• ... Wordt gepest . Het was so zielig!
    Hij zei op MSN zo:
    "Naar welke middelbare school ga jij?"
    "Dat weet ik nog niet, jij?"
    "Nou.. Ik ook niet maar ieder geval niet naar het (*een school) want daar gaan A, J, M enzo heen."

    Hij wil er zoo graag bijhoren. Maar ik wil ook weer niet een arm om hem heen slaan enzo :$ Weet iemand iets? Of hebben jullie oook iemand uit de klas die gepest word?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    uhm.. Nee eigenlijk.
    Ik zou hem denk ik wel helpen, Gewoon door te zeggen dat ze moeten kappen enz.
    Ik heb ook een meisje die wordt gepest, Maar dat komt omdat, Als we aardig gaan doen, Dan gaat ze zoo arogant doen dat we der niet meer helpen.
    Maar gewoon hem helpen.


    i can't pretend you're nothing special

    Jeaah (: heb ik gdaan. Met een rokje te maken voor zijn klei popje ^^


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Praat met hem via msn en vraag of hij er mee naar de leraar wil. Dan kunnen jullie er is over praten, maar dan ook wel goed praten.
    Stel voor aan je leraar/lerares om een aantal dingen te vertellen over jezelf en laat ook mensen dingen vragen.
    Als je elkaar beter leert kennen, zal je diegene ook meer begrijpen.

    Steun die jongen gewoon. Je hoeft geen arm om hem heen te slaan, maar geef hem het gevoel dat je hem niet pest en pest hem dan ook niet.

    Succes ermee :] En sterkte voor die jongen. Hij moet doen wat hij wil, dus als hij wil moet hij gewoon naar die school gaan en de rest achter zich laten.

    xoxo


    bla bla bla

    Oke.. (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ja, een jongen uit mijn klas word heel erg gepest.
    Ik roep mestaal, dat ze niet zo zielig moeten, doen. en hem moeten laten.
    Maar ik heb niks met hem, en hij is ook wel egt een kneusje... maar ik heb niks tegen hem. Maar egt voor hem op kommen we ook niet..


    Dunno ><

    Boeiend als je daardoor een loser word, help 'm!


    I don't need words to feel those lips.

    by mij in de klas wordt een groepje jongens gepest omdat ze nerds zijn en gamers zijn^^.

    Kom gewoon voor hem op.
    Tom & Bill voelden zich ooit ook zo..
    En geef gewoon toe, iedereeen wil er zo graag bijhoren (':
    Maar dat durven ze dan weer niet toe te geven.
    Wees gewoon een vriendin voor hem..


    Where there is a sea there are pirates...