• ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    One.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:25 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Felicity Sophia Grace
    Ik had iemand wel eens horen zeggen dat een vampier beet heerlijker is dan seks. Seks heb ik nog nooit gedaan maar ik weet bijna zeker dat het waar is. Ik kreun weer zachtjes en streel met mijn hand over zijn rug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Ik hoor weer wat ze denkt en mijn mondhoeken gaan nog wat meer omhoog, dan voel ik haar hand op mijn rug en schrik weer even door haar tedere aanraking.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace
    Ik sluit genietend mijn ogen terwijl Hudd doorblijft zuigen. Terwijl ik over zijn rug blijf strelen ontsnapt weer een zachte kreun mijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Ik blijf nog even het bloed opzuigen en hou na een rijdje op met zuigen en haal mijn mond van haar nek en lik met mijn tong de restjes van haar nek af en grijns dan naar haar. 'Je bent echt heel lekker,' grijns ik.


    [Ik ga, laterz]


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace
    'Je bent echt heel lekker,' grijnst Hudd als hij klaar is. Ik grijns terug, 'dankje'. Dan pas merk ik dat ik een beetje duizelig ben, twee keer op een dag is misschien een beetje te veel van het goede.

    [tot morgen, dude a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Ik hoor Felicity weer wat denken, 'Twee keer is wel een beetje veel ja, maar te veel van het goede ook weer niet.' zeg ik met een kleine grijns.

    [Tot vandaag zul je bedoelen, dude xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace
    'Twee keer is wel een beetje veel ja, maar te veel van het goede ook weer niet.' zegt hij met een grijns. Ik grijns voorzichtig terug, 'dat is waar,' grinnik ik. Daarna wordt alles zwart.

    [-.- okee dan, dude]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Z grinnikt net even wat en valt dan achterover weer mijn bed op, ik schrik even maar besef dan wat er is gebeurt. Ik haal snel een vochtig doekje op en kom er even later mee terug, snel leg ik die op haar voorhoofd en druk hem iets aan.

    [Ben je nu boos? :(]


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace
    Ik voel vaag hoe iets vochtigs tegen mijn hoofd wordt gedrukt. Voorzichtig kom ik overeind. Maar niet voorzichtig genoeg want Hudd zijn hoofd is nog dicht bij die van mij en doordat ik overeind kom raken onze lippen elkaar per ongeluk aan.

    [haha nee hoor]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Als ze voorzichtig overeind komt voel ik opeens haar lippen op die van mij en schrik ik nu echt, het was zo... Fijn, maar toch raar tegelijk. Maar deed ze dit nou perongeluk of bewust? Snel haal ik mijn hoofd iets naar achter en kijk haar even verbaasd aan.

    [whoop whoop xd maar nu ga ik echt, doei!]


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace
    Hudd haalt snel zijn hoofd iets naar achteren en kijkt me verbaasd aan. 'Sorry,' mompel ik terwijl ik over mijn hoofd wrijf. Ik ben nog steeds duizelig.

    [is goed, slaap lekker]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    'Ehm, uh... Is niet heel erg.' mompel ik zacht. Meteen word ik weer rood, wat raar is want als ik net bloed had gedronken was ik bijna altijd minder verlegen.


    [Heb ik gedaan hoor xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Ik glimlach voorzichtig naar hem en kijk hem even aan, 'mooizo,' fluister ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Uhm, jullie hebben nu volgensmij al heel erg veel pagina's volgemaakt met jullie RPG dingen. Maar zorg dat anderen nu ook niet bang zijn om nu te gaan reageren.]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Ik glimlach een beetje onzeker terug en staar dan even voor me uit.


    I only miss you when I'm breathing