• Ikheb op valentijnsdag een jongen bekent dat ik hem leuk vind, hij heeft toen gezegd dat hij niet hetzelfde voor mij voelt. Ik heb er toen vrede mee genomen, maar heb dit natuurlijk wel tegen mijn vriendinnen gezegd. En van hun zat al een paar weken te praten alsof zij hem ook leuk vind. Echt meteen zo van 'Hey Romi, als het niets word tussen jou en hem, mag ik hem dan hebben?' en allemaal van dat soort dingen. Gisteren gingen we met school naar de hmh, voor de schoolawards. Zij zat in een andere bus dan mij, en dan bij die jongen in de bus, schuin tegenover hem, zoals ze me uitvoerig beschreef. Toen we in Amsterdam waren aangekomen, en zij uit de bus kwam, duwde ze me even haar telefoon onder mijn neus, om me even te laten zien hoe leuk ze wel niet met hem had lopen sms'en. Ik werd dus ook gewoon boos, want ze weet dat ik hem leuk vind, en dan gaat ze het mij even lopen inwrijven dat hij mij niet leuk vind, en gaat ze zelf met hem lopen flirten enzo. Nu vind zij het onredelijk dat ik boos ben geworden, terwijl andere vriendinnen van mij vinden dat ik het recht had om echt boos te worden.

    Wat vinden jullie, dat ik onterecht boos ben geworden, of dat ze gewoon echt lullig loopt te doen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Jabberjay schreef:
    Dat is gewoon echt lullig van haar. Slap that bitch, hard.


    comfort in c h a o s

    Jabberjay schreef:
    Dat is gewoon echt lullig van haar. Slap that bitch, hard.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Je bent veel te goed voor haar. You deserve better friends.


    26 - 02 - '16

    wat een vuil teringwijf
    sorry voor mijn taalgebruik, maar dat is een gewoon een ontzettende rotstreek van haar
    mag ik haar slaan ??

    Jabberjay schreef:
    Dat is gewoon echt lullig van haar. Slap that bitch, hard.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Jabberjay schreef:
    Dat is gewoon echt lullig van haar. Slap that bitch, hard.


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros

    Zij doet lullig maar je had ook niet meteen boos hoeven worden, je had ook gewoon kunnen zeggen wat je vindt,


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    GoedeleLover schreef:
    Ik hoop dat karma haar slaat voordat ik het doe.
    Romi je bent te goed voor haar.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    GoedeleLover schreef:
    Ik hoop dat karma haar slaat voordat ik het doe.
    Romi je bent te goed voor haar.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Stom kind dat 't is.


    Has no one told you she's not breathing?

    Louisaaa schreef:
    Het is echt gemeen, en dat noem je een vriendin?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat is niet aardig van haar. Misschien een idee om aan haar te vragen, hoe zij het zou vinden als jij zou doen wat zij bij jou deed?


    Physics is awesome

    Pollux schreef:
    Zij doet lullig maar je had ook niet meteen boos hoeven worden, je had ook gewoon kunnen zeggen wat je vindt,


    Hier ben ik het dus niet mee eens. Je kan toch niet anders dan boos worden als iemand zoiets bij je flikt? Ik had hetzelfde gereageerd hoor. :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    wat een leuke vriendin zeg
    ze houdt niet eens even rekening met jouw gevoelens.
    echt serieus, als ik jou was geweest was ik nog veel erger boos geworden


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nadal schreef:
    Ik vind niet dat je onredelijk boos bent geworden. Een vriendin doet dat niet! Maar je moet wel accepteren dat die jongen je niet leuk vindt. Je kan hem immers niet dwingen.


    I'll lick the poison from right off your kiss