• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.


    Explain
    Je speelt hier een personage, levend in Verona. De geschiedenis herhaalt zich, het gen overmeestert alle jongeren die afstammen van de eerste shape-shifters. Ze zijn gedwongen aan hun alfa, en moeten hun dorp beschermen voor nieuw gevaar.

    Regels
    * Je mag 3 personages per persoon.
    * Je mag één shape-shifter spelen, en twee mensen. Houd jongens/meisjes wel gelijk.
    * Als jou personage een shape-shifter is, moet hij luisteren naar degene die de alfa is, doe dat dan ook.
    * Ik heb het recht je op fouten te wijzen.
    * 16+ is toegestaan.
    * Shape-shifters kunnen zich inprenten, vraag het wel en doe het goéd.
    * Het is handig als je twilight kent, dan weet je hoe alles is. Inprenten/veranderen etc.

    Meedoen

    Personage:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Extra: Mens/Shape-shifter
    Uiterlijk:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:57 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Zoals ik nu begrepen heb is er nog maar één meisje ingeprent en er zijn iets van 4 meisjes toch?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geen idee, ik kan niet alles tegelijk bijhouden (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Haha ik keek gewoon in de rollen ding bij die topic xd en zag dat toevallig ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Personage: Irial Smelting
    Geslacht: man
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Irial is een aardige jongen die ervan houdt een beetje anders te zijn. Hij laat zich niet in een hokje stoppen. Hij staat met beide voeten in het leven en heeft er een duidelijke kijk op. Hij is vrij volwassen voor zijn leeftijd en staat altijd klaar met raad en daad.
    Extra: Shape-shifter
    Toen Irial jonger was is hij valselijk beschuldigd geweest van verkrachting. Zijn klasgenoten hebben wraak op hem genomen door hem verscheidene keren te steken. Pas later is de zaak geseponneerd. Hij heeft nu op zijn borskas en buik heel wat littekens en daar schaamt hij zich nog steeds voor. Hij kan het moeilijk verdragen als iemand er naar staart of hem te lang aanraakt.
    Uiterlijk:


    Irial heeft zwart haar en lichtbruine ogen. In zijn onderlip zit een ringetje en hij heeft een staafje in zijn wenkbrauw. Hij heeft een
    tattoo
    op zijn borstkas die zijn visie op het leven wel weergeeft: durf anders zijn en aanvaard elkaar. Hij is vrij gespierd, maar het ziet er wel natuurlijk uit.


    Als wolf heeft hij ook een donkere vacht en dezelfde bruine ogen. Hij is een vrij groot dier en heeft hele scherpe tanden.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 0:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik zag trouwens dat er nog geen Alfa is? Als het mag wil ik wel :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik schrijf me uit, ik heb het toch te druk met school. Sorry Squib.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutly ridiculous than to be absolutly boring

    Er is wel een alfa dat is Jake


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cascadia schreef:
    Ik schrijf me uit, ik heb het toch te druk met school.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 14:26 ]


    Weird is Wonderful.

    Oh, dat staat niet bij de rollen in het eerste topic. Vandaar dat ik het vroeg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    @ Er is nog geen alfa, jullie kunnen wel neerzetten wie de alfa is, maar degene die het beste speelt [als shaoe-shifter zijnde] en actief is, die word alfa (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh, dat vind ik nog eens een goed idee. Zo is het wel eerlijk en niet eerst zeggen, eerst hebben :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ga nu mijn rol invullen ^^

    Haha ik kom @Gancanagh vaak tegen bij rpg's :D

    Leuk zitten we in het zelfde roedel

    Personage:Quinn Amery More.
    Geslacht:Vrouw.
    Leeftijd:17 jaar.
    Innerlijk:Quinn is een sterk meisje. Ze is niet rap van iets of iemand bang en is niet op haar mondje gevallen. Ze kan niet tegen onrechtvaardigheid en zal altijd voor zichzelf en anderen opkomen. Ze is niet het leiderstype en weet vaak niet wat ze moet doen. Voor de rest heeft ze altijd een lach op haar gezicht en is ze vrolijk.
    Extra: Mens/Shape-shifter
    Uiterlijk:



    Mag ik nog een mens maken?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered