• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.


    Explain
    Je speelt hier een personage, levend in Verona. De geschiedenis herhaalt zich, het gen overmeestert alle jongeren die afstammen van de eerste shape-shifters. Ze zijn gedwongen aan hun alfa, en moeten hun dorp beschermen voor nieuw gevaar.

    Regels
    * Je mag 3 personages per persoon.
    * Je mag één shape-shifter spelen, en twee mensen. Houd jongens/meisjes wel gelijk.
    * Als jou personage een shape-shifter is, moet hij luisteren naar degene die de alfa is, doe dat dan ook.
    * Ik heb het recht je op fouten te wijzen.
    * 16+ is toegestaan.
    * Shape-shifters kunnen zich inprenten, vraag het wel en doe het goéd.
    * Het is handig als je twilight kent, dan weet je hoe alles is. Inprenten/veranderen etc.

    Meedoen

    Personage:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Extra: Mens/Shape-shifter
    Uiterlijk:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:57 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja, is het amerika? Want dan mag het vanaf je 16e.

    Ik weet dat vanaf je 18e al het leuke van je leven begint maar zo kan er nog ook heel veel helpen.


    I only miss you when I'm breathing

    Het is Amerika, dus ja. Vanaf je 16e ben je daar al volwassen :').


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Personage: Eliza Josey Willows
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Eliza is een vrolijke en eerlijke jonge vrouw. In het begin kan ze nog wat onzeker en terughoudend overkomen, vooral als het gaat om mensen die ze nog niet kent.
    Extra: Shape-Shifter
    Uiterlijk:





    Ik hoop dat het voldoende is, was een beetje inspiratieloos qua innerlijk.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 1:24 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Personage: Teske Velez
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Eigenwijs, koppig, lef, maar lief. Zo kan je eigenlijk Teske het beste beschrijven. Heeft ze eenmaal iets in haar hoofd, dan wilt ze het doen. Je kan haar bijna niet ompraten. Teske past wel op met wie ze vertrouwd, nadat ze een paar keer is bedrogen. Ze houd ongelovelijk veel van zingen en doet dat dus ook vaak.
    Extra: Mens.
    Uiterlijk:

    Teske heeft gitszwart haar en opvallende groene ogen. Ze heeft ook een piercing, zoals op de foto. Ook heeft ze sinds kort een tattoo op haar rug. Haar rug is er alleen nog wel gevoelig door.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mag ik echt geen meisjes-mens maken, als je al een meisje hebt van Shape-Shifter? D:.


    Weird is Wonderful.

    Er zijn een beetje veel meisjes anders :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Awh ;(.


    Weird is Wonderful.

    Als er wat meer jongens zijn straks, kun je gerust een meisje aanmaken :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -want to help- Can i push this topic in the Spotlight? -leert nooit voor engels xd-


    Weird is Wonderful.

    Wil je dat serieus doen met je credits?
    you're so stupid x]
    Zonde joh ;p.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb genoeg (in de 252 cr XD) anders weet ik niet wat ik ermee moet doen XD!


    Weird is Wonderful.

    Gosh dat is echt veel :')
    Maar goed, als je dat echt wil, happy with it ;p.
    Ik moet ook echt een keer credits gaan kopen voor zulke dingen :']


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh haa, koop je echt credits? Net zo cool! xd


    I only miss you when I'm breathing

    Mjaa, ik heb ze wel gehad, maar meestal gaf ik ze weg x']


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Personage: Jenna Grace Myrone
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Jenna is het tiepe dat je niet boos wilt maken, wanneer ze eenmaal boos is kan alleen een alfabevel haar nog in het gareel krijgen. Dat gebeurt trouwens regelmatig want ze is héél snel boos, een onschuldige opmerking is al genoeg om haar uit haar vel te laten springen.
    Extra: Mens/Shape-shifter
    Uiterlijk:


    Jenna is lang en slank. Ze is redelijk knap en voor haar transformatie had ze heel lang bruin haar maar dat heeft ze na haar transformatie kortgewiekt. Haar amandelvormige ogen zijn bruinig van kleur.

    Als wolf heeft Jenna blauwe ogen en haar vacht heeft een zwart-wit patroon.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:16 ]


    Remember to be ridiculous.