Ik zie zo bijna alleen maar verhalen die over One Direction gaan LOL
[ topic verplaatst door een moderator ]
-
15 feb 2012 - 20:0316 feb 2012 - 21:05
PUKKELxDING schreef:
(...)Dat is inderdaad mijn mening ja, daarom zet ik 'm hier neer, aangezien het ging over dat One Direction in de top staat. Ik wilde mijn mening geven omdat ik niet begrijp waarom iedereen deze band zo goed vindt en waarom ze er verhalen over schrijven. Ik snap eigenlijk niet in hoeverre ik zeur, ik geef gewoon mijn mening. Ik weet dat, dat niets verandert, maar dat doet jouw mening op mijn mening bijvoorbeeld ook niet, dus dan zou deze discussie ook nutteloos zijn.
+
dit is een forum, en topics worden aangemaakt om je mening te gevenI'm like Coca Cola, I can open happiness too.
16 feb 2012 - 21:06PUKKELxDING schreef:
Ik snap het niet, ik snap echt niet waarom die band zoveel aanhang heeft. Ze zijn onorigineel, ze klinken voor geen meter samen. Ze zijn een band die bij elkaar is geplukt door een programma op de Engelse televisie. Ik zie echt niet waarom ze zoveel fans hebben. Zijn de meisjes van tegenwoordig dan zo oppervlakkig geworden dat elke boyband met minstens 1 knappe kop erin opeens ongelofelijk gefangirlt wordt? Zijn ze zo wanhopig opzoek naar liefde dat ze het dan maar zoeken in het onmogelijke? Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, ik zeg alleen dat ik niet begrijp waarom het er zo ongelofelijk veel zijn voor zo een waardeloze band.
Zo.
Made up my mind.
Precies dit!If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
16 feb 2012 - 21:08Dumbledore schreef:
Haha ik snap wat je bedoeld, maar waarom maakt iedereen er zo'n big deal van? En wat heeft het feit dat er hier veel verhalen zijn te schaften met dat ze niet bij elkaar klinken? Dat vind ik zo onlogisch.
Dit, en daarbij had je dat ook met Justin Bieber, Tokio Hotel, Harry Potter, Twilight, The Hungergames, en nog veeuuuul meer.Destroy what destroys you.
17 feb 2012 - 21:41JustYouAndMe schreef:
(...)
niet voor lang meer das niet eens een vatsoenlijke zin hahah
maar ze worden langzaam gemaakt, let maar op. als het te erg word dan denk ik niet dat ik nog lang fan zal blijven... maarja ik zeur ook graag
Dat zou ik dan erg vinden, maar dat hangt er toch ook vanaf of ze karakter hebben?Save me from myself.
17 feb 2012 - 21:48Volgens mij heb ik ooit tien seconden naar een nummer van ze geluisterd en vond het geen reet aan :'].
Heb er zelf vrij weinig mee.No growth of the heart is ever a waste
18 feb 2012 - 9:20Tja, iedereen heeft zo zijn eigen mening. Zoals JB, daar ben ik totaal geen fan van, maar mij maakt het niet uit of de verhalen die over hem geschreven worden in de spotlights staan. Iedereen heeft zijn eigen mening en dat One Direction nu een hype is, oke, maar straks is het wel weer iets anders. Ik ben wel een directioner ja en ik vind de liedjes leuk, maar andere kunnen daar anders over denken ; )
'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'
18 feb 2012 - 15:25PUKKELxDING schreef:
Ik snap het niet, ik snap echt niet waarom die band zoveel aanhang heeft. Ze zijn onorigineel, ze klinken voor geen meter samen. Ze zijn een band die bij elkaar is geplukt door een programma op de Engelse televisie. Ik zie echt niet waarom ze zoveel fans hebben. Zijn de meisjes van tegenwoordig dan zo oppervlakkig geworden dat elke boyband met minstens 1 knappe kop erin opeens ongelofelijk gefangirlt wordt? Zijn ze zo wanhopig opzoek naar liefde dat ze het dan maar zoeken in het onmogelijke? Ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, ik zeg alleen dat ik niet begrijp waarom het er zo ongelofelijk veel zijn voor zo een waardeloze band.
Zo.
Made up my mind.
