• Ik vraag me af wie er allemaal van Quizlet er anar animecon gaan :3
    En wie er natuurlijk allemaal anime/ manga fan's zijn ¬w¬

    Dus.. Wie gaat er allemaal naar Animecon 2012?
    En als wie? :3

    Ik ga er heen als Naruko ^w^
    En een vriendin van mij gaat als Gilbird >3< *Het vogeltje van Prussia {Hetalia}*

    Zie je dan (dance)

    De gene die gaan;

    (zaterdag)
    HoshiOokami als Naruko (Snj Naruto)
    Alucard Als Naruko + vrienden
    Solitude Als Pikachu
    YinYang Als Konan
    Marshmallowz
    Leela Als Zelda + Vriendje Als Link
    Toaster
    Taymari als (kind) Konan Samen met YinYang
    XmuisjeX als Deidara
    anne818x Als Romano


    (Zondag)
    Aurelia Als Spain
    Synyster
    anne818x Als Romano

    (hele weekend)
    TheCosplayer Als Kakuzu (Kuzuuuuu x3)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:41 ]

    Colorblind schreef:
    Maar, kijk, eerst kon ik dus niet... Maar ik heb het toch weten te regelen :D

    Op welke dag ga je?


    No growth of the heart is ever a waste

    YinYang schreef:
    (...)

    I don't know, ik game niet :')
    Maar ehm... Iemand van Final Fantasy misschien, aangezien het een Japans festival is? :3


    LOL, ik ga als Princess Zelda. Hij als Link (je weet wel, dat poppetje dat die prinses moet redden xD). Echt, het wordt leuk. Mijn ouders vonden eerst dus, dat ik dat weekend VERPLICHT mee moest naar mijn oom en tante, die hadden een of ander feestje. En toen heb ik mezelf er tussenuit kunnen wurmen :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    LOL, ik ga als Princess Zelda. Hij als Link (je weet wel, dat poppetje dat die prinses moet redden xD). Echt, het wordt leuk. Mijn ouders vonden eerst dus, dat ik dat weekend VERPLICHT mee moest naar mijn oom en tante, die hadden een of ander feestje. En toen heb ik mezelf er tussenuit kunnen wurmen :D


    Oehw, das cool :3
    Ja, Zelda heb ik wel van gehoord, ik speel het alleen niet xD


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Colorblind schreef:
    (...)

    LOL, ik ga als Princess Zelda. Hij als Link (je weet wel, dat poppetje dat die prinses moet redden xD). Echt, het wordt leuk. Mijn ouders vonden eerst dus, dat ik dat weekend VERPLICHT mee moest naar mijn oom en tante, die hadden een of ander feestje. En toen heb ik mezelf er tussenuit kunnen wurmen :D


    Coowl Zelda =D!
    ik speelde dat.. alleen nu is mijn DS verzopen =.=
    Ik heb mezelf er ook uit kunnen wurmen.. anders werd het een weekend emt me opa en oma o,x

    HoshiOokami schreef:
    (...)

    Coowl Zelda =D!
    ik speelde dat.. alleen nu is mijn DS verzopen =.=
    Ik heb mezelf er ook uit kunnen wurmen.. anders werd het een weekend emt me opa en oma o,x


    Haha, ik had vroeger nog een GameBoy :3. Mooie tijden :"D. Heb wel foto's van de kostuums trouwens.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga als pikachu! you put it there wrong t-t

    Colorblind schreef:
    (...)

    LOL, ik ga als Princess Zelda. Hij als Link (je weet wel, dat poppetje dat die prinses moet redden xD). Echt, het wordt leuk. Mijn ouders vonden eerst dus, dat ik dat weekend VERPLICHT mee moest naar mijn oom en tante, die hadden een of ander feestje. En toen heb ik mezelf er tussenuit kunnen wurmen :D


    Omg Zelda en Link?! Dat is zo cool!! :'D

    Btw, Ik ga als Romano en Aurelia gaat als Spain. Van hetalia. :Y)

    Ik heb er zo veel zin in : D


    make PASTA, not war

    helaas duurt het nog wel even :/ maargoed zondag over 2 weekjes is het LECM daar heb ik ook zin in ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    anne818x schreef:
    (...)

    Omg Zelda en Link?! Dat is zo cool!! :'D

    Btw, Ik ga als Romano en Aurelia gaat als Spain. Van hetalia. :Y)

    Ik heb er zo veel zin in : D


    Haha, dank je. We vonden het een leuk idee en we spelen dat spelletje allebei graag c:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    HoshiOokami schreef:
    (...)

