• Ik vraag me af wie er allemaal van Quizlet er anar animecon gaan :3
    En wie er natuurlijk allemaal anime/ manga fan's zijn ¬w¬

    Dus.. Wie gaat er allemaal naar Animecon 2012?
    En als wie? :3

    Ik ga er heen als Naruko ^w^
    En een vriendin van mij gaat als Gilbird >3< *Het vogeltje van Prussia {Hetalia}*

    Zie je dan (dance)

    De gene die gaan;

    (zaterdag)
    HoshiOokami als Naruko (Snj Naruto)
    Alucard Als Naruko + vrienden
    Solitude Als Pikachu
    YinYang Als Konan
    Marshmallowz
    Leela Als Zelda + Vriendje Als Link
    Toaster
    Taymari als (kind) Konan Samen met YinYang
    XmuisjeX als Deidara
    anne818x Als Romano


    (Zondag)
    Aurelia Als Spain
    Synyster
    anne818x Als Romano

    (hele weekend)
    TheCosplayer Als Kakuzu (Kuzuuuuu x3)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:41 ]

    waar?
    wanneer?


    - One Direction Infection -

    Oh my *-*
    Drool.
    Dan moet je wel rode lenzen vinden. XD Ik zou ook wel als Prussia ofzo willen maar hij iets te uitbundig voor mij....

    China... Lithuania dan? :3


    make PASTA, not war

    Geil he 8] *girly giggle* Gonna sleep with that on my mind 8D.
    En ja inderdaad. En al m'n haar onder een witte pruik verbergen D:. Het is volgens mij best lastig iemand te gaan cosplayen die een totaal ander ras is dan jijzelf, maar het is altijd al mijn wens geweest om ooit in mijn leven te gaan cosplayen.
    Lithuania.. same problem as Prussia D:. Lolol. En inderdaad, Emmen - Almelo is nog wel te doen ;o. Ga je er met een hele cosplaygroep heen? Zag ook een user op Q die een groep heeft waarmee ze op pad gaan. They even made a vid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Geil he 8] *girly giggle* Gonna sleep with that on my mind 8D.
    En ja inderdaad. En al m'n haar onder een witte pruik verbergen D:. Het is volgens mij best lastig iemand te gaan cosplayen die een totaal ander ras is dan jijzelf, maar het is altijd al mijn wens geweest om ooit in mijn leven te gaan cosplayen.
    Lithuania.. same problem as Prussia D:. Lolol. En inderdaad, Emmen - Almelo is nog wel te doen ;o. Ga je er met een hele cosplaygroep heen? Zag ook een user op Q die een groep heeft waarmee ze op pad gaan. They even made a vid.


    dat laaste that must be me right? XD

    anyway je haar valt makkelijk te verbergen door middel van een haar netje of badmuts :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    whoa nee ik heb nauwelijks vrienden die van anime houden xD we gaan misschien met een groepje van 5 maar heus niet meer.. still not sure if I'm even going anyway.. ik zou graag hebben dat iemand spain is als ik romano ga zijn xD hurr hurr. ben je trouwens 'into' yaoi pairings ? XD


    make PASTA, not war

    Hehe lol same here :'D. En tot voor kort had ik er ook weinig mee. Nou ja weinig.. het was meer dat ik er geen aandacht aan besteedde. Toen ik een jaar of tien was, tekende ik als een malle manga en mocht het boekje van een klasgenootje van me lenen. En ik keek DBZ, maar daar bleef het ook bij. Tot ik met een paar klasgenoten een paar maanden terug Afro Samurai ging kijken. En das ziek getekend joh :o. Daamn.
    Die gebeurtenis en een aantal users hier die zeiden: ja, deze anime zou je wel vet vinden en deze ook wel, en die past ook wel bij je ben ik toch wel nieuwsgierig geworden en ja, here it goes :'D.
    Hahaha lolol, dat zou wel heel vet zijn! -Reminds the scene of Spain pulling Romano's curly thingy- Ik heb een lange tijd echt helemaal niks met yaoi gehad (vond het gay en.. naja, eh gay dus x'D) tot ik mezelf erop betrapte afbeeldingen van Russia x Prussia te googlelen. En toen dacht ik: ach fuck it, ik ga een 16+ fanfic over die twee schrijven en pronto! And that's what I've been doing these few days...

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 22:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Oh, waar woon jij dan?
    Hahaha, nou dat gaat nogal moeilijk worden met mijn uiterlijk XD. Tenzij ik ergens een pruik vandaan vis :'D. Maar dat theaterhotel is like 5 minuten fietsen van mijn huis :o.


