• Ik kom dus net thuis, in een leeg donker huis, want mijn mama en zusje zijn bowlen. Dus ik loop via de achterdeur naar binnen, die nog open stond, en ik zag echt geen fuck, hoor ik opeens iemand ademen en krijg ik een warm tintelend gevoel in mijn benen. Dus ik schrok me helemaal kapot, kon ik de lichtknop eerst ook niet vinden.. :/ Nouja ik kon hem wel vinden, maar ik wou heel snel het licht aan doen, en toen miste ik hem steeds :c

    Waarschijnlijk komt het gewoon omdat ik net een horrorfilm heb gekeken en ik echt een watje ben met een rijke fantasie, maar toch ben ik bang.
    Dus wie gaat mij beschermen tot mijn mama weer thuis komt (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ieuw. Sounds scary. D: Maar je hebt het je vast verbeeld, aangezien je ook een horrorfilm hebt gezien enzo. Ik heb de laatste tijd ook het gevoel dat iemand mij volgt. Creepy.

    Ik ken me hierin helemaal herkennen, maar het spijt me, ik kan je nu niet 'beschermen'. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 22:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Oeh, dat klinkt leuk! Haha, ja, ik ben raar. x)
    Maar helaas, ik kan je niet beschermen..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    hahah daar heb ik echt nooit last van (': good luck with it


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    O god.
    Nu hoor ik ook allemaal dingen boven. Ik hoop dat het van de buren is, of dat ik gek aan het worden ben. Een van die twee.
    Waarschijnlijk het laatste.

    Ik moet ècht geen horrorfilms meer kijken, eerlijk.
    Tijdens het kijken zit ik daar 'En dit is dit eng omdat..?'
    En dan ben ik alleen thuis, of lig ik s'avonds in mijn bed, en dat is meestal wanneer de geluiden beginnen ;x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Haha weird xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Siva schreef:
    Ieuw. Sounds scary. D: Maar je hebt het je vast verbeeld, aangezien je ook een horrorfilm hebt gezien enzo. Ik heb de laatste tijd ook het gevoel dat iemand mij volgt. Creepy.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nou ik heb overal camera's in m'n huis hangen, omdat het nogal groot is en ze al 2 keer hebben ingebroken hier. Ooit op een avond ging het alarm af, en keek ik op de camera's, zag ik een witte schim of zo iets, het had niet eens de vorm van een mens, ik kan het gewoon niet verklaren, maar het was een witte schim. Toen ging ik m'n ouders halen dat ze moesten komen kijken was het gewoon weg!

    Of nog zoiets, wij hebben twee wc's: één boven, en één beneden. Die van beneden is vlak onder m'n kamer, en soms hoor ik dat 's iemand 's nachts doorspoeld, maar als ik dan zelf ook opsta liggen m'n ouders gewoon nog in bed!

    Maar buiten dat gebeuren hier nooit rare dingen hoor *kuch*


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Vivace schreef:
    Ik ken me hierin helemaal herkennen, maar het spijt me, ik kan je nu niet 'beschermen'. (cat)


    Tell me about it, stud.

    Zijn gewoon klopgeesten :p nee grapje je hoeft nergens bang voor te zijn. Gwn je slagersmes pakken en dan verder gaan met datgene waarmee je bezig was. X