• ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    One.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:25 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Aurora Scarlett Shan

    Ik rende er ook naartoe en begon ook om haar heen te cirkelen. Toen schoot er iets in me op.
    'Laten we haar misschien eerst uithoren over Sky?' stelde ik voor, zodat allen Mary-Anne het kon horen.

    Domenique 'Domy' Servanuels

    Ik probeerde ze beiden weg van mij te houden, en ontsnappen kon ik vast niet. Ik was te ongeconcentreert om mijn gave te gebruiken.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [ my topics, en nog wat gemist? Spyclon is Destiny nog bij jou?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    Ik voel dat hij zijn tanden in mijn huid zet, wat eerst even pijn doet maar gelijk alweer verdwijnt door het gevoel van genot dat zijn beet geeft. Mijn hart begint weer sneller te kloppen maar nu niet van de zenuwen maar van genot. Ik sluit mijn ogen en ga helemaal op in dat heerlijke gevoel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Sky?" Vroeg ik onbegrijpelijk aan Aurora terwijl ik mijn ogen op de sterfelijke gericht hield. "Lijkt me sterk, maar goed."
    Ik concentreerde me op de sterfelijke en liet haar golven van immense pijn voelen.
    Het was een pijn die ze, waarschijnlijk, nog nooit had gevoeld.
    Mijn gave gaf me een machtsgevoel, alsof ik wist dat ze me nooit aan zou kunnen in een gevecht.
    "Vertel me eens." Zei ik terwijl ik de pijn liet aanhouden. "Weet jij iets over een ene Sky?"
    Ik stopte even met mijn gave te gebruiken zodat ze nog kon antwoorden, ik wilde haar martelen tot ik hoorde wat ik wilde horen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ik hoor haar hart weer sneller kloppen en voel het bloed sneller mijn mond in stromen, en nog steeds zuig ik gulzig alles op.
    Als ik genoeg heb binnen gekregen voor op dat moment en haal ik mijn mond van haar nek af en slik haar laatste bloed door terwijl ik voorzichtig met mijn vingers weer over haar nek heen strijk.


    I only miss you when I'm breathing

    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen

    Ik liep nog steeds met Ivar rond door de school. 'Damn waar breng je me naar toe ?' grinnikte ik ten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Domenique 'Domy' Servanuels

    Door de golven pijn die ik voelde, die verschrikkelijk waren, viel ik op mijn knieen. Toen ze over Sky begon, moest ik wel liegen.
    'N-nee, ik ken geen Sky,' stotterde ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Felicity Sophia Grace
    Hij haalt zijn mond van uit mijn nek en laat dan zijn vingers er over heen strijken. Het heerlijke gevoel stroomt nog steeds door me heen. Als ik mijn ogen open zie ik een paar zwarte vlekken en met ik Hudd beetgrijpen om niet onderuit te glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Ik geloof je niet." Snauwde ik venijnig terwijl ik weer een golf van pijn lanceerde.
    Dit keer was de pijn nog harder dan de vorige en ik was van plan om het steeds harder en harder te laten voelen tot ze zichzelf dood zou wensen.
    "Lieg niet tegen me." Zei ik koeltjes terwijl ik weer eventjes stopte.
    Ik knielde bij haar neer en nam haar wangen beet tussen mijn duim en de andere vingers van mijn rechterhand.
    "Tenzij je nog eens wat pijn wilt voelen."
    Mijn ogen schitterden gevaarlijk terwijl ik haar diep in de ogen keek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ik geef haar snel wat ondrsteuning als ze onderuit dreigt te glijden, 'Je bent lekker,' grijns ik na een kleine stilte sls ik vermoed dat ze weer goed kan staan.

    Ivar ~ Dhampier

    'I realy don't know,' antwoord ik met een hele grote grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Domenique 'Domy' Servanuels

    Deze keer voelde ik meer pijn en sloeg ik een gil.
    'Ik ken Sky, we ontmoetten elkaar hier ergens,' zei ik snel, maar ik wist dat dat niet genoeg was.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    'Je bent lekker,' grijnst Hudd na een korte stilte. 'Dankje,' zeg ik glimlachend. Hmmm, zou qua bloed bedoelen of hoe ik er uit zie, schiet er door mijn hoofd waarna ik mezelf wel weer kan slaan. Ik moest echt beter gaan oppassen met mijn gedachten. Als ik hem aan kijk zie ik dat er nog een beetje bloed op zijn lip zit en veeg het voorzichtig weg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Mijn ogen flitsten snel van de sterfelijke naar Aurora en terug toen ik besloot dat ik nog steeds meer wilde weten.
    "Vertel me eens liefje." Begon ik al wat zachter terwijl ik haar gezicht los liet. "Iets in me zegt dat je nog dingen voor me verzwijgt."
    Ondanks dat mijn stem zacht klonk, was er nog steeds een duidelijk spoor van dreiging in te herkennen.
    "Dus oftewel ga je me netjes vertellen wat je weet." Legde ik haar simpel uit. "Of ik zorg ervoor dat je na een lange martelpartij een van ons wordt."
    Een bitchy glimlach stond op mijn gezicht terwijl ik mijn gave gebruikte op de sterfelijke.
    Het was niet zo hard als de twee vorige keren, maar wel hard genoeg zodat ze niet van de grond kon komen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ik schenk haar weer een beetje verlegen glimlach, 'Daar moet je maar achter zien te komen,' zeg ik met een poging tot een flirterige toon, wat totaal niet goed lukt.


    I only miss you when I'm breathing

    Domenique 'Domy' Servanuels

    Even kronkelde ik van de pijn die ik steeds voelde.
    'Hij beet me niet, maar ik ben geen vrienden van hem of ik bel niet,' loog ik, al is dat eerste waar.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.