• ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.

~ Verhaallijn ~

De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

~ Niveau ~

Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

~ Gedrag en uiterlijk ~

Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

~ Regels ~

~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

~ Rollen ~

| Dhampiers |

~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

| Sterfelijken |

~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

| Onsterfelijken |

~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

| Mensen |

~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

| Begeleiders van de Academies |

Sint-Vladimir Academie.

~
    ~
    ~

Strigoi Academie.

~
    ~
    ~

~ Topics ~

Rollentopic.

One.

[ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:25 ]

'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

'Dakje,' zeg ik en glijd even met mijn vingers over haar hand maar stop daar even mee als ze nog een vraag stelt. 'Uh, hmm... Eigenlijk wilde ik jou noemen,' antwoord ik zachtjes terwijl ik weer rood word.

I only miss you when I'm breathing

Felicity Sophia Grace
    'Uh, hmm... Eigenlijk wilde ik jou noemen,' zegt hij zacht. Ik kijk hem verbaasd aan en zie dat hij weer een beetje rood wordt. 'Dankje,' zeg ik glimlachend terwijl ik hem een zacht kneepje in zijn hand geef.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik glimlach wat verlegen, en voel me opgelucht als ze zo luchtig reageert. Zachtjes knijp ik haar terug in haar hand terwijl ik verder glijd op de ijzers van de schaatsen.

Felicity Sophia Grace~Dhampier
    Ik glimlach even als hij zachtjes terugknijpt. Met mijn duim strijk ik zachtjes over de rug van zijn hand. Eigenlijk begin ik het een beetje koud te krijgen maar ik heb nog geen zin om terug te gaan dus ik zeg maar niks.

Ik streel een voorzixhtig haar rug van haar hand terug, 'Weet je toevallig hoe laat het is?' vraag ik na een tijdje rondjes te hebben geschaatst.

Felicity Sophia Grace
    Ik glimlach als Hudd voorzichtig terug streelt. 'Ehmm, sorry geen idee. Als je terug wil moet je het gewoon zeggen hoor,'

Ik schud mijn hoofd, 'Nee het is hier wel lekker rustig, qua gedachtes die ik kan opvangen.' antwoord ik met een klein verlegen grijnsje op mijn gezicht.

Ik grinnik even, 'dan stel ik voor dat we hier nog even blijven,' zeg ik glimlachend. 'Dus vertel eens iets over jezelf'.

'Eh, ik ben dus eh Hudd. Ik ben een uh Stervelijke vampier sinds ongeveer een maand en uhm... Ik ben 17 jaar.' begin ik dan maar.
    Damn, wat had ik nu weer stom gedaan, waarom kon ik niet gewoon normaal praten?

Ik grinnik even en kijk hem dan weer aan, 'informatie die ik nog níet wist slimpie,'

[Wow jullie gaan snel. Ik heb 6 pagina's gemist ;3 Wilt iemand een kleine samenvatting geven?']

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

'Eh, oh ja natuurlijk.' antwoord ik snel en verlegen. 'Hmm, vraag maar alles wat je wilt weten,' voeg ik er iets later aan toe als ik bendenk dat ik zo weer iets zeg wat ze al wist.

'Eh, oh ja natuurlijk. Hmm, vraag maar alles wat je wilt weten,' zegt hij verlegen. 'Okee, laten we elkaar omstebeurt 3 vragen stellen. Waar wil je ooit nog een keer naar toe? Ehmm, wat is je favoriete moment van de dag? en...wat aan jezelf zou je veranderen als dat zou kunnen?'

'Nou waar ik ooi nog naar toe wil, ik denk New York. Fovriete moment van de dag is toch echt 's ochtends. En ehm, wat ik aan mezelf zou willen veranderen...' begin ik. 'Is eh... Toch echt mijn verlegenheid,' antwoord ik terwijl ik weer rood word.

Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en bloedsturen

Ik grinnik. 'Ja dat had ik al door ja.' Ik dacht even na. 'Hmm, oke ik ben erg inspiratie loos maar vertel maar wat is je lievelngs kleur, film, boek en game.'

The duty of youth, is to challenge corruption.