    Ik heb er ook heel veel zin in C=
    gelukkig heb ik me eigen haar voor mijn cosplay ^w^
    Mijn haar kan namelijk niet echt in een Wig =w="

    Aw ja dan heb je wel geluk. ^^
    Ik heb donkerblond/bruin haar en het was altijd heel lang maar er is door de kapper per ongelijk te veel afgeknipt. Dus mijn eigen haar is sowieso geen optie. x3

    Solitude schreef:
    Ik ga als pikachu! you put it there wrong t-t

    owh sorry sorry sorry!! Ik zal het gelijk evranderen!! ;$

    Alucard schreef:
    (...)
    Aw ja dan heb je wel geluk. ^^
    Ik heb donkerblond/bruin haar en het was altijd heel lang maar er is door de kapper per ongelijk te veel afgeknipt. Dus mijn eigen haar is sowieso geen optie. x3


    Een vriendin van mijn moeder is kapster, die doet mijn haren. Ik heb van mezelf nu haar dat nu (net gemeten) 82 cm lang is. En ze vlecht me dan in als Zelda :3. Fred houdt zijn haren zoals ze zijn, maar dat klopt niet helemaal. Link heeft geen rood haar xD.
    Ik heb voor de EFF (elf fantasy fair) wel een pruik gekocht voor Fred, maar dat is echt 100x betere kwaliteit dan die pruiken uit de feestwinkel.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Een vriendin van mijn moeder is kapster, die doet mijn haren. Ik heb van mezelf nu haar dat nu (net gemeten) 82 cm lang is. En ze vlecht me dan in als Zelda :3. Fred houdt zijn haren zoals ze zijn, maar dat klopt niet helemaal. Link heeft geen rood haar xD.
    Ik heb voor de EFF (elf fantasy fair) wel een pruik gekocht voor Fred, maar dat is echt 100x betere kwaliteit dan die pruiken uit de feestwinkel.


    stoer =O
    mijn moeder knipt mijn haren altijd =3 Lekker makkelijk xD
    trouwens.. wanneer ga je? Ik wil met je op de foto dan x3
    Zelda is gewoon awesome =3
    ookal speel ik het in gen jaren meer.. *ik had net een nieuwe ds.. en toen versoop hij op vakantie T^T*

    HoshiOokami schreef:
    (...)

    stoer =O
    mijn moeder knipt mijn haren altijd =3 Lekker makkelijk xD
    trouwens.. wanneer ga je? Ik wil met je op de foto dan x3
    Zelda is gewoon awesome =3
    ookal speel ik het in gen jaren meer.. *ik had net een nieuwe ds.. en toen versoop hij op vakantie T^T*


    Ik ga op de zaterdag. Ga jij als Naruto? ZOMG COOL! Lijkt me wel lachen. Moet ik alleen eventjes aan Fred vragen (verzekeren) of hij het goed vindt dat 'ie ook op de foto gaat. Ik had best wel een conflictje met hem over een maillot, en nu trekt 'ie een hele strakke witte broek aan (legging dus, maar hij haat de gedachte van een maillot bij mannen xD).
    Ö, ik speel het al... Sinds ik zeven ben ofzo? Op de GameBoy :Y)
    En nu speel ik het nog steeds, maar ook op de Wii. Skyward Sword is gewoon... Een must have. Fred speelt het ook. Veeeeeel.
    Ik heb zo'n Nintendo 3DS op pre-order. Moet alleen nog maar afwachten op de Zelda-spellen daarvoor :c


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik ga op de zaterdag. Ga jij als Naruto? ZOMG COOL! Lijkt me wel lachen. Moet ik alleen eventjes aan Fred vragen (verzekeren) of hij het goed vindt dat 'ie ook op de foto gaat. Ik had best wel een conflictje met hem over een maillot, en nu trekt 'ie een hele strakke witte broek aan (legging dus, maar hij haat de gedachte van een maillot bij mannen xD).
    Ö, ik speel het al... Sinds ik zeven ben ofzo? Op de GameBoy :Y)
    En nu speel ik het nog steeds, maar ook op de Wii. Skyward Sword is gewoon... Een must have. Fred speelt het ook. Veeeeeel.
    Ik heb zo'n Nintendo 3DS op pre-order. Moet alleen nog maar afwachten op de Zelda-spellen daarvoor :c


    ik heb net heel lief *ucheGezeurduche* aan me vader gevraagd of hij Zelda wil downloaden voor op de wii ^w^
    owh ik ben ook zo slim.. ik was alweer helemaal vergeten dat mijn vader allemaal shit download ^-^"

    Whahahaha xD is goed ;D
    En anders gaan wij toch gewoon op de foto =o
    Ik ga wel als de SNJ *Sexy No Jutsu* van Naruto hoor xD Naruko dus =d
    Want.. mijn haar past neit echt in een pruik ^w^"