• Waarschijnlijk gaan jullie mij voor gek klaren, maar toch.

    Vandaag ben ik dus jarig en zaterdag hadden ze een suprise party georganiseerd. Dus ik ging gewoon normaal met mijn zus even naar mijn oudste broer om wat op te halen. Dus we lopen naar binnen en je kent het wel; "SUPRISEEEEEEEE!" Ik schrok me te pletter! Maar toen moest ik midden in de woonkamer op een versierde stoel zitten en gingen ze zingen. Ik schaamde me rot en daarna kwamen vele me drie kussen geven. Maar nu komt het; Ik liep de keuken in en kwam toen weer terug. Toen kwam de 23-jarige vriend van mijn broer waar ik al zo'n dik twee jaar een oogje op heb. Het zijn goeie vrienden dus ik zie hem regelmatig en blablabla. Maar toen gaf hij me een hand en zei: "Gefeliciteerd éh Selina, drie kussen." Dus toen drie kussen en ik werd super rood. Nu zit ik al sinds zaterdag daar mee in mijn hoofd en ik denk dat het erger is geworden, de verliefdheid. Eerst probeerde ik het nog een beetje in mijn achterhoofd te houden. En ik weet ook zeker dat hij niet op mij is of zo, hij is niet echt dat type om een vriendin te hebben. Gewoon happy single.

    Maar hij is dus 23, word in april 24 en ik ben van vandaag 15. Dus reken maar op zo'n negen jaar verschil. Nu weet ik zelf dat het nooit gaat werken, althans.. Maar hoe vaak ik hem ook probeer te vergeten, ik blijf stapel op hem. Nu valt het gelukkig ook niet op dat ik op hem ben, want ik ben nogal verlegen &&&..

    Iemand weet wat te doen?

    Lieve schat, mijn vriend en ik schelen bijna 12 jaar, en dat gaat al heel lang goed. :)


    Bad decisions make good stories.

    op zich is het geen probleem, het enige dat zo zou kunnen zij is dat zijn vrienden jou raar aankijken enz, of dat jullie niets gemeen hebben want jullie schelen bijna een decade, maar als jij zegt dat het goed is moet het wel goed zijn :)


    What can you do when your good isn't good enough?

    Ik vind het schattig overkomen xD Maar liefde kent geen grenzen. Maar ik kan me voorstellen dat dit nú een beetje een groot leeftijdverschil is. Hij is gewoon wat ouder en ik gok dat hij jou gewoon als 'het zusje van zijn vriend' ziet. Mijn zus en ik schelen 10 jaar en ik werd voor een lange tijd als 'het kleine, schattige zusje van Mirjam' aangezien. Het gaat voor een klein deel over, maar ik zou er, als ik jou was, gewoon tijd over laten gaan. Misschien dat hij later het licht ziet ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Liefde kent geen leeftijd. misschien lijkt het gat nu wel heel groot, maar als je wat ouder bent merk je dat het best mee valt. Daar in tegen is het wel een groter probleem als hij niet het zelfde voor je voeld.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 11:06 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Liefde kent geen leeftijd. misschien lijkt het gat nu wel heel groot, maar als je wat ouder bent merk je dat het best mee valt. Daar in tegen is het wel een groter probleem als hij niet het zelfde voor je voeld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Penelopy schreef:
    Liefde kent geen leeftijd. misschien lijkt het gat nu wel heel groot, maar als je wat ouder bent merk je dat het best mee valt. Daar in tegen is het wel een groter probleem als hij niet het zelfde voor je voeld.


    Pass the damn ham, please.

    tussen mij en mijn toekomstige vriendje zit 5 jaar ;D alleen weet hij nog niet echt dat ik besta.... xD heheh (U can call me Miss Horan ;D)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Wait... What?
    Jullie zitten altijd te mekkeren dat het onacceptabel is en dat het alleen maar kalverliefde kan zijn etc etc.
    En nu zeggen jullie allemaal dat liefde geen leeftijd kent?

    Beetje scheef. :/


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    Wait... What?
    Jullie zitten altijd te mekkeren dat het onacceptabel is en dat het alleen maar kalverliefde kan zijn etc etc.
    En nu zeggen jullie allemaal dat liefde geen leeftijd kent?

    Beetje scheef. :/

    ik niet (A) ik zeg alleen dan ik DE toekomstige Miss Horan word ;D heheh


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Jabberjay schreef:
    Wait... What?
    Jullie zitten altijd te mekkeren dat het onacceptabel is en dat het alleen maar kalverliefde kan zijn etc etc.
    En nu zeggen jullie allemaal dat liefde geen leeftijd kent?

    Beetje scheef. :/

    Hahahaha vond ik ook al.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh please, sommige mensen zijn hier zo schijnheilig... Als het Harry Styles is of Justin Bieber of die andere gasten dan is het opeens van 'Nee, te oud.' Maar als het iemand is die niet beroemd is als die zangers dan vinden jullie het opeens wel kunnen? Are you kidding me?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik weet niet. Ligt er aan hoe de persoon in kwestie is, als je maar niet met zo'n corpsbal thuiskomt vind ik het best.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jabberjay schreef:
    Wait... What?
    Jullie zitten altijd te mekkeren dat het onacceptabel is en dat het alleen maar kalverliefde kan zijn etc etc.
    En nu zeggen jullie allemaal dat liefde geen leeftijd kent?

    Beetje scheef. :/

    Ik zal me van jou reactie niks aantrekken want ik heb altijd al gezegd dat liefde geen leeftijd kent. =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zal me van jou reactie niks aantrekken want ik heb altijd al gezegd dat liefde geen leeftijd kent. =3


    Dat vind ik dus ook. GO MITCHELL!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Penelopy schreef:
    Liefde kent geen leeftijd. misschien lijkt het gat nu wel heel groot, maar als je wat ouder bent merk je dat het best mee valt. Daar in tegen is het wel een groter probleem als hij niet het zelfde voor je voeld.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."