• Waarschijnlijk gaan jullie mij voor gek klaren, maar toch.

    Vandaag ben ik dus jarig en zaterdag hadden ze een suprise party georganiseerd. Dus ik ging gewoon normaal met mijn zus even naar mijn oudste broer om wat op te halen. Dus we lopen naar binnen en je kent het wel; "SUPRISEEEEEEEE!" Ik schrok me te pletter! Maar toen moest ik midden in de woonkamer op een versierde stoel zitten en gingen ze zingen. Ik schaamde me rot en daarna kwamen vele me drie kussen geven. Maar nu komt het; Ik liep de keuken in en kwam toen weer terug. Toen kwam de 23-jarige vriend van mijn broer waar ik al zo'n dik twee jaar een oogje op heb. Het zijn goeie vrienden dus ik zie hem regelmatig en blablabla. Maar toen gaf hij me een hand en zei: "Gefeliciteerd éh Selina, drie kussen." Dus toen drie kussen en ik werd super rood. Nu zit ik al sinds zaterdag daar mee in mijn hoofd en ik denk dat het erger is geworden, de verliefdheid. Eerst probeerde ik het nog een beetje in mijn achterhoofd te houden. En ik weet ook zeker dat hij niet op mij is of zo, hij is niet echt dat type om een vriendin te hebben. Gewoon happy single.

    Maar hij is dus 23, word in april 24 en ik ben van vandaag 15. Dus reken maar op zo'n negen jaar verschil. Nu weet ik zelf dat het nooit gaat werken, althans.. Maar hoe vaak ik hem ook probeer te vergeten, ik blijf stapel op hem. Nu valt het gelukkig ook niet op dat ik op hem ben, want ik ben nogal verlegen &&&..

    Iemand weet wat te doen?

    Nou ja, als ik jou was zou ik wachten totdat hij iig voor de wet geen pedofiel meer is, en hem anders laten gaan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    De ouders van een vriendin van mij schelen 15 jaar ^^ dus, ga ervoor, laat zien dat je bestaat en dat je hem dus eigenlijk heel erg graag wilt :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Penelopy schreef:
    Liefde kent geen leeftijd. misschien lijkt het gat nu wel heel groot, maar als je wat ouder bent merk je dat het best mee valt. Daar in tegen is het wel een groter probleem als hij niet het zelfde voor je voeld.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik zou er niet te veel op hopen. Negen jaar is wel heel erg veel verschil.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Uneventful schreef:
    Oh please, sommige mensen zijn hier zo schijnheilig... Als het Harry Styles is of Justin Bieber of die andere gasten dan is het opeens van 'Nee, te oud.' Maar als het iemand is die niet beroemd is als die zangers dan vinden jullie het opeens wel kunnen? Are you kidding me?


    dude, het is gewoon wat mogelijk is en wat niet :Y)

    het is makkelijker en mogelijker om met een 24 jarige gast iets te beginnen dan nog maar voor de neus van die koters terecht te komen :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    JustYouAndMe schreef:
    tussen mij en mijn toekomstige vriendje zit 5 jaar ;D alleen weet hij nog niet echt dat ik besta.... xD heheh (U can call me Miss Horan ;D)


    Amber, hij is van mij!


    Firm believer of all that is magic

    Jabberjay schreef:
    Wait... What?
    Jullie zitten altijd te mekkeren dat het onacceptabel is en dat het alleen maar kalverliefde kan zijn etc etc.
    En nu zeggen jullie allemaal dat liefde geen leeftijd kent?

    Beetje scheef. :/


    uhh, waar staat dat wij het onacceptabel vinden??


    What can you do when your good isn't good enough?

    Penelopy schreef:
    Liefde kent geen leeftijd. misschien lijkt het gat nu wel heel groot, maar als je wat ouder bent merk je dat het best mee valt. Daar in tegen is het wel een groter probleem als hij niet het zelfde voor je voeld.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Uneventful schreef:
    Oh please, sommige mensen zijn hier zo schijnheilig... Als het Harry Styles is of Justin Bieber of die andere gasten dan is het opeens van 'Nee, te oud.' Maar als het iemand is die niet beroemd is als die zangers dan vinden jullie het opeens wel kunnen? Are you kidding me?


    neu, míj kan het geen reet schelen of justin bieber nou date met selena of met een 40 jarige vrouw. ze doen maar

    OT: hier ben ik heel wat gewend, een vriendin van me is 16 en heeft met iemand van 20 en 23 gehad. Het ligt eraan hoe de persoon is. Leeftijd zegt echt niks.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zialled schreef:
    (...)

    Amber, hij is van mij!

    Iris, Iris, Iris, U have to give up. He doesn't love U anymore =D Hij heeft voor mij gekozen, jij hebt je kans al gehad (A) heheh
    LLN xD


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Gefeliciteerd!
    Mijn crush is juist jonger dan ik. Ghihi.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ehm, naja, de kans is groot dat hij absoluut niet naar jou kijkt zoals jij naar hem kijkt, dat hij je als een soort zusje ziet, maar je kunt het altijd proberen.


    Life is hard and then we die

    Leeftijdsverschillen in de liefde zijn altijd een beetje krom.
    Een vriend die negen jaar ouder is, is natuurlijk een beetje vreemd als je zelf 10 bent, maar als je bijv. 30 bent is het verschil opeens een stuk kleiner.
    Ik vind iemand van 15 en 23 ook best wel ver uit elkaar liggen, maar dat ligt er natuurlijk ook erg aan hoe volwassen je zelf bent (of hoe kinderachtig hij is :'D).


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ik vind altijd dat een leeftijd niet uitmaakt


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.