• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.


    Explain
    Je speelt hier een personage, levend in Verona. De geschiedenis herhaalt zich, het gen overmeestert alle jongeren die afstammen van de eerste shape-shifters. Ze zijn gedwongen aan hun alfa, en moeten hun dorp beschermen voor nieuw gevaar.

    Regels
    * Je mag 3 personages per persoon.
    * Je mag één shape-shifter spelen, en twee mensen. Houd jongens/meisjes wel gelijk.
    * Als jou personage een shape-shifter is, moet hij luisteren naar degene die de alfa is, doe dat dan ook.
    * Ik heb het recht je op fouten te wijzen.
    * 16+ is toegestaan.
    * Shape-shifters kunnen zich inprenten, vraag het wel en doe het goéd.
    * Het is handig als je twilight kent, dan weet je hoe alles is. Inprenten/veranderen etc.

    Meedoen

    Personage:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Extra: Mens/Shape-shifter
    Uiterlijk:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:57 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alleen op een mens :].
    Shape-shifter + shape-shifter komt niet voor en daar houd ik me graag aan :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Awh, oke...


    I only miss you when I'm breathing

    hoe is de jongens-meisjes verhouding eigenlijk? Want volgens mij zijn er veel meer meisjes dan jongens a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan niemand dwingen een jongen/meisje te spelen (':


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het is 4 tegen over 5

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 16:52 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Ik ga wel een Shape-Shifter maken, een jongen, hehe.


    Weird is Wonderful.

    Ik wou dus een vrouwelijke shape shifter maken maar vind de regel shapeshifter kan niet op shapeshifter verliefd worden regel beetje stom D:
    En iedereen is zo jong, lol, ben gewend mijn personages 18-24 te maken :"D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het eerste ben ik het mee eens, en jonge adcuclenten spelen is toch juist grappig. Dan kan nog zo veel gebeuren xd


    I only miss you when I'm breathing

    Endure schreef:
    Ik wou dus een vrouwelijke shape shifter maken maar vind de regel shapeshifter kan niet op shapeshifter verliefd worden regel beetje stom D:
    En iedereen is zo jong, lol, ben gewend mijn personages 18-24 te maken :"D


    I agree.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ Sorry, Endure. Maar daar is het op gebaseerd (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ok, maar er kunnen uitzonderinggen zijn xd


    I only miss you when I'm breathing

    Misschien wel, ligt een beetje aan wie, snap je?
    Kijk, ik heb het meeste uit twilight/Leah :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    twilight/Leah?

    Lol, jongen, je elven begint pas als je 18 bent :'D in mijn hoofd. Dan kan ik personages maken die studeren en een awesome auto hebben enzo ;p

    Maar jammer, dan ga ik andere RPG zoeken. D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaa, informatie uit twilight, iets waar dit spel op gebaseerd is, zoiets.

    Jammer (':


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ze kunnen nu toch ook gewoon autorijden en ze zitten gewoon op school x3