• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De laatste slopende uren van het normale leventje van de tributen breekt aan. Sommigen gaan door met trainen, anderen rusten liever uit of bespreken in het geheim strategieën met elkaar. Één ding is duidelijk: iedereen is bezig met de laatste voorbereidingen; geestelijk en lichamelijk.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:52 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    'goed zo, je kan het wel, als je maar probeert!' hoor ik mijn vader in mijn hoofd zeggen. ik laat de boog zakken en leg hem op de grond. dan ga ik opzoek naar wat touw en hout. ook pak ik een mes. ik probeer de boog na te maken en dat lukt best goed. ik pak een pijl en schiet. dat gaat wat minder, maar als ik een mes te pakken krijg in de arena, maak ik misschien nog een kans.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Annabeth December Dewi Claire, mentor 13

    'Zo doe je dat dus!' zei ik trots, zo zou ze het wel redden, ze was dan wel heel goed met een boog, maar de kans dat juist zij die zou vinden, was zo klein dat ze er niet op mocht rekenen.
    'Doe hier straks nog even verder mee,' raadde ik haar aan. 'Probeer de zwaarden.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik schenk mezelf nog een drankje in, die ik ditmaal iets rustiger naar binnen giet.
    Mijn ogen glijden door de zaal heen, over de gezichten van alle aanwezige tributen. Ieders gezicht is getekend en bezorgd. Het zou me niets verbazen als ze vannacht allemaal niet kunnen slapen. Ik zou zeker niet kunnen slapen, daar was ik van overtuigd. De zorgen om de ervaringen in de Arena dede pijn aan mijn hart.
    Ik begon doelloos rond te wandelen, gewoonweg om in beweging te blijven, om mezelf er van te overtuigen dat ik daadwerkelijk íéts aan het doen was.

    [ xDesire ben je er nog?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frederick Smith, district 5

    Ik was het bui om hier als een loner rond te lopen, om mijn schoenen te bestuderen alsof ze interessant waren! Ik stond rechtop en liep op iemand af, een meisje dat wat doelloos rondliep en met een drankje prutste. Ik ging naast haar lopen.
    'Hey, ik ben Frederick Smith van district 5, zeg maar Fred,' zei ik zonder op te kijken van de vloer.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Eindelijk. Contact. 'Hé,' zei ik iets te opgelucht. 'Ik ben Noëmi, district 12.' Ik glimlachte naar hem, een glimlach die hij niet kon zien omdat hij naar zijn schoenen staarde. Ik begon te giechelen.
    'Leuk je te ontmoeten.' Ik stak mijn hand uit, vlak onder zijn neus, zodat hij die onmogelijk kon weigeren.

    [sorry voor de late reactie, mijn internet deed het ff niet xD]
    [edit; just kidding, zo laat was dat niet. Mijn klok loopt alleen tien minuten voor ofzo, beetje vaag.]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:29 ]

    Freya Aprilynne, district 11

    Ze was er niet, oké dan. Langzaam volgde ik Jonah, was er iets mis met wachten?
    Na een paar hopeloze pogingen om in de buurt van de dummie te komen met de pijlen, liep ik naar de touwen, hier was ik best goed in, maar niemand hoefde dat te weten...
    Lisa, van 6, was goed met pijn en boog, maar ik vertrouwde er niet op dat ze helemaal daar naar keek en het meisje en haar mentor van 13 konden me ook zien, dus verplaatste ik me naar de eetbare planten, ik zou ook eten moeten hebben...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Het drietand werpen werd wat saai en ik wist niet wat ik anders moest gaan doen. Ik bedacht me dat we een meet hadden met onze mentor. Misschien dat ik daar eens heen moest. Ik was veel te laat, niet dat me dat eningzins boeide. Ik liep richting de liften, drukte op het goede knopje en wachtte tot ik op de juiste verdieping was. Ik liep naar de juiste deur, die met een 4 erop. Ik had geen zin in beleefd op de deur te kloppen en zwaaide hem gewoon open. 'What's up everyone!' begroette ik de 2 mensen die er al zaten. Tot mijn blijdschap was één er van Doylee.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Frederick Smith, district 5

    Wat onhandig nam ik haar hand aan, ze wist ook hoe ze haar aandacht moest opvragen...
    'Goed dat er iemand is om mee te praten, ik heb geen idee waar mijn districtgenoot uithangt!' zuchtte ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Zijn handdruk voelde lichtelijk onzeker aan, dus schonk ik hem een bemoedigende glimlach toe.
    'Hier nog een. Hij moet hier ergens zijn, maar waar precies is mij een raadsel.' Zuchtend keek ik om me heen en zag, naast de tributen, enkel onbekenden.
    Mijn blik ving het drankje in mijn hand. 'Heb je al iets gedronken? Dit is best lekker.' Ik nam een grote slok van de melkachtige substantie. 'Ik weet alleen niet wat het is.'

    Frederick Smith, district 5

    'Ik vind Violet nergens,' klaagde ik. Ik keek nog eens om me heen, maar er was natuurlijk niemand te zien.
    'Maar nee, ik heb niets gedronken, waar stond het?' vroeg ik haar, nu ze er over begon besefte ik pas dat ik dorst had.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    'Misschien kom je haar straks nog tegen,' beantwoordde ik zijn vraag.
    'Ah, kom maar mee!' wenkte ik hem en ik liep de kant uit waar alle drankjes uitgestalt stonden. 'Je wilt niet weten hoeveel er is: alcoholisch, non-alcoholisch, het is maar waar je de voorkeur aan geeft.'
    Ik bekeek, bestuderend, mijn halfvolle glas en gooide het opnieuw in één keer naar binnen. 'Voor mij geen alcohol meer,' besloot ik en ik hervulde mijn glas met water. 'Ik kan het me niet veroorloven om morgen met een kater morgen rond te lopen. Dat kan mijn onmiddelijke dood betekenen en dat... dat zie ik niet zitten.' Het kwam moeizaam, trillend over mijn lippen.
    Geweldig. Ik had het onderwerp Arena aangesneden. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan en probeerde zijn blik te ontwijken.
    'Wat wil je?' Ik greep vlug een leeg glas om iets voor hem in te schenken.

    Frederick Smith, district 5

    'Uhm, geef mij maar alcoholisch, ik heb nog niets binnen en ik ben nogal gestresst,' zuchtte ik, van ééntje ou ik geen last hebben, daarna moest ik ook maar op water overstappen.
    'Hoe heet je medetribuut eigenlijk? Ik ken hier eigenlijk niemand behalve Violet, en die heb ik niet meer gezien sinds district 5?' vroeg ik haar om de vervelende stilte weg te krijgen, eindelijk, sociaal contact!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Ja?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mira Johnson || Mentor District 1 ||

    Ik knik goedkeurend. 'Mooi zo. Probeer alles nog goed te beoefenen voor morgen, dat zal schelen.' Probeer ik met een glimlach. Ik richt me dan weer tot Valor. 'En jij?'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."