• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

Explain
    Je speelt hier een personage, levend in Verona. De geschiedenis herhaalt zich, het gen overmeestert alle jongeren die afstammen van de eerste shape-shifters. Ze zijn gedwongen aan hun alfa, en moeten hun dorp beschermen voor nieuw gevaar.

Regels
    * Je mag 3 personages per persoon.
    * Je mag één shape-shifter spelen, en twee mensen. Houd jongens/meisjes wel gelijk.
    * Als jou personage een shape-shifter is, moet hij luisteren naar degene die de alfa is, doe dat dan ook.
    * Ik heb het recht je op fouten te wijzen.
    * 16+ is toegestaan.
    * Shape-shifters kunnen zich inprenten, vraag het wel en doe het goéd.
    * Het is handig als je twilight kent, dan weet je hoe alles is. Inprenten/veranderen etc.

Meedoen

Personage:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Extra: Mens/Shape-shifter
    Uiterlijk:

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:57 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Personage: Levi "Patch" Remus Greengrass
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Levi is een soort van stille kracht. Hij lijkt zijn kalmte altijd te behouden ook als hij van binnen kookt van woede.
    Extra: Mens
    Uiterlijk:

Levi is getint. Hij is van gemiddelde lengte, gespierd maar niet overdreven breed. Hij heeft bruine ogen en zwart haar.

[ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 20:37 ]

Remember to be ridiculous.

Is dat wel leuk? met je eigen poppetjes inprenten?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Wtf is inprenten?

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Een weerwolf overbeschermd maken over 1 mensending.
    -Mijn variantie van de uitleg-

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

inprenten is altijd coooool geloof me en er zijn geen mannelijke mensen.
    en de officieel is het zo dat de weerwolf niet meer zonder haar kan. alles komt op de tweede plek en zij houdt hem op aarde.

[ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 20:28 ]

Maar met je eigen personage?

I only miss you when I'm breathing

Aha. Dat is toch niet leuk?
    Ik vind 't altijd kut als mijn eigen personages relatie shebben met elkaar. Liefdesrelatie, broer/zus etc. D:

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

er zijn geen andere mannelijke menselijke personages als die van mij

Weet ik, maar vraag dan iemand.

hee persoontjes, wil iemand van jullie een mannelijk mens aanmaken? dan kan Jenna daar mee inprenten.

Ik wil wel een mannelijk mens aan maken maar heb al een mannelijke wolf.

Dat heb ik ook xd

[ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 20:44 ]

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

[ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 21:49 ]

Heb ALTIJD honger

Ik maak er wel eentje Squibiefriend
    Personage: James Andrew Wild
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: James is een eeuwige spring in het veld. Altijd vrolijk en in zijn buurt moet je vanzelf lachten.
    Extra: Mens, Jenna prent op hem in.
    Uiterlijk:

James is licht getint en heeft donkerbruin haar. Hij is behoorlijk gespierd.

dit personage is uitgeschreven.

[ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 19:29 ]

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutly ridiculous than to be absolutly boring