• Ik zit al een hele tijd in een negatieve gemoedstoestand. Ik voel me verschrikkelijk down en eigenlijk kan ik alleen blij zijn op school, in de pauze, als ik mijn vriend zie. Thuis snauw ik iedereen af, maar zelf wil ik dit niet. (Ik weet dat het vaag klinkt) Maar het lijkt of ik er geen controle op heb. Ik ben ook lichtgeraakt en kan me om het minste of geringste gekwetst voelen, ik zie de zin van het leven niet meer en eten gaat ook steeds minder. (Ik nog wel, maar veel minder dan normaal)
    Van de week heeft m'n moeder me opgegeven voor een logeerweekend, maar daar wil ik echt niet heen. Ten eerste omdat er alleen maar jongens zijn en ten tweede omdat ik me daar gewoon te down voor voel. Nu kan het niet meer afgezegd worden omdat ze er al voor betaald heeft. Nu baal ik echt heel erg en ik weet ook niet meer wat ik allemaal moet.

    Sorry voor mijn gezeur en respect als je het gelezen hebt.


    26 - 02 - '16

    En toch zou dat weekend heel goed voor je kunnen zijn. Ik heb ook zo'n periode als jij gehad en toen ben ik een week weggeweest, mijn moeder herkende me haast niet terug toen ik terug kwam. Het is maar één weekend, dat moet je wel lukken. (:


    everything, in time

    Humble schreef:
    En toch zou dat weekend heel goed voor je kunnen zijn. Ik heb ook zo'n periode als jij gehad en toen ben ik een week weggeweest, mijn moeder herkende me haast niet terug toen ik terug kwam. Het is maar één weekend, dat moet je wel lukken. (:


    Dat dus. :) Een weekendje weg van je gewone situatie kan juist goed voor je zijn! Hopelijk voel je je wel snel wat beter.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik denk, net zoals Humble en Escritura, dat even weg zijn van je thuissituatie je goed gaat doen, maar ik begrijp ook dat dat zo nu niet lijkt.
    Toch denk ik niet dat ik meer kan doen dan je sterkte wensen en je een luisterend oor aan te bieden wanneer je het nodig hebt. Mijn deur staat altijd open. <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik zou er gewoon heen gaan, wie weet vrolijk je er wel wat van op. Zo is dat bij mij in ieder geval wel vaak.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 16:04 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    je moet gewoon een beetje ontspannen. denk niet teveel na en laat gewoon gaan. je zal zien dat het leuk wordt (; mischien zitten er nog wel leuke jongens tussen (wbw)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xGuitarHerox schreef:
    je moet gewoon een beetje ontspannen. denk niet teveel na en laat gewoon gaan. je zal zien dat het leuk wordt (; mischien zitten er nog wel leuke jongens tussen (wbw)


    Ze heeft een vriend


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Pollux schreef:
    Ik zou er gewoon heen gaan, wie weet vrolijk je er wel wat van op. Zo is dat bij mij in ieder geval wel vaak.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien