• Sleep All Day. Party All Night. Never Grow Old. Never Die.
    It's Fun to be a Vampire


    Toen ik naar Santa Carla kwam, had ik nooit gedacht dat het zo extreem hier was. 's Avonds waren feesten tot in de vroege morgen, op de pier was een groot kermis en iedereen droeg de vreemdste kleren. Een ware hemel leek het in eerste ogenblik. Maar alles veranderde nadat ik The Lost Boys ontmoete. Deze jongens, deze wezens van de nacht waren de reden waarom er zoveel doden waren in Santa Carla. Zij waren vampieren en ik werd ook veranderd. Dit was beter dan hemel. Wij waren samen de verloren kinderen, kinderen die verlaten waren en geen familie hadden. En hierdoor zou ik leren waarom we op elkaar letten en bij elkaar blijven...

    - Doen / Niet doen? (Zo niet, waarom niet?)
    - Zou je het lezen? (Zo ja, moet ik het melden als hij online staat?)
    - Spreekt de titel: Dead Until Dark je aan?
                      Of heb je een beter titel idee?

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 20:46 ]

    - Doen / Niet doen?
    Niet, ik ben die vampiers zo wel een beetje beu.
    - Zou je het lezen? Neen. Het idee spreekt me niet echt aan en je schrijft niet zo fijn.
    - Spreekt de titel: Dead Until Dark je aan? Nee


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    - Doen / Niet doen?
    Niet, ik ben die vampiers zo wel een beetje beu.
    - Zou je het lezen? Neen. Het idee spreekt me niet echt aan en je schrijft niet zo fijn.
    - Spreekt de titel: Dead Until Dark je aan? Nee

    Het zijn absolute geen Twilight vampieren, maar de vampieren van The Lost Boys. Wat vind je niet fijn aan mijn schrijfstijl? Ik waardeer je mening.

    -Doen/Niet doen
    Denk het wel, heb wel weer eens zin in een vampierstory die niet op twilight of dergelijken gebaseerd :P Althans, te veel gelijkenissen -I don't make sense =-= -

    -Zou je het lezen?
    Als ik tijd heb, Jazekerja!

    -Spreekt de titel: Dead Until Dark je aan?
    Een beetje, misschien iets zoeken dat je nog nieuwsgieriger maakt?
    Maar anders wel :)

    xxx(K)(H)


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    goshoKuzame schreef:
    -Doen/Niet doen
    Denk het wel, heb wel weer eens zin in een vampierstory die niet op twilight of dergelijken gebaseerd :P Althans, te veel gelijkenissen -I don't make sense =-= -

    -Zou je het lezen?
    Als ik tijd heb, Jazekerja!

    -Spreekt de titel: Dead Until Dark je aan?
    Een beetje, misschien iets zoeken dat je nog nieuwsgieriger maakt?
    Maar anders wel :)

    xxx(K)(H)

    Thank-you doll, you make sense hahaha, ik houd ook niet van Twilight gelijkenissen haha ^^

    - Doen / Niet doen? (Zo niet, waarom niet?) Zeker doen, als het geen Twilightvampieren zijn!
    - Zou je het lezen? (Zo ja, moet ik het melden als hij online staat?) Ja, graag melden :3
    - Spreekt de titel: Dead Until Dark je aan? Ik vind het een goede titel, een tikkeltje mysterieus
    Of heb je een beter titel idee?


    We can't spend our lives waiting to live.

    Squidward schreef:
    - Doen / Niet doen? (Zo niet, waarom niet?) Zeker doen, als het geen Twilightvampieren zijn!
    - Zou je het lezen? (Zo ja, moet ik het melden als hij online staat?) Ja, graag melden :3
    - Spreekt de titel: Dead Until Dark je aan? Ik vind het een goede titel, een tikkeltje mysterieus
    Of heb je een beter titel idee?

    Het zijn ABSOLUTE geen Twilight vampieren, beloofd! Ik zal het je melden als ik hem online zou zetten ^^