    ^same haha, bij mij misschien net tien minuten.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Trololol. Mijn schriften staan vol met rare manga tekeningen, vooral van Hetalia. XD (Ze zijn wel lelijk maar dat doet er niet toe~.) De enige anime die ik vroeger keek was pokemon.. en van die dingen die op cartoon network kwamen. :'D XD

    Oh, voor dat ik yaoi leuk vond ship-te ik ook al bandmembers met elkaar dus het was vrij normaal voor mij om een yaoi fan te worden. XD RusPrus? Interesting! :9~ (maar toch, Rusliet en Prucan all the way)ohohohon. Spamano is my favorite though~! <3


    make PASTA, not war

    Shogun schreef:
    Geil he 8] *girly giggle* Gonna sleep with that on my mind 8D.
    En ja inderdaad. En al m'n haar onder een witte pruik verbergen D:. Het is volgens mij best lastig iemand te gaan cosplayen die een totaal ander ras is dan jijzelf, maar het is altijd al mijn wens geweest om ooit in mijn leven te gaan cosplayen.
    Lithuania.. same problem as Prussia D:. Lolol. En inderdaad, Emmen - Almelo is nog wel te doen ;o. Ga je er met een hele cosplaygroep heen? Zag ook een user op Q die een groep heeft waarmee ze op pad gaan. They even made a vid.


    Nah.

    Yurippe schreef:
    (...)

    Nah.


    Hm.
    ...
    Good enough.


    No growth of the heart is ever a waste

    anne818x schreef:
    Trololol. Mijn schriften staan vol met rare manga tekeningen, vooral van Hetalia. XD (Ze zijn wel lelijk maar dat doet er niet toe~.) De enige anime die ik vroeger keek was pokemon.. en van die dingen die op cartoon network kwamen. :'D XD

    Oh, voor dat ik yaoi leuk vond ship-te ik ook al bandmembers met elkaar dus het was vrij normaal voor mij om een yaoi fan te worden. XD RusPrus? Interesting! :9~ (maar toch, Rusliet en Prucan all the way)ohohohon. Spamano is my favorite though~! <3

    RusLiet? Litouwen? /Kan zich effekes geen voorstelling maken :'D. Prussia en canada combinen is trouwens wel een vette gedachte. Ik vind het altijd vet om enorm contrasterende persoonlijkheden bij mekaar te zetten somehow x'D.
    & Ja, I remembered een van mijn minder productieve hoorcolleges waarin ik random aan het tekenen was en een huge animefan achter me (die heeft al die merch van series die ik niet ken enzo) de hele tijd aan het gluren was naar wat ik maakte. Ik had zoiets van: yeah okay eh, lol. *socially awkward penguin mode on* Even later sprak ze me aan: wie is dat? Ik van: eh ja, geen idee eigenlijk. Zij zo van: woow das vet. Maar goed, de helft van de school verklaart haar voor gek omdat ze van anime houdt - en dat ook uit - en ja, ik geef toe dat er best aparte figuren tussen de fans zitten, maar het hoeven lang niet allemaal gestoorde Japanfreaks te zijn :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    RusLiet? Litouwen? /Kan zich effekes geen voorstelling maken :'D. Prussia en canada combinen is trouwens wel een vette gedachte. Ik vind het altijd vet om enorm contrasterende persoonlijkheden bij mekaar te zetten somehow x'D.
    & Ja, I remembered een van mijn minder productieve hoorcolleges waarin ik random aan het tekenen was en een huge animefan achter me (die heeft al die merch van series die ik niet ken enzo) de hele tijd aan het gluren was naar wat ik maakte. Ik had zoiets van: yeah okay eh, lol. *socially awkward penguin mode on* Even later sprak ze me aan: wie is dat? Ik van: eh ja, geen idee eigenlijk. Zij zo van: woow das vet. Maar goed, de helft van de school verklaart haar voor gek omdat ze van anime houdt - en dat ook uit - en ja, ik geef toe dat er best aparte figuren tussen de fans zitten, maar het hoeven lang niet allemaal gestoorde Japanfreaks te zijn :'D.


    Uhm. In my headcanon RusLiet goes a bit like this: http://browse.deviantart.com/?q=rusliet&order=9&offset=24#/d360lph
    XDXD

    Lol ik ken uberhaupt niet zo veel animes, (ik ga in de vakantie wel wat nieuwe kijken :'D) maar ik ben wel een ontzettende hetalia en yaoi freak. XD Ik laat het gewoon niet altijd merken. :3 mwhaha


    make PASTA, not war

    Alright, that actually was kinda hot :$.
    Neh, me neither. Het komt bij mij niet veel verder dan APH, DBZ, Elfen Lied, Death Note, Vampire Hunter D en Hellsing.


    No growth of the heart is ever a waste

    I know it's hot hurr hurr. :3
    Het komt bij mij uberhaupt niet veel verder dan APH XD Ik heb wel een paar episodes van Death Note gezien en die wil ik wel graag uitkijken :'D


    make PASTA, not war

    Accidental schreef:
    Ik ga niet, nee.


    The universal language of art.