• Ik schrijf op dit moment een story over dansen, liefde en verraad. Maar ik ben nog niet uit over de naam. Iemand ideetjes? Mag ook in andere talen of wat je maar wilt. (:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 11:00 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Serieus? Geen 1 reactie? -.-"


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Je bent nogal ongeduldig, als na tien minuten nog niemand gereageerd heeft, ga je al klagen.
    Trouwens, je mag je eigen topics niet bumpen.

    Om gemakkelijk titels te bedenken, is een samenvatting van de verhaallijn wel nodig.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Je bent nogal ongeduldig, als na tien minuten nog niemand gereageerd heeft, ga je al klagen.
    Trouwens, je mag je eigen topics niet bumpen.

    Om gemakkelijk titels te bedenken, is een samenvatting van de verhaallijn wel nodig.


    comfort in c h a o s

    Dance, love and betrayal.
    Ik heb gewoon de woorden vertaald in het Engels xD


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    jaa samenvatting zou handig zijn maar miss dancing love? xx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jup, inderdaad mist de samenvatting. Maar misschien kun je de woorden die je opgegeven hebt naar het Engels, of Frans vertalen?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dancing Love.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dance of betrayal.
    A lovely dance of betrayal


    26 - 02 - '16

    Delightee schreef:
    Dancing Love.


    hahah die zei ik ook al maar maakt niet uit xx


    Shit happens but pee happens a lot more.