• Zo'n 8 tot tien jaar geleden heb ik een kort verhaal geschreven. In die tijd zat ik nog op Quizlet, maar ik heb hem hier nooit gepost. Ik kwam hem zojuist tegen en heb mijn wachtwoord opgevraagd en hem alsnog op Quizlet geplaatst. Nu ben ik heel erg benieuwd naar meningen van anderen.

    https://www.quizlet.nl/stories/164417/stand-alone-quotlove-was-all-she-asked-for-love-was-all-that-destroyed-her/

    Ik weet natuurlijk niet hoe het er hier inmiddels aan toe gaat. Regels en alles. Dus ik hoop dat dit topic op de juiste plaats is gezet. En dat ik geen regels overtreed hiermee :D

    Oeps, de titel van het topic is al mis gegaan. *slaat zich voor haar hoofd*. Heb ook nog niet uitgevonden hoe ik mijn eigen topic kan verwijderen. Dus kan hem helaas niet weghalen zelf.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2018 - 17:48 ]


    Forget yesterday, Live today and dream about tomorrow.

    Topics kunnen door users niet verwijderd worden. Ook kan je de titel niet zelf veranderen; je kan je topic wel melden en aan een mod vragen te titel te veranderen.
    Ik ben benieuwd naar je verhaal (:


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    -> Titel aangepast (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    -> Titel aangepast (:


    Dankjewel!

    Ik ben echt zo lekker snugger bezig hier. Heb net het topic gemeld (waarschijnlijk nadat het al aangepast was). Ik zal weer eventjes moeten wennen aan de site. Alvast mijn excuses voor eventueel nog meer stommiteiten. Ik ga nu eerst de site even verder ontdekken om dit te voorkomen :D


    Forget yesterday, Live today and dream about tomorrow.

    AngelBite schreef:
    (...)

    Dankjewel!

    Ik ben echt zo lekker snugger bezig hier. Heb net het topic gemeld (waarschijnlijk nadat het al aangepast was). Ik zal weer eventjes moeten wennen aan de site. Alvast mijn excuses voor eventueel nog meer stommiteiten. Ik ga nu eerst de site even verder ontdekken om dit te voorkomen :D


    Ah neejoh, kan gebeuren (: Welkom terug en ik binnenkort je verhaal lezen! *O*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"