• ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/Blaize.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ Blaize
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ Blaize
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ Blaize

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    One.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:25 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ik blijf even dromerig in haar ogen staren en staar daarna even naar haar nek en pols, 'Het liefst je nek, daar is het het lekkerst. Maar ik snap als je dat in het begin nog niet wilt.'


    I only miss you when I'm breathing

    LoonyLuna schreef:
    Domenique 'Domy' Servanuels
    'En geef je normaal om me?' flapte eruit. Oeps. Waarom zei ik dat nou? Wáárom? Ik zuchtte onhoorbaar, ook voor de telefoon.

    Lissa 'Liss' Dilians
    'Geen probleem.' Ik glimlachte eventjes naar hem.

    Aurora Scarlett Shan
    Ik grinnikte even zacht. 'Sorry, vergeten. Nee... Hij is niet echt in gevaar maar iemand belde hem en hij nam op, het klonk als een jong meisje, aan de andere lijn. En wij hebben bijna geen jonge onsterfelijken.'


    (dit de mijne)


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Felicity Sophia Jones~Dhampier
    'Het liefst je nek, daar is het het lekkerst. Maar ik snap als je dat in het begin nog niet wilt.' 'Het maakt niet uit hoor,' glimlach ik terwijl ik mijn sjaal af doe. Ik laat mijn sjaal op het ijs vallen en knoop mijn jas een stukje open zodat hij beter bij mijn nek en hals kan komen. Daarna gooi ik mijn haar over een schouder en gebaar naar Hudd dat hij moet komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Hmm...misschien is het tijd om terug te keren naar de academie." Besloot ik terwijl ik haar even bedenkelijk aankeek. "Mijn nieuwsgierigheid is namelijk iets dat ik niet kan negeren."
    Ik streek de plooien in mijn rokje goed en zuchtte.
    "Ik wil hem spreken."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ik glijd op de schaatsen iets dichter naarhaar toe, ik doe mijn sjaal ook af zodat ik straks beter bij haar nek kan komen.
    'Heb je het al eerder gedaan?' vraag ik uiteindelijk als ik met mijn mond naar nek toe beweeg.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    'Heb je het al eerder gedaan?' vraagt Hudd terwijl hij zijn mond steeds dichter bij mijn nek brengt. 'Nee,' geef ik toe, 'ik heb liever niet dat jan en allemaal in mijn nek bijt'. Mijn hart begint iets sneller te kloppen en ik vraag me af of hij het kan horen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Wacht, Maitresse, ik laat Domenique naar het park gaan xd)

    Domenique 'Domy' Servanuels

    Ik liep weg van de academie naar het park. Het was al laat, en ik had nog steeds de telefoon in mijn handen. Dichtbij rook ik de geur van onsterfelijken.
    'Ik moet ophangen..' slikte ik en ik drukte op de uitknop.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "We hebben bezoek." Zei ik terwijl de geur van een sterfelijke had opgepikt. "Die richting."
    Ik wees naar het noorden van het parkje en schatte in dat het niet zo heel ver van ons was.
    "Gaan we er op jagen?" Vroeg ik met een duivelse glimlach. "Het is al een tijdje geleden dat we iemand hebben getransformeerd tot één van ons."
    Ik deed twee passen in de Noordelijke richting. "Kom je nog?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    'Maar je kent mij toch ook nog maar net?' antwoord ik terwijl ik Felicity's hals en nek bestudeer om de perfecte plek om mijn mond te plaatsen te zoeken.
    'Oh ja, je hoeft je niet druk te maken hoor.' voeg ik er aan toe als ik haar hart sneller en sneller hoor kloppen.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    'Maar je kent mij toch ook nog maar net?' zegt hij terwijl hij mijn nek en hals bestudeerd. 'Oh ja, je hoeft je niet druk te maken hoor.' voegt hij er aan toe. Blijkbaar hoort hij dus wel dat mijn hart steeds sneller begint te kloppen. 'Klopt,' begin ik, 'maar bij jouw voelt het anders, meer betrouwbaar en veiliger'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurora Scarlett Shan

    'Deal. Misschien is het wel degene die aan het telefoneren was met Sky,' bedacht ik me.

    Domenique 'Domy' Servanuels

    Ik begon zachtjes te rillen en kreeg de neiging terug te bellen naar Sky.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ik glimlach even, 'Ik voel me ook anders bij jou dan bij, eh... Andere dhampiers en meisjes.' zeg ik zacht terug terwijl ik met mijn handen voorzichtig over de huid van haar nek en hals streel.


    I only miss you when I'm breathing

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    "Laten we de sterfelijke insluiten." Stelde ik zacht voor zodat Aurora de enige was die het verstond. "Jij gaat langst links, ik langs rechts."
    Ik telde af op mijn vingers en ging op 3 er op een razendsnel tempo vandoor.
    Hoe dichter ik naar het Noordelijke deel kwam, hoe beter ik het kon ruiken en daar stond de sterfelijke dan.
    Ik vertraagde en bleef op enkele meters afstand van haar staan.
    "Hallo." Zei ik met een arrogante glimlach. "Iets verloren?"
    Met elke pas dat ik rond haar begon te cirkelen, voelde ik hoe mijn hoektanden scherp afstaken.
    Mijn tong gleed onbewust even over mijn tanden om te voelen of ze wel scherp genoeg waren.
    "Sterfelijk, is het niet?" Een duivels lachje kwam uit mijn mond terwijl ik elke beweging die ze maakte, grondig in me opnam. "En helemaal...alleen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Felicity Sophia Grace~Dhampier
    'Ik voel me ook anders bij jou dan bij, eh... Andere dhampiers en meisjes.' zegt hij zacht en ik huiver even als zijn handen mijn nek en hals strelen. 'Ga je gang,' fluister ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hudd Derck Berckers ~ Telekinie en Telepathie

    Ik glij met mijn tong even langs mijn hoektanden en buig me dan voorover, ik hang mijn mond net boven de overgang van schouder en hals.
    Ik snuif even de lucht van Felicity op en zet daarna mijn tanden in haar zachte huid, wat verrassend genoeg heel makkelijk gaat. Ik voel het eerste bloed stromen en zet mijn lippen ook op haar nek waarna ik begin te zuigen, alsof ik een zuigzoen geef. Ik voel haar warme heerlijke bloed mijn mond instromen en huiver even van genot.


    I only miss you when I'm breathing