• ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    One.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:25 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    'Hoe?!' vraagt Hudd ineens. Ik kijk hem verbaasd aan, 'Hoe wa-' dan bedenk ik me ineens dat hij gedachten kan lezen, 'uhmm door je een knuffel te geven,' antwoord ik snel hoewel dat niet was wat ik in gedachten had.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Ik glimlach even en laat het onderwerp dan maar rusten, ook al heb ik een gevoel dat ze niet helemaal de waarheid srak.


    I only miss you when I'm breathing

    [dude, hij kan gedachtenlezen. Dan weet ie toch sws dat ze niet de waarheid spreekt :P]
    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    Hij glimlacht even maar zegt niks meer. Op het randje. Ik laat zijn hand los een schaats naar de plek waar we de schoenen hadden neergelegd. Daar doe ik gauw mijn schaatsen uit en mijn schoenen aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oeps sorry, dude xD]

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Ik volg haar zwijgend en trek ook mijn schaatsen uit en doe ook mijn schoenen aan, 'Waarom op het randje?' vraag ik uiteindelijk.


    I only miss you when I'm breathing

    [-.-]
    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    'Waarom op het randje?' vraagt Hudd na een tijdje. Verdomme, ik moet echt beter gaan oppassen met wat ik denk. 'Ehm, ik viel bijna, maar net niet. Dus op het randje,' lieg ik terwijl mijn ogen van hem afwend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Whats up, dude? xD]

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Ik trek mijn ene wenkbrauw wat op, 'Je moet inderdaad beter oppassen, en beter leren liegen is misschien ook handig.' antwoord ik droog.


    I only miss you when I'm breathing

    [The sky]
    Felicity Sophia Grace
    'Je moet inderdaad beter oppassen, en beter leren liegen is misschien ook handig.' zegt hij op een droge toon. Ik bijt op mijn lip en voel mijn wangen warm worden. 'Beter leren liegen heeft geen zin want jij weet dan toch dat ik lieg,' zeg ik bijdehand terwijl ik niet aan dat ene probeer te denken. lalalalalalalalalalalal


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Not funny, dude -_-]

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    'Het is misschien het proberen waard, toch? En oh ja, mooi duentje.' antwoord ik.


    I only miss you when I'm breathing


    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    'Het is misschien het proberen waard, toch? En oh ja, mooi duentje.' Ik grinnik even terwijl ik op sta en de sneeuw weer van me broek veeg. 'Weet ik, daarom dacht ik het ook. Zullen we maar terug lopen?' vraag ik wanneer ik hem weer aankijk. Hij heeft mooi- wacht stop niet aan denken. Lalalalalalalalalalala


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Good, Good! Dude :D]

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Ik knik, 'Ja, laten we terug lopen.' antwoord ik. Dan vang ik haar geachte weer op, 'Ik heb mooi wat? En waar mag je niet aan denken?' vraag ik, oeps ik vroeg wel een beetje door zou ze dat erg vinden?


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    'Ik heb mooi wat? En waar mag je niet aan denken?' vraagt hij terwijl we terug lopen. 'Ogen,' zeg ik eerlijk, 'ze zijn stormgrijs, echt heel mooi,' zeg ik zonder de andere vraag te beantwoorden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    'Eh dankje, denk ik.' zeg ik zacht. 'En wat is je antwoord op mijn andere vraag.' vraag ik er snel achter aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace
    Ik zucht even en kijk hem dan aan, 'aan hoe ik je wou opwarmen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Yay, voor Lange Frans' nieuwe nummer op de radio!]

    Hudd Deck Bercker ~ Stervelijke

    Ik twijfel even, 'En hoe wilde je dat doen, op die knuffel na?' vraag ik toch nog.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace
    Ik kijk hem even aan, 'Ik ehm, dacht dat je me misschien nog een keer kon bijten,' zeg ik snel, 'ik weet alleen niet of je daar warm van wordt...' Het is de waarheid, deels tenminste.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered