• Ik zie zo bijna alleen maar verhalen die over One Direction gaan LOL

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik vind One Direction harstikke leuk hoor, hun muziek en het zijn leuke, vrolijke jongens. Maar ik wordt wel gek van die drukte, al die bromance's enzo, beetje overdreven allemaal..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik vind dat het met elkaar te maken heeft als je bedenkt dat ze niet klinken, toch heel veel fans hebben en dat die fans ook nog allemaal verhalen over ze schrijven.


    Maar dat is jouw mening? Ik snap wel dat mensen het niet leuk vinden dat er hier veel One Direction geschreven wordt, ik heb nou ook niet speciaal iets die verhalen, maar laat iedereen zijn of haar ding doen. Er wodt toch wel gezeurd? De volgende trend die er is op Quizlet, zal vast ook niet door iedereen geliefd worden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben dan wel een grote fan, en ik lees ze wel graan, maar liefst lees ik Holding a heart!(H)_O_

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik vind dat het met elkaar te maken heeft als je bedenkt dat ze niet klinken, toch heel veel fans hebben en dat die fans ook nog allemaal verhalen over ze schrijven.


    Niet alle schrijfsters van de verhalen over 1D zijn een fan van ze. Maar het is wel waar dat ze live niet klinken en hun liedjes niet eens zo origineel zijn maar ach... tienermeisjes. Gelukkig ben ik mentaal 36.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Kijk er wordt gezegd dat ze niet bij elkaar klinken, maar wat heeft dat te maken met het feit dat er hier veel verhalen zijn? Dat snap ik. (nerd)


    Oh, zo. Sorry, ik snapte het even niet hoor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Escritura schreef:
    Yup. Fucking sucks. 8D But nothing you can do about it.

    also, dit staat denk ik neit in het juiste subforum.


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Maar dat is jouw mening? Ik snap wel dat mensen het niet leuk vinden dat er hier veel One Direction geschreven wordt, ik heb nou ook niet speciaal iets die verhalen, maar laat iedereen zijn of haar ding doen. Er wodt toch wel gezeurd? De volgende trend die er is op Quizlet, zal vast ook niet door iedereen geliefd worden.
    Dat is inderdaad mijn mening ja, daarom zet ik 'm hier neer, aangezien het ging over dat One Direction in de top staat. Ik wilde mijn mening geven omdat ik niet begrijp waarom iedereen deze band zo goed vindt en waarom ze er verhalen over schrijven. Ik snap eigenlijk niet in hoeverre ik zeur, ik geef gewoon mijn mening. Ik weet dat, dat niets verandert, maar dat doet jouw mening op mijn mening bijvoorbeeld ook niet, dus dan zou deze discussie ook nutteloos zijn.


    Life is hard and then we die

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Kijk er wordt gezegd dat ze niet bij elkaar klinken, maar wat heeft dat te maken met het feit dat er hier veel verhalen zijn? Dat snap ik. (nerd)


    Nou, men mag hopen dat mensen fan worden van een band (en daarom verhalen gaan schrijven over ze) omdat ze goed zijn in wat ze horen te doen (namelijk liedjes zingen)


    quidquid excusatio prandium pro

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap het niet, ik snap echt niet waarom die band zoveel aanhang heeft. Ze zijn onorigineel, ze klinken voor geen meter samen. Ze zijn een band die bij elkaar is geplukt door een programma op de Engelse televisie. Ik zie echt niet waarom ze zoveel fans hebben. Zijn de meisjes van tegenwoordig dan zo oppervlakkig geworden dat elke boyband met minstens 1 knappe kop erin opeens ongelofelijk gefangirlt wordt? Zijn ze zo wanhopig opzoek naar liefde dat ze het dan maar zoeken in het onmogelijke? Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, ik zeg alleen dat ik niet begrijp waarom het er zo ongelofelijk veel zijn voor zo een waardeloze band.
    Zo.
    Made up my mind.


    My sentiments exactly


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap het niet, ik snap echt niet waarom die band zoveel aanhang heeft. Ze zijn onorigineel, ze klinken voor geen meter samen. Ze zijn een band die bij elkaar is geplukt door een programma op de Engelse televisie. Ik zie echt niet waarom ze zoveel fans hebben. Zijn de meisjes van tegenwoordig dan zo oppervlakkig geworden dat elke boyband met minstens 1 knappe kop erin opeens ongelofelijk gefangirlt wordt? Zijn ze zo wanhopig opzoek naar liefde dat ze het dan maar zoeken in het onmogelijke? Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, ik zeg alleen dat ik niet begrijp waarom het er zo ongelofelijk veel zijn voor zo een waardeloze band.
    Zo.
    Made up my mind.


    OMG. Dit is zo erg hoe ik erover denk!


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap het niet, ik snap echt niet waarom die band zoveel aanhang heeft. Ze zijn onorigineel, ze klinken voor geen meter samen. Ze zijn een band die bij elkaar is geplukt door een programma op de Engelse televisie. Ik zie echt niet waarom ze zoveel fans hebben. Zijn de meisjes van tegenwoordig dan zo oppervlakkig geworden dat elke boyband met minstens 1 knappe kop erin opeens ongelofelijk gefangirlt wordt? Zijn ze zo wanhopig opzoek naar liefde dat ze het dan maar zoeken in het onmogelijke? Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, ik zeg alleen dat ik niet begrijp waarom het er zo ongelofelijk veel zijn voor zo een waardeloze band.
    Zo.
    Made up my mind.

    Je zou gelijk hebben als het niet zo was dat ik fangirlde over ze voor ik ook maar een foto van ze had gezien, evenals een vriendin van me :3 Maar ik denk dat je nog best wel eens gelijk hebt -behalve dan dat ik ze wel bij elkaar vind passen, maar dat is mijn persoonlijke mening-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind dat hun stemmen wel bij elkaar passen. & het gaat voor mij niet om de 'knappe koppen', totaal niet, eigenlijk. Ik vind ze wel redelijk knap, maar totaal niet aantrekkelijk. & Ik ben fan omdat ze me aan het lachen maakten toen er niemand anders was. En ik vind hun best wel origineel, ze hebben hun eigen stijl en zo. c:


    Save me from myself.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap het niet, ik snap echt niet waarom die band zoveel aanhang heeft. Ze zijn onorigineel, ze klinken voor geen meter samen. Ze zijn een band die bij elkaar is geplukt door een programma op de Engelse televisie. Ik zie echt niet waarom ze zoveel fans hebben. Zijn de meisjes van tegenwoordig dan zo oppervlakkig geworden dat elke boyband met minstens 1 knappe kop erin opeens ongelofelijk gefangirlt wordt? Zijn ze zo wanhopig opzoek naar liefde dat ze het dan maar zoeken in het onmogelijke? Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, ik zeg alleen dat ik niet begrijp waarom het er zo ongelofelijk veel zijn voor zo een waardeloze band.
    Zo.
    Made up my mind.

    ik ben niet zo'n verschikkelijke fangirl :X ik vind hun muziek gewoon heel leuk =D (ik moet wel toegeven, Niall is een lekkerding ;D) maar zo erg is het toch niet? het is net zoals JB het is een soort hype en gaat vanzelf weer over, en daaarna komt er weer een andere hype ;D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Donovan schreef:
    Ik vind dat hun stemmen wel bij elkaar passen. & het gaat voor mij niet om de 'knappe koppen', totaal niet, eigenlijk. Ik vind ze wel redelijk knap, maar totaal niet aantrekkelijk. & Ik ben fan omdat ze me aan het lachen maakten toen er niemand anders was. En ik vind hun best wel origineel, ze hebben hun eigen stijl en zo. c:

    niet voor lang meer D: das niet eens een vatsoenlijke zin xD hahah
    maar ze worden langzaam gemaakt, let maar op. als het te erg word dan denk ik niet dat ik nog lang fan zal blijven... maarja ik zeur ook graag :Y)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    ach zie het positief.
    als mensen zoveel verhalen in de spotlight gooien, krijgt q daar weer geld voor :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.