• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De laatste slopende uren van het normale leventje van de tributen breekt aan. Sommigen gaan door met trainen, anderen rusten liever uit of bespreken in het geheim strategieën met elkaar. Één ding is duidelijk: iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen; geestelijk en lichamelijk.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ze richtte zich tot Valor, 'En jij?' Ik dacht even na, hij zag er als iemand uit die zich goed kon concentreren dus ja waar zal hij goed in zijn, maar toch hij stond me niet aan. Mijn mede district genootje om het zo maar te noemen stond mij echt niet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    ik zie een jongen lopen die verdacht veel op Andrew lijkt. ik denk terug aan de boete en zeg dan tegen Jonah 'Wacht even'. ik ren naar de jongen toe en zie dat het inderdaad Andrew is.' Hé, ik ben Aphrodite, maar ik heb liever dat je Lisa zegt.' zeg ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik sperde mijn ogen wijd open. 'Dat meen je niet, dat is vreselijk!' fluisterde ik zo zacht mogelijk terug. 'Bloedzoekers dat zijn...' ik begon te rillen bij de gedachte, 'de vreselijkste multitanten die er bestaan. Als ik er een tegen zou komen, je zou niet willen hoe snel ik er vandoor zou gaan.' Ik rilde opnieuw.

    Andrew Conrad Scott | District 6.
    Er komt een meisje op me afgerend. "Hé, ik ben Aphrodite, maar ik heb liever dat je Lisa zegt." Ik knik. Omdat ze mij herkende vind ik het een beetje stom om mezelf voor te stellen, maar ik doe het toch. "Ik ben Andrew, je mag mij wel gewoon zo noemen." Ik glimlach en laat mijn blik over haar lichaam glijden. Het verbaast me, ze ziet er ouder uit dat ze is. Op mijn briefje, achter haar naam stond dertien. Toch lijkt ze minstens vijftien.

    Frederick Smith, district 5

    'Misschien hangen er wel in de arena, let alsjeblieft goed op, je weet niet wat er nog allemaal rondloopt!' waarschuwde ik haar, ze was mijn concurrente, maar ze was ook de enige die vriendelijk of eenzaam genoeg was om met me te praten, dat zorgde ervoor dat ik haar het gunde om te winnen, want ik was toch kansloos...
    'Ga je samenwerken met je medetribuut?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Thalia Maple Keynes || District 7
    Alleen loop ik door de gang van het grote gebouw, mijn mede tribuut heeft niks van zich laten horen.
    Nog een bevestiging dat ik er alleen voor sta, het lijkt net alsof het capitool en de spelen mijn vrolijkheid er uit heeft gestampt.
    Een kleine zucht komt uit mijn mond en rustig ga ik tegen de muur aan zitten.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Jonathan Walker || District 11
    op mijn kamer kleed ik me snel uit en ga onder de warme douche staan en wacht tot ik helemaal doorweekt ben. Ik ga de douche missen als ik in de arena sta. als ik uit de douche stap zie ik dat het al laat is en dat ik Freya eigenlijk moet gaan ophalen. ik trek een simpele spijkerbroek aan, met daar bovenop een geruite blouse, poets nog snel mijn tanden en trek mijn schoenen aan.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Nadat ik nog veel geoefend had, besloot ik mijn training te laten voor wat het was. Het zwaard ging me wel oké af, messen onder middelmatig, maar ik kon wel een klein beetje raken, en pijl en boog spreekt natuurlijk voor zich. Alleen zou het moeilijk worden die te bemachtigen bij de Hoorn. Ik loop een beetje rusteloos rond, en ik zie een meisje tegen een muur zitten. Ik heb genoeg van mijn dagen in eenzaamheid, en stap op haar af. Ik ga naast haar tegen de muur leunen.


    Tijd voor koffie.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'weet ik'zeg ik'ik ga zo even wat eten. wil je mee of blijf je nog even oefenen?' Jonah was er toch niet meer, ik heb honger, en al genoeg geoefend. dus ik kan wel weg, maar dit is de eerste keer dat ik Andrew zie sinds de boete, dus ik weet niet wat hij wilt doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    'Dank je.' De glimlach rond mijn lippen was gemeend. Ik vond het fijn dat hij zo vriendelijk was dat hij de moeite nam me te waarschuwen en dat hij uberhaupt zo aardig voor mij was. We waren tenslotte elkaars concurrentie.
    'Ik weet het nog niet,' verzuchtte ik. 'Ik zou het best graag willen, maar het moet wel klikken natuurlijk. Hij is aardig, absoluut, maar ik zie hem nooit. Ga jij samenwerken met Violet, denk je?'

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik was net klaar met het netjes opsteken van mijn haar toen iemand op mijn deur klopte.
    'Kom binnen,' riep ik terwijl ik mijn voeten in de ballerina's stopte, ze waren eenvoudig, meer zou toch niet staan bij dit muntgroene jurkje.
    Jonah stond in de deuropening. 'Ik kom eraan!' zei ik en hinkend, met nog een armband en een schoen in mijn hand, ging ik achter hem aan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || District 11
    Lachend pak ik haar hand en lopen we samen naar de eetzaal. terwijl ik haar toe fluister 'en alweer zie je er oogverblindend uit!'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:51 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Frederick Smith, district 5

    'Ik weet het niet, als ik tegen haar zou praten zou ik misschien weten of dat zou lukken, maar ik denk dat we te veel verschillen, ik zie het vanavond in de vertrekken nog wel.'
    Ik nam een slok van het drankje, het was wel erg sterk, hoewel het nog bijna halfvol was, zette ik het op een tafel en liet het voor wat het was.
    'Hopelijk krijgen wa wat normale kleren aan, stel je voor dat we in die Capitoolsteil moesten rennen en slapen,' zuchtte ik, ik kon de kleren hier niet zien of dragen, ze waren zo fake...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Thalia Maple Keynes || District 7
    Wanneer ik merk dat er iemand naast me plaats heeft genomen draai ik mijn hoofd richting het meisje.
    "Hey" zeg ik met een glimlach.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Freya Aprilynne, district 5

    'Wil je me hier eens mee helpen?' vroeg ik zielig, het was het armbandje dat ik mee in de arena zou nemen, ik had het gekregen van mijn ouders toen ze nog in leven waren. 'Ik ben nogal een kluns, dat merk je nog wel,' waarschuwde ik, ik stond altijd vol schrammen van het werk, de meesten hadden ondertussen door hoe het moest, maar ik stootte me tegen alles dat mogelijk op mijn route kon komen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...