Ieder zijn eigen mening primá, maar ken je ze uberhaupt? Weet je iets over ze? Hoe ze zijn?
En misschien ken je like, één liedje omdat die hier in Nederland bekend is, maar ze hebben meer dan dat.
Weet je, mensen die haten zijn meestal de mensen die er helemaal niets vanaf weten dus voordat je allemaal vooroordelen gaat hebben leer dan tenminste iets over ze.I'm in love with you and all your little things
18 feb 2012 - 15:31SEXYSTYLES schreef:
(...)
Ieder zijn eigen mening primá, maar ken je ze uberhaupt? Weet je iets over ze? Hoe ze zijn?
En misschien ken je like, één liedje omdat die hier in Nederland bekend is, maar ze hebben meer dan dat.
Weet je, mensen die haten zijn meestal de mensen die er helemaal niets vanaf weten dus voordat je allemaal vooroordelen gaat hebben leer dan tenminste iets over ze.
Wat een gezever --'
Ik deel helemaal de mening van pukkelxding, de Directioners zijn zo overdreven! En als wij nu eenmaal de meningen hebben dat we 1D niet goed vinden en dat het gewoon 5 jonkies zijn die een mooi stemmetje hebben en voor de rest niets, dan mogen wij dat. Daarvoor hoef ik hen echt niet te leren kennen (alsof ik dat zelfs wil)“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien
18 feb 2012 - 15:34Philyra schreef:
(...)
Wat een gezever --'
Ik deel helemaal de mening van pukkelxding, de Directioners zijn zo overdreven! En als wij nu eenmaal de meningen hebben dat we 1D niet goed vinden en dat het gewoon 5 jonkies zijn die een mooi stemmetje hebben en voor de rest niets, dan mogen wij dat. Daarvoor hoef ik hen echt niet te leren kennen (alsof ik dat zelfs wil)
Ja, maar als ze zegt dat ze het niet snapt, waarom er zoveel directioners zijn dan zou ze zich maar eens meer moeten verdiepen.
Mensen zijn zo bevooroordeeld omdat ze in een boyband zitten. Het was toch in het begin ook niet hun bedoeling om een boyband te worden?
Daarbij, als wij One Direction leuk vinden, en wtf jonkies, ze zijn 18-19-20, dan mogen wij dat.I'm in love with you and all your little things
18 feb 2012 - 15:37SEXYSTYLES schreef:
(...)
Weet je, mensen die haten zijn meestal de mensen die er helemaal niets vanaf weten dus voordat je allemaal vooroordelen gaat hebben leer dan tenminste iets over ze.
En natuurlijk ken jij ze alle vijf persoonlijk? Weet jij hoe ze zijn? Nee.Ex astris, sciencia
18 feb 2012 - 15:40Uneventful schreef:
(...)
Niet alle schrijfsters van de verhalen over 1D zijn een fan van ze. Maar het is wel waar dat ze live niet klinken en hun liedjes niet eens zo origineel zijn maar ach... tienermeisjes. Gelukkig ben ik mentaal 36.
Dus jij schrijft enkel over One Direction voor de lezers, reacties en kudo's?Olive
18 feb 2012 - 15:41Ach, ik besteed er niet zoveel aandacht aan. Ik vind de mensen die erover zeuren eerder irritant. ^^
Full of envy behind that anonymous mask
18 feb 2012 - 15:42PUKKELxDING schreef:
Zo.
Made up my mind.
Beter kan het niet gezegd worden.“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
18 feb 2012 - 15:43Bronte schreef:
(...)
En natuurlijk ken jij ze alle vijf persoonlijk? Weet jij hoe ze zijn? Nee.
Ik hoef ze niet persoonlijk te kennen om te weten hoe ze zijn.
Er zijn genoeg filmpjes van ze als ze fans meeten, waarin duidelijk merkbaar is hoe ze echt zijn. En genoeg video diaries.I'm in love with you and all your little things
18 feb 2012 - 15:46SEXYSTYLES schreef:
(...)
Ik hoef ze niet persoonlijk te kennen om te weten hoe ze zijn.
Er zijn genoeg filmpjes van ze als ze fans meeten, waarin duidelijk merkbaar is hoe ze echt zijn. En genoeg video diaries.
Tuuuuurlijk, dat heet acteren“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien