• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De laatste slopende uren van het normale leventje van de tributen breekt aan. Sommigen gaan door met trainen, anderen rusten liever uit of bespreken in het geheim strategieën met elkaar. Één ding is duidelijk: iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen; geestelijk en lichamelijk.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jonathan Walker || District 11
    Ik stel Lisa gerust. 'maak je geen zorgen het komt wel goed' en kus haar nog een keer.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:53 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    zijn zachte lippen, het is niet eerlijk. ik kan niet helder meer denken, plus dit is de eerste keer dat ik romantisch bezig ben met een jongen. thuis vinden alle jongens mij of vervelend, of te jong, of zien ze me als vrienden. het voelt best goed, eigenlijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ Ik ben er weer hoe of wat nu waar is iedereen?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik ook,' mompel ik terug. Ik ga volledig op in de muziek. Zijn wang komt een beetje tegen de mijne aan en ik voel dat die gloeit. Als ik weer opkijk, zie ik dat zijn gezicht opnieuw rood is aangelopen. Ik grinnik. Het past bij zijn al even rode haar.
    Ik draai nog een rondje en laat mijn blik even op het zoenende stel rustten. Twee tributen. Wat zijn ze stom bezig...

    Freya Aprilynne, district 11

    Het ene na het andere schot raakt de dummie, niet in het hoofd of het hart, maar wel in de benen, maarstreek. Niets dodelijks, maar met een boog zou ik nu vast wel iemand hard kunnen verwonden, daarna zou iemand anders het wel afmaken.
    Koppig lik ik het steeds terugkomende straaltje bloed van mijn lip af. Misschien kon ik wat koud water vinden om het te stelpen. Met die gedachte op mijn vage focus, verlaat ik de zaal. Naar het diner zou ik niet terug keren, maar er stond vast wel een minifrigo rond mijn kamer. ik duwde het liftknopje in en loop naar de gezamelijke ruimt van 11.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Fred en Noëmi praten over Noëmi's vriend en dansen om hun gedachten af te leiden, de andere twee staan zoenend op de dansvloer. Anders meot je alles even nalezen.]

    [Drama: meisje van 6 zoent met jongen van 11, meisje van 11 loopt weg!
    Meisje met vriend van 12 slowt met jongen van 5, romantisch Drama!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexis Jeanne Wise |district 2|

    Ik kijk naar het eten voor me, maar voel totaal geen honger in mijn lichaam, dus al snel ben ik weer weg. Natuurlijk eet ik wel wat, anders ben ik morgen niet sterk genoeg. Langs mij heen zie ik andere tributen weglopen, maar ik heb deze hele tijd nog geen woord met ze gesproken, en weet alleen hun namen, voor het grootste gedeelte dan. Mijn mannelijke districtgenoot heb ik helemaal niet meer gezien, hij ging gewoon zijn eigen gang. Prima, ik ben namelijk hetzelfde van plan. Ik loop een gang door, en zie dan een tweetal zoenen. Volgens mij het meisje uit district 6, Aphrodite. Wie de jongen is, kan ik niet helemaal zien. Ik loop ze maar voorbij, en ga dan weer naar mijn kamer, om rust te hebben, misschien nog wat na te denken en vroeg te gaan slapen.

    [Jemig, ik schrijf om de twee dagen, maar dan loop je wel achter volgens mij... nou ja, ik heb gewoon niet meer tijd. vooral niet omdat ik vanaf vrijdag met school ga skieën, en dan al helemaal niets kan.]


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    [Hé, sorry dat ik nu pas weer online ben. Druk met school etc, etc. Zal wat minder actief zijn. samenvatting pls? En waar zijn mijn personages?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ja,één keer in de 2 dagen is wel weinig maar als je niet vaker kan, is het moeilijk om meer te schrijven]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || District 11
    'Lisa, ga je mee naar een iets meer privé ruimte?'
    Zonder op haar antwoord te wachten pak ik haar hand en trek haar mee naar de lift, waar ik haar weer begin te zoenen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik sta op en sta even in het rond te kijken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton
    'Lisa, ga je mee naar een iets meer privé ruimte?' vraagt Jonah, waarna hij me meteen meetrekt. ik knik, en realiseer me iets.'we zijn best wel fout bezig, hé. denk je dat de spelmakers dit zullen laten zien op tv?' vraag ik tussen de zoenen door

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:02 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik vind het water en drink meteen een halve lter, het is zo koud dat het bijna ijs was, wat perfect het bloeden stelpte en de zwelling verminderde. Dat had ik weer! Ik zak neer tegen de muur, langzaam drink ik nog een ander flesje, ik hou het tegen mijn lippen. Mijn ogen zakken dicht, ondanks de harde vloer en onconfortabele muur, dat was een nadeel van op de vreemdste plekken te leren slapen. Ach, er was morgen nog een dag om van de spierpijn af te komen... Nu was ik al lang blij dat ik een diep, zwart gat kon vallen en alles kon vergeten.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || District 11
    'misschien, maar dan zit iedereen thuis toch maar te lachen, maak je geen zorgen. ik hou van je, is dat niet veel belangrijker?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.