• Ik zie zo bijna alleen maar verhalen die over One Direction gaan LOL

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Philyra schreef:
    (...)
    Tuuuuurlijk, dat heet acteren


    Zoals je misschien niet weet, ze deden mee aan x factor.
    Toen waren ze nog helemaal niet bekend, en waren ze precies hetzelfde als nu.
    Djeez, je weet niet eens iets van ze, je hebt vast nog nooit iets van ze gezien dus ga niet zeggen dat ze acteren.


    I'm in love with you and all your little things

    SEXYSTYLES schreef:
    (...)

    Zoals je misschien niet weet, ze deden mee aan x factor.
    Toen waren ze nog helemaal niet bekend, en waren ze precies hetzelfde als nu.
    Djeez, je weet niet eens iets van ze, je hebt vast nog nooit iets van ze gezien dus ga niet zeggen dat ze acteren.


    *zucht*
    Je moet niet zo in de verdediging schieten --'
    Ik hoop gewoon dat dit heel 1D-gedoe snel voorbij is. Waarschijnlijk wel, net zoals met JB. En nu kan je gaan zeggen: ik zal voor eeeeeeuwig van 1D houden maar volgend jaar zijn er weer een paar JONKIES (als ik dat wil noem ik ze zo) waar iedereen dan weer naar kijkt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    *zucht*
    Je moet niet zo in de verdediging schieten --'
    Ik hoop gewoon dat dit heel 1D-gedoe snel voorbij is. Waarschijnlijk wel, net zoals met JB. En nu kan je gaan zeggen: ik zal voor eeeeeeuwig van 1D houden maar volgend jaar zijn er weer een paar JONKIES (als ik dat wil noem ik ze zo) waar iedereen dan weer naar kijkt.


    Nou sorry, hoe oud ben je zelf?
    Misschien is het binnenkort wel over op Quizlet, maar er zijn mensen voor wie One Direction veel betekend,
    daar wil ik mezelf niet bij noemen, ik vind ze gewoon ontiegelijk gaaf.
    Maar er zijn mensen voor wie One Direction een verschil heeft gemaakt.
    Omdat ze zijn hoe ze zijn, waarvan jij dus niet weet hoe ze zijn, maar ze zijn awesome.


    I'm in love with you and all your little things

    SEXYSTYLES schreef:
    (...)

    Nou sorry, hoe oud ben je zelf?
    Misschien is het binnenkort wel over op Quizlet, maar er zijn mensen voor wie One Direction veel betekend,
    daar wil ik mezelf niet bij noemen, ik vind ze gewoon ontiegelijk gaaf.
    Maar er zijn mensen voor wie One Direction een verschil heeft gemaakt.
    Omdat ze zijn hoe ze zijn, waarvan jij dus niet weet hoe ze zijn, maar ze zijn awesome.


    Goed, daar kan je wel gelijk in hebben. Er zijn mensen wiens leven veranderd zijn door 1D, misschien in de positieve zin, misschien ook niet.
    Het is gewoon zo dat ik soms echt gek word van de hype. Zet één van hun namen en 16+ achter je story en je hebt al direct 20 abo's, zonder dat ze zelfs weten waar het over gaat gaan. Dààr jaag ik me in op. En dat is ook de reden waarom ik zo tegenover 1D sta. Als je begrijpt wat ik bedoel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik snap dat wel, maar kijk naar de top stories nu?
    Daar staat één 16+ tussen. (alhoewel achter nummer 5 ook wel een 16+ mag)
    Maar die andere, Snowflakes bijv. Helemaal niks 16+ en die staat al weken in de top, en dat is gewoon omdat het een goed verhaal is.
    Mensen die niet van One Direction houden kunnen die makkelijk en goed volgen omdat het gewoon een verhaal is, waar toevallig één van de jongens van One Direction in zit.


    Maar goed, voordat het One Direction 16+ verhalen waren in de top, waren het andere 16+ verhalen?
    Het zullen altijd wel 16+ verhalen zijn die in de top komen, we zijn gewoon een stel pervs hier op Q.


    I'm in love with you and all your little things

    SEXYSTYLES schreef:
    Ik snap dat wel, maar kijk naar de top stories nu?
    Daar staat één 16+ tussen. (alhoewel achter nummer 5 ook wel een 16+ mag)
    Maar die andere, Snowflakes bijv. Helemaal niks 16+ en die staat al weken in de top, en dat is gewoon omdat het een goed verhaal is.
    Mensen die niet van One Direction houden kunnen die makkelijk en goed volgen omdat het gewoon een verhaal is, waar toevallig één van de jongens van One Direction in zit.


    Maar goed, voordat het One Direction 16+ verhalen waren in de top, waren het andere 16+ verhalen?
    Het zullen altijd wel 16+ verhalen zijn die in de top komen, we zijn gewoon een stel pervs hier op Q.


    Die laatste zin ;D ik snap wat je bedoelt, maar ik had het eigenlijk niet alleen over het feit dat ze 16+ zijn, maar wel dat ze echt allemaal (ja echt allemaal, kijk maar in de top 5) 1D zijn, terwijl geweldige stories zonder 1D niet echt een kans krijgen.
    Zo zie ik het toch, of heb ik nu helemaal ongelijk?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    Die laatste zin ;D ik snap wat je bedoelt, maar ik had het eigenlijk niet alleen over het feit dat ze 16+ zijn, maar wel dat ze echt allemaal (ja echt allemaal, kijk maar in de top 5) 1D zijn, terwijl geweldige stories zonder 1D niet echt een kans krijgen.
    Zo zie ik het toch, of heb ik nu helemaal ongelijk?


    Klopt, maar vandeweek stond er ook een JB verhaal doorheen.
    Maar goed, dat zul je altijd hebben met die hypes.
    Het is twilight geweest, Tokio Hotel, voetbal, harry potter, JB en nu is het One Direction.

    Met dat laatste ben ik het eens hoor.
    Ik vind dat op de eens of andere manier, verhalen maar een bepaald aantal keren in de zoveel tijd in de top kunnen staan zodat er ook iets anders tussendoor komt.
    Want het zijn wel weken dezelfde verhalen die er in staan (ook al verdienen ze het).


    I'm in love with you and all your little things

    SEXYSTYLES schreef:
    (...)

    Klopt, maar vandeweek stond er ook een JB verhaal doorheen.
    Maar goed, dat zul je altijd hebben met die hypes.
    Het is twilight geweest, Tokio Hotel, voetbal, harry potter, JB en nu is het One Direction.

    Met dat laatste ben ik het eens hoor.
    Ik vind dat op de eens of andere manier, verhalen maar een bepaald aantal keren in de zoveel tijd in de top kunnen staan zodat er ook iets anders tussendoor komt.
    Want het zijn wel weken dezelfde verhalen die er in staan (ook al verdienen ze het).


    Ja, dat bedoel ik dus ook! Dat niet altijd dezelfde verhalen erin staan, want alles dat ik nu zie is 1D.
    En wat je zegt over hypes is ook waar, of je ze nu leuk vindt of niet, ze zullen er altijd zijn... ik denk dat ik dus maar gewoon moet wachten op de volgende hype en hopen dat die iets totaal anders is ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    Ja, dat bedoel ik dus ook! Dat niet altijd dezelfde verhalen erin staan, want alles dat ik nu zie is 1D.
    En wat je zegt over hypes is ook waar, of je ze nu leuk vindt of niet, ze zullen er altijd zijn... ik denk dat ik dus maar gewoon moet wachten op de volgende hype en hopen dat die iets totaal anders is ^^


    Ik wil best andere verhalen in de top zien, zoalng er ook nog maar één of twee 1D verhalen in staan ;3


    I'm in love with you and all your little things

    Philyra schreef:
    (...)

    Ja, dat bedoel ik dus ook! Dat niet altijd dezelfde verhalen erin staan, want alles dat ik nu zie is 1D.
    En wat je zegt over hypes is ook waar, of je ze nu leuk vindt of niet, ze zullen er altijd zijn... ik denk dat ik dus maar gewoon moet wachten op de volgende hype en hopen dat die iets totaal anders is ^^

    Als de volgende hype nou eens gewoon geen hype wordt.. Tienerkinders moeten altijd iets hebben om te aanbidden. Ronnie James Dio, anyone? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Authors schreef:
    (...)

    Dus jij schrijft enkel over One Direction voor de lezers, reacties en kudo's? (nerd)


    Ik schrijf een verhaal over meer persoonlijkere redenen dan jij hier neerzet. Don't judge.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    SEXYSTYLES schreef:
    (...)

    Ieder zijn eigen mening primá, maar ken je ze uberhaupt? Weet je iets over ze? Hoe ze zijn?
    En misschien ken je like, één liedje omdat die hier in Nederland bekend is, maar ze hebben meer dan dat.

    Weet je, mensen die haten zijn meestal de mensen die er helemaal niets vanaf weten dus voordat je allemaal vooroordelen gaat hebben leer dan tenminste iets over ze.
    Geloof me, ik heb een poging gedaan om muziek van ze te luisteren, ik heb verschillende nummers beluisterd maar het KLINKT gewoon niet. Ze passen niet samen, hun stemmen. Ik heb verder niets tegen die jongens op zich, ik vind hun muziek gewoon helemaal niets, en dat is niet gebaseerd op het stereotiep.


    Life is hard and then we die