• ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    One.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:25 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen

    Ik grinnik, 'Nou oke, ik ben dus Destiny ben 17 en een sterfelijke zoals jij ook al had gemerkt.' zei ik roen grijnzend. 'Nou, ik hou van lezen, kickboksen, tekenen en ook gitaar en piano spelen. Mijn lievelingskleuren zijn paars en zwart, mijn lievelingsboek heb ik niet echt ik hou wel van alle boeken en uhh lievelingsfilm heb ik niet echt.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aurora Scarlett Shan
    ‘Is goed, daar zal hij vast wel zijn, en anders in de keuken. Hoop ik,’ mompelde ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    Ik glimlach naar Hudd en kijk in zijn grijze ogen, 'dankje,' zeg ik. Daarna denk ik na over nieuwe vragen, 'Wat is je lievelingsfilm, wat wil je nog een keer doen voordat je doodgaat en welke 3 dingen zou je meenemen naar een onbewoond eiland?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    'Mijn lievelingsfilm, ik denk dan toch... Batman, of eigenlijk wel meerdere,' grijns ik. 'Nou ik wil nog een keer een hele extreme sport doen. En wat ik zou meenemen in ieder geval mijn Dhampier, ik denk ook een tv of iets om de tijd te doden en iets waarmee we na een tijdje mee weg kunnen komen.'

    Ivar Chesule ~ Dhampier

    Ik knik, 'Eh, mag ik nog wat vragen?' vraag ik na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    Ik grinnik eventjes, 'je weet toch dat er op een onbewoond eiland geen stroom is? Maar goed, jij bent weer aan de beurt'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen

    'Tuurlijk, waarom niet.' zeg ik dan glimlachend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oh, ik kijk nu tussen film 3 en 4 van x-men door X-Men Origins Wolverine. Echt mooie film.]

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    'Oh ja... Daar had ik niet aan gedacht.' antwoord ik met weer een verlegen grijnsje. 'Wat wil je later gaan doen met je leven? En ehm, ben je blij dat je een dhampier bent? En ten slotte, Als je iets in je leven over mocht doen, wat zou het geweest zijn?' vraag ik kort daarna.

    Ivar Chesule ~ Dhampier

    'Nou ehm, ik weet dat je me nog maar net kent maar eh. Heb je al een dhampier?' vraag ik na kort te hebben getwijfeld.


    I only miss you when I'm breathing

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen

    Ik kijk hem even aan. 'Nee nog niet.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    'Wat ik later wil gaan doen? Jouw dhampier blijven,' zeg ik met een knipoog, 'en ja, ik denk dat ik er wel blij mee ben. Het heeft natuurlijk ook wel nadelen maar ook voordelen. En wat ik over zou doen: Jij die in mijn nek bijt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Ik glimlach, 'Daar kunnen we nog wel een keer voor zorgen,' grinnik ik met iets onzekerheid. 'Maar uh, nu mag jij weer drie vragen stellen.' vervolg ik na een korte stilte.

    Ivar Chesule ~ Dhampier

    'Eh, wil je dan een dhampier aan je hebben gehecht?' vraag ik weer na enige twijfel.


    I only miss you when I'm breathing

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen

    'Ik denk het wel,' zeg ik dan twijfelend. 'Ja dat zou ik wel willen .' zeg ik daarna bevestigend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    Ik glimlach naar hem en geef nog een kneepje in zijn hand. 'Ehm, waar heb je spijt van? Wat zou je nooit, maar dan ook nooit doen? en als je een dier zou zijn, welk dier zou je dan zijn?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Ik knijp zacht terug en glimlach terug, 'Dat soms zo stom en dom doe. Wat ik nooit zou doen, weg gaan bij jou en welk dier ik zou zijn ik denk een soort van wolf. Een eenzame wolf.'

    Ivar Chesule ~ Dhampier

    Ik kijk haar even aan, 'Hmm, eh... Zou je mij dan eh... als dhampier willen?'


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    Ik begin te glimlachen als hij zegt dat hij nooit bij mij weg zou gaan. 'Je hoeft geen eenzame wolf te zijn hoor, ik houd je wel gezelschap,' zeg ik als ik Hudd weer even aan kijk. 'Jouw beurt,' zeg ik terwijl ik even huiver door een koude windvlaag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Elegant beende ik naar de slaapkamer van Sky en klopte aan op de deur.
    "Sky?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Ben je daar?"
    Het was moeilijk om zijn geur op te vangen aangezien het zijn kamer was en alles zowat naar hém rook.
    En aangezien ik niet onbeleefd wilde zijn door zomaar binnen te vallen, was het voor iedereen het beste dat ik gewoon wachtte.
    Stel dat hij naakt was ofzo, dat zou een vreselijke blunder voor me zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.