• Het trouwboekje van de ouders van mijn opa lag hier op de kast omdat mijn opa hun trouwdatum nodig had voor iets. Omdat ik oude dingen wel leuk vind, besloot ik er eens in te neuzen. En wat ik daar al vond jonge. :Y)
    Op de laatste pagina's staat er 'richtlijnen' voor het opvoeden en verzorgen van het kind, en echt, het is alsof het voor dummies is.
    Onderstaande informatie is afkomstig uit een officieel document van in 1932
    "Het is onnodig en gevaarlijk het hoofd van een pasgeboren kind te kneden onder voorwendsel van zijn vorm te verbeteren."
    "'s Zomers mag het kind slechts op het einde van der eerste week, 's winters op het einde der zesde week, buiten komen, en dan nog enkel bij schoon weder en zachte luchtgesteldheid."
    "Men zal het kind van de geboorte af, ten minste éénmaal daags wasschen, liefst in een bad of eene kuip."
    "Het kind mag niet te vroeg alleen loopen, het moet eerst langs den grond kruipen en alleen leeren rechstaan."

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 11:49 ]


    I lost myself in FM airwaves

    Hahah :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Zalig


    Live life limitless.

    Haha. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    haha geweldig :Y)


    in life an ending is just another new beginning

    'het moet eerst langs den grond kruipen'

    Hahahaha! :'D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Waw, heb je dat gewoon echt overgetypt of deed je die fouten zelf per ongeluk? o.O


    Let the Night embrace you

    "Het is onnodig en gevaarlijk het hoofd van een pasgeboren kind te kneden onder voorwendsel van zijn vorm te verbeteren."
    wait wut?
    lol, hoe ze toen schreven/praatten :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Demoon schreef:
    Waw, heb je dat gewoon echt overgetypt of deed je die fouten zelf per ongeluk? o.O

    In die tijd schreven ze echt zo

    Demoon schreef:
    Waw, heb je dat gewoon echt overgetypt of deed je die fouten zelf per ongeluk? o.O

    Waarom zou ik dat doen? :'D Neen, ik heb het overgetypt. :'d


    I lost myself in FM airwaves

    Anaxiphilia schreef:
    "Het is onnodig en gevaarlijk het hoofd van een pasgeboren kind te kneden onder voorwendsel van zijn vorm te verbeteren."
    wait wut?
    lol, hoe ze toen schreven/praatten :')

    Ja, ik moest die zin een paar keer lezen voor ik 'm verstond en toen zat ik even te kijken van wtf is dit? :Y)
    Ik vind het echt leuk dat het nog verouderd is. 8DD Er stond zelf ergens October.


    I lost myself in FM airwaves

    Geniaal (:


    007

    Lol ^o^

    Haha! :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Gaskarth schreef:
    (...)
    Waarom zou ik dat doen? :'D Neen, ik heb het overgetypt. :'d

    Waw, ik vind dat eigenlijk wel boeiend qua taal. :'D


    Let the Night embrace you

    Demoon schreef:
    (...)
    Waw, ik vind dat eigenlijk wel boeiend qua taal. :'D

    Ik ook. :'D Daarmee dat ik het helemaal wou doorlezen. :'D


    I lost myself in FM airwaves