• Ja, het is weer eens zover.
    Dankzij mijn enorm zwakke immuunsysteem, ben ik weeral ziek =(
    Probleem is dus, ook al zit ik op hogeschool, de mensen doen er nog steeds kinderachtig.
    Ik ben toevallig gelijk ziek met een vriendin van me, nu waarschijnlijk samen de ziekte opgelopen op stage, gezien we hetzelfde hebben.
    Vandaag waren mijn vriendin haar ouders niet thuis, dus is ze maar hier, zodat er iemand voor haar kan zorgen, wat ook wel echt nodig is.
    Nu wordt er dus blijkbaar op school geroddeld dat wij niet ziek zijn, dat mensen ons in de stad zagen,... En dat terwijl we amper uit de zetel op kunnen om te gaan plassen...
    Sorry, moest het gewoon weer eens even kwijt. Kennen jullie ook van de kinderachtige 'volwassenen'?

    Xx (K)

    Het klinkt ook vreemd. (: Je vriendin kan amper opstaan om te plassen maar wel naar jou toe, jullie zijn tegelijk ziek en ze kan blijkbaar niet voor zichzelf zorgen, wat ook erg kinderachtig overkomt. Tsja, het zit erin bij jullie op school. Zo maak je het er ook niet beter op.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het klinkt ook vreemd. (: Je vriendin kan amper opstaan om te plassen maar wel naar jou toe, jullie zijn tegelijk ziek en ze kan blijkbaar niet voor zichzelf zorgen, wat ook erg kinderachtig overkomt. Tsja, het zit erin bij jullie op school. Zo maak je het er ook niet beter op.

    Haar vriend heeft haar gebracht, zij heeft, ondanks koortsstillers, nog steeds 38,9° koorts. En ze moet de ganse tijd overgeven, ja dan is het moeilijk om voor jezelf te zorgen e... Dus had mijn mama haar mama gebeld en gezegd dat ze maar hier moest komen, want zo iemand laat je niet zomaar alleen... En ja, we hebben op dezelfde school les gehad, zelfde stageplaats, samen gewerkt, hele weekend samen gespendeerd,... Dan is het nogal wiedes dat je het doorgeeft =(

    Veel beterschap (flower)

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Haar vriend heeft haar gebracht, zij heeft, ondanks koortsstillers, nog steeds 38,9° koorts. En ze moet de ganse tijd overgeven, ja dan is het moeilijk om voor jezelf te zorgen e... Dus had mijn mama haar mama gebeld en gezegd dat ze maar hier moest komen, want zo iemand laat je niet zomaar alleen... En ja, we hebben op dezelfde school les gehad, zelfde stageplaats, samen gewerkt, hele weekend samen gespendeerd,... Dan is het nogal wiedes dat je het doorgeeft =(


    Voor jullie normaal, voor anderen is het niet normaal, als je dat kan eens kan begrijpen...
    Maarja, ziekheid heerst, daar moeten ze nu ook wel even rekening mee houden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Voor jullie normaal, voor anderen is het niet normaal, als je dat kan eens kan begrijpen...
    Maarja, ziekheid heerst, daar moeten ze nu ook wel even rekening mee houden.

    Uhu, daar denken ze niet aan, maar ik ken die vriendin al van in de crèche, dus we konden haar moeilijk gewoon thuis laten creperen van de pijn e =( Heb gisteren de heel erge gehad die zij nu heeft, heb er vanmmorgen spuitje voor gehad, maar zij nog niet,... Maarja, sommigen mensen begrijpen echte vriendschap soms niet =(