu in de eerste plaats aan jezelf denken.