• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De laatste slopende uren van het normale leventje van de tributen breekt aan. Sommigen gaan door met trainen, anderen rusten liever uit of bespreken in het geheim strategieën met elkaar. Één ding is duidelijk: iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen; geestelijk en lichamelijk.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [oh lol, sorry, niet gezien x3]
    Mira Johnson || Mentor District 1 ||

    Ik rol met mijn ogen en focus me op Destiny.
    'Destiny. Jij ook fisiek klaar?' vraag ik met een zachte glimlach.
    'Waar ben je goed in?' vraag ik vervolgens aan haar.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    {Tja, mijn mentor is niet online, dus dat komt later wel :-P}


    Tijd voor koffie.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1.
    Mira richt zich nu op Destiny.
    'Destiny. Jij ook fisiek klaar? Waar ben je goed in?' vraagt ze met een glimlach. Ik schud met mijn blauwe haren en kijk Destiny ook aan. Waar zou ze eigenlijk goed in zijn?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee 'Lynx' Benratt || District 4
    Als ik opkijk uit mijn gedachten zie ik een meisje staan. Geen idee uit welk district. Mijn ogen vernauwden zich een kort moment. En heel even liet ik mijn glashelder, groengekleurde ogen over haar gestalte gaan. Met en begroetende glimlach draai ik mezelf om, om vervolgens lichtelijk weg te benen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    'Wauw, bijna honderd procent dat ik dood ga,' grinnik ik, ookal weet ik dat ze het goed bedoelt. Ik zwijg even. Todat Ivy haar ontwerpenboek ergens vandaan haalt en hem opent. Met open mond kijk ik erin en sla een bladzijde om. Ik vondt het geweldig om mijn moeder urenlang te zien knutselen aan een bruidsjurk, maar dit was anders, specialer. Ivy zou ten slotte mijn Arena outfit ontwerpen. 'Ze zijn echt prachtig!' zeg ik vervolgens enthousiast. Even droom ik weg bij de gedachte morgen in de Arena te moeten.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik draai me om. Ze leek me wel aardig. Wat moet ik doen? Ik moest wachten op mijn mentor, maar verder? Ik kon hier niet trainen. Langzaam ga ik zitten. Waar zijn mijn broers als je ze nodig had? Langzaam denk ik aan morgen. De arena. Dan gaat het echt van start.


    Tijd voor koffie.

    Doylee 'Lynx' Benratt || District 4
    Er ging een vlaag van opluchting door me heen toen ik in de lift stond om naar het dak te gaan. Hoe minder ogen ik zou ontmoeten, hoe minder erg het zou voelen als ze op een donkere avond aan de hemel verschenen. Mijn hagelwitte tanden kauwden bedenkelijk op de binnenkant van mijn wang, terwijl ik langzaam de lift uit sjokte, en mijn armen ter bescherming op de broze huid legde waarvan de donshaartjes recht overeind gingen staan. Het was fris op het dag, en het was er leeg. Een vervaagde glimlach gleed over mijn lippen toen ik me liet neerzakken in het gras.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Annabeth December 'Dewi' Claire, mentor District 13

    Eindelijk zie ik Melissande staan, nu Alex nog... Ik loop naar hij haar toe en ga naast haar tegen de muur aanleunen, het was niet lang geleden dat ik hier ook stond, dus stelde ik me voor en zei voor de rest niets, daar had ze geen behoefte aan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Ik heb nog niet eerder aan de Hongerspelen meegedaan, soms kan ik dus iets fout doen. Hoe kan ik het beste inspringen? - Andrew Conrad Scott. | District 9.]

    Jonathan Walker || District 11
    Ik loop langzaam naar mijn kamer, Ik voel me alleen. hoewel ik nog niemand ben tegengekomen die een duidelijke hekel aan mij heeft, voel ik me ergens wel gehaat. bij voorbaat al omdat er tributen zijn die straks in de arena mijn vijanden zullen zijn.
    op mijn kamer aangekomen, voel ik me al gelijk wat rustiger.
    ik besluit te gaan douchen, ik had hier in het capitool nog niet op mijn gemak kunnen douchen en ik wil wel schoon de arena in.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Waar gaat Jonah naartoe?' vroeg ik aan Nolan. Hij leek het ook niet echt te weten. 'Ik zat te denken aan een overeenkomst, kunnen we daar misschien vanavond nog vlug over praten?' vroeg ik aan mijn mentor.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:00 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Als de twee tributen uit vier naar de vergaderzaal kan ik mijn mentor voor het eerst gaan gebruiken :]]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    IHEARTNIALLx schreef:
    [Ik heb nog niet eerder aan de Hongerspelen meegedaan, soms kan ik dus iets fout doen. Hoe kan ik het beste inspringen? - Andrew Conrad Scott. | District 9.]


    [Je kan niet veel fout doen, zoek je mentor of districtgenoot op!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Als ik ineens twee benen naast me zie staan, kijk ik op. Ik zie het gezicht van mijn mentor. Stuntelig sta ik op. Ze stelde zich voor als Annabeth December Claire. Daarna is het een tijdje stil. "Mellisande." zeg ik na een tijdje. "Nou ja, eigenlijk Alexandria Mellisande Giglia Lukia." ik bijt op mijn lip. Ik had mijn naam eigenlijk nooit eerder verteld. "Maar ik heb een hekel aan die naam.", hou je mond! Hou je mond! Roep ik tegen mezelf in mijn hoofd. Nog nooit was ik zo vrijpostig geweest. "Waar is eigenlijk mijn... district genoot?", ik had hem nauwelijks gezien. Ik wist wel dat hij Alex heette, en ik wist ook wie hij was, maar ik heb hem nog niet gezien.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:06 ]


    Tijd voor koffie.

    Frederick Smith, district 5

    In de overvolle vergaderruimte voelde ik me zo mogelijk nog eenzamer, ik wou thuis zijn, ik wou zelfs terug naar de gemuteerde dieren, als ik hier maar niet was. Ik keek naar de saaie schoenen, waar was Violet?

    [Dit personage is leveloos zonder Violet Allen, weet iemand toevallig iets van haar dat ik gemist heb?
    Wil iemand met een softie uit 5 praten?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...