• hier kon je lezen over mijn ruzie met K.

    Het is nu al een tijdje later en ik erger mij zo hard aan haar.
    De dag dat ik ruzie kreeg met luchte ik mij even uit op twitter. Ik zei wat gemene dingen over haar. Als zij kinder achtig doet, doe ik het ook. Ik vermelde geen namen, alleen de letter K.

    Anyways ik luchte me even uit en de dag erna - woensdag- kwam ze boos naar mij.
    " Zet zulke dingen niet over mij op het web" en ze liep weg.
    Kdacht even bij mezelf de smerige stalker. Ik was daar zo boos om geworden.
    Maar goed. Donderdag was ik verlost van haar toen ze 2 weken naar zuid amerika ging. Ze ging eerst nog wat slijmen bij de leraar en vertelde dat ze voor iedereen een souvenier zou kopen.

    Nu ben ik op msn aan het praten met een vriendin die niet in mijn school zit en ze vroeg " Heb je ruzie met K ?" Ik was even in een shock want ik wilde niet dat iedereen het zou weten. Ik vroeg haar : hoe weet je dat ?
    Ze zij dat K op Facebook zette " I hate you" waarop A vroeg wie
    Ze zei : Den jonas fan.
    Dat ze het op facebook zet maakt mij niet uit maar dat ze dan moet zeuren dat k het op mijn twitter zette.
    Ik heb trouwens mijn profiel beveiligt en al die tweets verwijderd.

    Benton schreef:
    (...)
    Je hebt daar wel een punt in, ik ben tenslotte maar 13.


    Oh please, nou niet de schuld geven aan je leeftijd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Dus, omdat je dertien bent, betekent dat je ruzies verder uit mag lokken, en dan erover gaat huilen als ze iets terugzegt? C'mon man, je hebt nu twee keuzes: Negeren, of door blijven gaan, en je kutter voelen.

    De kans is groot dat ik al mijn vriendinnen verlies door haar. Maar zoals ik als zij mischien al tegen een paar mensen zei, ik maak nieuwe vriendinnen want ik wil me ook niet kinder achtig gedragen - wat ik nu doe -
    Ik ben het type persoon dat altijd mijn problemen tegen personen zeg.
    Okee ik was ook behoorlijk kinderachtig. i admit. Maar je moest eens weten wat dat mens mij aangedaan. Ze heeft met dit de druppel doen overdoen.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh please, nou niet de schuld geven aan je leeftijd.

    Ik ben jong, ik maak fouten. Ik geeft mijn leeftijd ook niet de schuld maar het spreekt voor zich, de meeste mensen hier kennen het al. Dit is de eerste keer dat iemand mij echt heeft gekwetst.

    Benton schreef:
    (...)
    De kans is groot dat ik al mijn vriendinnen verlies door haar. Maar zoals ik als zij mischien al tegen een paar mensen zei, ik maak nieuwe vriendinnen want ik wil me ook niet kinder achtig gedragen - wat ik nu doe -
    Ik ben het type persoon dat altijd mijn problemen tegen personen zeg.
    Okee ik was ook behoorlijk kinderachtig. i admit. Maar je moest eens weten wat dat mens mij aangedaan. Ze heeft met dit de druppel doen overdoen.

    Je raakt al je 'vriendinnen' dan kwijt, want zij manipuleert ze. Dan leer je je echte vrienden kennen. Heb m'n hele middelbare school zonder vriendinnen gezeten. Je gaat d'r niet dood aan. Ik wil echt niet lullig overkomen, wat ik waarschijnlijk wel doe, maar je vrienden zijn niet alles. En je bent nog jong: Later is dit een lachertje, en schaam je je dood.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Je raakt al je 'vriendinnen' dan kwijt, want zij manipuleert ze. Dan leer je je echte vrienden kennen. Heb m'n hele middelbare school zonder vriendinnen gezeten. Je gaat d'r niet dood aan. Ik wil echt niet lullig overkomen, wat ik waarschijnlijk wel doe, maar je vrienden zijn niet alles. En je bent nog jong: Later is dit een lachertje, en schaam je je dood.

    Je hebt wel een punt - voor de 2de keer - maar dat maakt school toch een stukke leuker :3
    + Het topic komt zo depresief over wat ik dus niet ben :')

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:29 ]

    Dovahkiin schreef:
    (...)

    Alsjeblieft zeg, je bent toch geen kind meer? Als jij nou gewoon eens volwassen doet, dan kiezen mensen automatisch jouw kant. En het is zeer hypocriet om boos te worden om dat Facebookbericht, omdat jij ook dingen op je Twitter zette.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Laat haar, ga gewoon door met je leven. Als je zo door gaat verneuk je je leven ermee, ik kan het weten, ik kreeg de halve school over me heen in één dag. Laat haar met rust, ga verder met je leven en vind je ECHTE vrienden. Zo heb ik het ook geleerd.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Yiruma schreef:
    Laat haar, ga gewoon door met je leven. Als je zo door gaat verneuk je je leven ermee, ik kan het weten, ik kreeg de halve school over me heen in één dag. Laat haar met rust, ga verder met je leven en vind je ECHTE vrienden. Zo heb ik het ook geleerd.


    26 - 02 - '16