• Dat bijna iedereen hier dezelfde intresses heeft. En ik vind het wel leuk als ik iemand tegen kom die hele andere intresses heeft. Mensen hier kijken meestal horrors, zijn TH of Jb fan, vinden Hello Kitty leuk en die dingen. (Niet dat het erg is! Valt gewoon op) Laatst zag ik iemand op Q die vond OneRepublic ook goed, dat was iets heel anders. (Ik dacht dat ik zowat de enigste was)
    Toch? xd


    Dit is niet negatief bedoeld!


    I live for the applause, you will die for it.

    ja dat is wel zo maar ik ben geen TH fan meer;)
    Jesse McCartney, Thomas Berge & Ryan Sheckler;)
    maar ik vind horrors zo nu en dan ook wel leuk ;)

    ja dat is wel zo maar ik ben geen TH fan meer;)
    Jesse McCartney, Thomas Berge & Ryan Sheckler;)
    maar ik vind horrors zo nu en dan ook wel leuk ;)
    Ja jou heb ik ook wel eens op forum gezien, en ik dacht ook Wat een apart type xd. Met je profielfoto dan, meestal zie je .. Hoe noem je die o.o Scene Queens ofzo? Naja zoiets zie je meestal of TH en die dingen xd.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik hou van Nick en Simon =D
    en ik was TH fan, maar aangezien dit account best wel oud is :'3

    ENNN ik ben bang voor horrors, ik durf ze niet te kijken, behalve als er iemand bij is =x


    I don't need words to feel those lips.

    Dt heb ik hier nog nooit gezien, een Nick & Simon fan ='D Daar was ik vroeger fan van =3


    I live for the applause, you will die for it.

    Ow Onerepublic die zijn idd goed x'D
    Ach troost je ik ben niet zo meteen een TH fan (was 'k vroeger wel meer) maar het is en blijft (al voor jaren x'D) Britney Spears x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Daarom vind ik QL zo leuk. Omdat je veel met anderen gemeen hebt. Niet dat ik wil zeggen dat de mensen die "andere" muziek groepen niet leuk vinden, niet mijn vriend ofzo kunnen worden.

    Waha dit vind ik echt grappig =3 Nu zie ik allemaal 'aparte' typjes ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    Veel mensen zijn toevallig op Quizlet gekomen door iets op te zoeken van TH, daar is onlangs een topic over geweest: hoe iedereen op Q terechtgekomen is.
    Dus dat er veel TH-fans zijn, is idd zeker waar xP
    Ik ben zelf ook fan, maar heb een veel uitgebreidere muzieksmaak dan velen hier, denk ik zo. De meesten hebben zo drie favoriete bands ofzo, en dan zal het al veel zijn :) (Niet dat dat erg is! Ik beoordeel niemand!)
    Maarja je hebt dus wel gelijk :)
    Ik heb wel hélemaal niks met Hello Kitty xD Daar zie ik echt de fun niet van in. Toen ik 11 was ofzo, ok, maar nu niet meer :P
    OneRepublic IS btw wel goed! Ik ken er niet zó veel van, maar wat ik ken, is wel goed.
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    'Mensen hier kijken meestal horrors, zijn TH of Jb fan, vinden Hello Kitty leuk en die dingen.'
    Ja inderdaad, daarom vind ik mezelf er ook wel buiten vallen hier; ik haat horror films, vind jb&th vréselijk, en ik vind hello kitty echt mega stom :']
    Best droogig.


    Mew <3

    OneRepublic is echt geweldig x3


    We'll never be as young as we are tonight

    OneRepublic is zeker goed!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waha dit vind ik echt grappig =3 Nu zie ik allemaal 'aparte' typjes ='D

    hoezo apart??:P:P
    ik zoek eigenlijk altijd iets waar wandere niet zo van houden :P
    en het lukt me tot nu toe heel goed;)
    er zijn hier bijna geen Jesse McCartney, Thomas Berge & Ryan Sheckler fans

    Ik was eerst ook th maar nu vooral p!nk, black eyed peas en snoop dogg;]. Ik ga naar p!nk btw(cool).jaaa
    sorryx]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Nou, het is wel zo. Maar dat is volgens mij zo om bij de ander mensen in de smaak te vallen.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    De meeste vinden deze site dan ook om vooral die dingen op te zoeken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson