• Vannacht werd ik dus behoorlijk ziek, het begon met dat ik midden in de nacht een hele drukke droom had. Ik was op een soort feestje en even later op een soort openlucht festival. Er waren héél veel mensen, er werd gevochten, geduwd en geschreeuwd. Ik stond er midden in en overal waar ik keek waren mensen druk aan het bewegen. Ik ben om half 5 wakker geschrokken, mijn hoofd deed ontzettend veel pijn, ik was volledig bezweet, angstig en mijn hele lichaam voelde vreemd aan, alsof het niet van mij was. Niet veel later ben ik terug in slaap gevallen, maar met mijn ogen open. ik droomde en die droom was vermengt met het beeld van mijn kamer. Overal waren zieke mensen en verpleegsters, iedereen werd zo goed mogelijk geholpen, maar er was niemand die mij hielp. 'Ik voel me alleen' heb ik toen hardop zitten mompelen, en dat keer op keer. Ik heb mijn raam open gedaan omdat ik het zo benauwd had, maar het beeld van de zieke mensen die geholpen werden ging niet weg voor mijn ogen. Doordat ik half aan het slapen was waren bepaalde dingen nogal doorzichtig, het was alsof je naar een geestenfilm keek maar dan met mijn kamer als achtergrond. Om half zeven ben ik naar mijn moeders kamer gelopen en vroeg of ze me ziek wilde melden en of ik beneden op de bank mocht gaan liggen want mijn kamer durfde ik even niet meer binnen.

    Dit vind ik behoorlijk kut, ik had vandaag 2 toetsen waar ik zo hard voor heb geleerd, maar die vakken heb ik niet bij dus kan ik de hele vakantie niet leren en maandag moet ik het dan al inhalen. Ook was deze avond dansles wat ik af heb moeten zeggen, terwijl we druk aan het oefenen zijn voor de grote voorstelling en morgen ga ik naar Sarita maar ik mag niet als ik morgen niet helemaal beter ben. Oh ja en ik word uitgerekend ziek als mijn vakantie begint en ik moest vandaag op school 3 mensen dringend spreken. Wat zal er hierna nog misgaan?


    Let it come and let it be

    Één woord: iewl.


    everything, in time

    Dat is weird.... En scary ja...
    En kut voor jou...
    Hopen dat je morgen weer beter bent! (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Vannacht werd ik dus behoorlijk ziek, het begon met dat ik midden in de nacht een hele drukke droom had. Ik was op een soort feestje en even later op een soort openlucht festival. Er waren héél veel mensen, er werd gevochten, geduwd en geschreeuwd.

    Oh, dat doet mij denken aan mijn droom. In de Franse les stond iedereen recht, drukte, iedereen stond vertalingen te roepen dat we moesten kennen. Ik werd draaierig. Toen werd ik wakker, kroop (ja, echt, kruipen!) naar de woonkamer, waar er een emmer stond en toen kotste ik erin.

    Hoh, die droom lijkt mij echt eng. D;
    Hé, ik hoop dat je toch wel beter bent morgen zodat je naar Sarita kan gaan! (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Arghh that sucks ;_;


    Full of envy behind that anonymous mask

    Necromancer schreef:
    Arghh that sucks ;_;

    Humble schreef:
    Één woord: iewl.


    Tell me about it, stud.

    Dat klinkt echt eng. o: En ik wist niet dat je echt met je ogen open kon slapen?
    Iig, veel beterschap. (:

    Siva schreef:
    Dat klinkt echt eng. o: En ik wist niet dat je echt met je ogen open kon slapen?
    Iig, veel beterschap. (:


    Ik slaap bijna altijd met open ogen, lol.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 16:29 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.