• Als je op een topic reageert wordt die gelijk toegevoegd aan de 'Mijn Topic' lijst.
    Mijn idee was dat er een button wordt ontworpen waarmee je een topic aan de 'Mijn Topic' lijst kan toevoegen.
    Of dat er een knop komt waarmee je topics uit de 'Mijn Topic' lijst kunt verwijderen.
    Ik wil trouwens ook wel eens maar één keer op een topic reageren, maar dan staat het gelijk in Mijn Topics en komt het daar ook steeds weer naar boven terwijl ik er niets meer mee wil.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 19:05 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Voor (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eigenlijk vind ik dat best wel een hip idee ;d ik ben voor


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Eigenlijk vind ik dat best wel een hip idee ;d ik ben voor


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Carebear schreef:
    Voor (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    same ook voor :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Midna schreef:
    Eigenlijk vind ik dat best wel een hip idee ;d ik ben voor


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anders wordt hij namelijk heel vol en onoverzichtelijk, vind ik. (A)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ik heb nu al geen plek meer voor extra knoppen en dat lijkt me behoorlijk lastig om te programmeren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik snap niet wat daar handig aan kan zijn?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lijkt me niks, vergeet ik elke keer die knop en moet ik het topic helemaal terug gaan zoeken. (cat)
    Net als een abo nemen op een topic 9 van de 10 keer vergeten wordt.

    Wat ik irritant vind is dat in mijn topics, topics staan waar je helemaal niet op gereageerd hebt, alleen maar geklikt. Dat zou veranderd moeten worden!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wat ik irritant vind is dat in mijn topics, topics staan waar je helemaal niet op gereageerd hebt, alleen maar geklikt. Dat zou veranderd moeten worden!


    Dat is niet waar?
    Bij mij althans niet..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PUKKELxDING schreef:
    Wat ik irritant vind is dat in mijn topics, topics staan waar je helemaal niet op gereageerd hebt, alleen maar geklikt. Dat zou veranderd moeten worden!


    Annick, dat hoort niet zo te zijn ='D Is bij mij in ieder geval niet het geval :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben voor.
    Ik heb achterlijk veel topics in mijn lijst staan die me helemaal niet meer interreseren en die er alleen maar voor zorgen dat ik moet gaan lopen zoeken naar topics waar ik wèl wil kijken. :/


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Een knop om hem toe te voegen bestaat al: Plaats een reactie.

    Ik vind een knop om het te verwijderen niet echt de moeite waard.


    quidquid excusatio prandium pro