• Als je op een topic reageert wordt die gelijk toegevoegd aan de 'Mijn Topic' lijst.
    Mijn idee was dat er een button wordt ontworpen waarmee je een topic aan de 'Mijn Topic' lijst kan toevoegen.
    Of dat er een knop komt waarmee je topics uit de 'Mijn Topic' lijst kunt verwijderen.
    Ik wil trouwens ook wel eens maar één keer op een topic reageren, maar dan staat het gelijk in Mijn Topics en komt het daar ook steeds weer naar boven terwijl ik er niets meer mee wil.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 19:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Fantasia schreef:
    Lijkt me niks, vergeet ik elke keer die knop en moet ik het topic helemaal terug gaan zoeken. (cat)
    Net als een abo nemen op een topic 9 van de 10 keer vergeten wordt.

    Mwahh.. ik vind het best onzinnig. Als je écht topic wil bewaren, kun je er een abonnement op nemen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Fantasia schreef:
    Lijkt me niks, vergeet ik elke keer die knop en moet ik het topic helemaal terug gaan zoeken. (cat)
    Net als een abo nemen op een topic 9 van de 10 keer vergeten wordt.


    Ja maar zonder die knop moet je die topic wel helemaal gaan zoeken in dat lijstje he!

    Voor! :)


    I wanna be a wizard!

    Dat van dat verwijderen...
    Ga naar 'Mijn abonnementen', scroll naar beneden en druk op het vuilbakje van het topic dat je wilt verwijderen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Roosevelt schreef:
    Voor (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    xlufjoetoexx schreef:
    Dat van dat verwijderen...
    Ga naar 'Mijn abonnementen', scroll naar beneden en druk op het vuilbakje van het topic dat je wilt verwijderen.

    Ik heb het over Mijn Topics, niet over Mijn Abonnementen.. ;)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Discord schreef:
    Een knop om hem toe te voegen bestaat al: Plaats een reactie.

    Ik vind een knop om het te verwijderen niet echt de moeite waard.

    De eerste keer dat ik hem gelijk geef...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Discord schreef:
    Een knop om hem toe te voegen bestaat al: Plaats een reactie.

    Ik vind een knop om het te verwijderen niet echt de moeite waard.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Flemish schreef:
    (...)
    De eerste keer dat ik hem gelijk geef...


    Je geeft me gelijk? WATS WRONG WITH YOU? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Roosevelt schreef:
    Voor (:


    comfort in c h a o s

    Bestaat al: abonnementen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Usui schreef:
    Ik snap niet wat daar handig aan kan zijn?


    Ivar Oosterloo.

    Cooper schreef:
    Ik ben voor.
    Ik heb achterlijk veel topics in mijn lijst staan die me helemaal niet meer interreseren en die er alleen maar voor zorgen dat ik moet gaan lopen zoeken naar topics waar ik wèl wil kijken. :/


    26 - 02 - '16

    Cooper schreef:
    Ik ben voor.
    Ik heb achterlijk veel topics in mijn lijst staan die me helemaal niet meer interreseren en die er alleen maar voor zorgen dat ik moet gaan lopen zoeken naar topics waar ik wèl wil kijken. :/


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    PUKKELxDING schreef:
    Wat ik irritant vind is dat in mijn topics, topics staan waar je helemaal niet op gereageerd hebt, alleen maar geklikt. Dat zou veranderd moeten worden!


    ik heb dat ook!

    ook ben ik voor, maar het lijkt idd lastig. wat dacht je dan van gewoon een kruisje ofzo bij Mijn topics? want als je soms per ongeluk op zo'n 1D of justin beiber topic klikt staat dat er wel mooi tussen bij mij hoor (cat)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.